LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

Opublikowany

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).

Małgorzata Figat obejmie w LifeTube stanowisko sales managera. Doświadczenie zdobywała w wydawnictwie Murator oraz w start-up'ie Bluebirds & Co. Pracowała w agencjach reklamowych - Fat Baby oraz Gutenberg Networks Warszawa, gdzie odpowiadała  za obsługę m.in. Tchibo Polska. W LifeTube będzie odpowiedzialna m.in. za tworzenie koncepcji na działania z youtuberami dla polskich i globalnych marek, a jej głównym celem będzie budowanie partnerskich relacji z klientami. Małgorzata będzie raportowała do Gabrieli Barnat, dyrektorki strategii i sprzedaży.

W ostatnim czasie LifeTube wzbogacił swoje portfolio o kolejnych klientów. Chcemy zapewnić im client service na odpowiednim poziomie, dlatego inwestujemy w rozwój zespołu. Dobry team to dla mnie podstawa. Szukamy talentów czyli osób, które myślą nieszablonowo, są kreatywne, mają doświadczenie i osobowość, obok której nie da się przejść obojętnie

- komentuje Gabriela Barnat, dyrektor strategii i sprzedaży w LifeTube

Marcin Skalski przez prawie 10 lat związany był z branżą retail w firmie VF Polska,  gdzie odpowiadał za realizację planów sprzedażowych i wdrażanie działań marketingowych dla takich marek jak Lee czy Wrangler. Współpracował również z agencją LuxPR przy obsłudze PR klientów oraz przy organizacji eventów W LifeTube, na stanowisku sales managera, Marcin będzie odpowiadał za obsługę agencji reklamowych, domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Bezpośrednio wesprze zespół Magdaleny Talmy, head of sales.

Kilka ostatnich miesięcy to czas bardzo intensywnego rozwoju spółki. Zależy nam zarówno na rozwijaniu obecnych pracowników, jak i pozyskiwaniu nowych specjalistów. Stawiamy na dużą samodzielność i kreatywność, ponieważ w tej branży bardzo często potrzebne są niespotykane dotychczas rozwiązania. Z Marcinem będziemy pracowali zarówno nad działaniami ad hoc, jak i dużymi projektami strategicznymi

- komentuje Magdalena Talma, head of sales

Dominika Bargieł wzmocni wyspecjalizowany zespół w ramach managementu twórców “rozrywka i lifestyle”. Pod jej opieką, jako senior account managera, znajdą się tacy influencerzy, jak: Martin Stankiewicz, Kocham Gotować i Kameralnie. Będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych reklamodawców, koordynacją projektów i obsługą managerską twórców. Dominika specjalizuje się w realizacji projektów z najpopularniejszymi kanałami na polskim YouTubie. Z branżą influencer marketingu związana jest od ponad 2 lat. Jako content marketing manager pracowała nad kampaniami m.in. dla takich marek, jak Deichmann, Netia czy Coca-Cola. Współtworzyła koncepcje na odcinki dedykowane, pisała scenariusze i wspomagała twórców w nowych możliwościach monetyzacji.
Powiększanie zespołu LifeTube jest związane m.in. z rosnącym portfolio zrzeszonych twórców, których marki mogą angażować do kampanii. W kwietniu 2018 r. dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisały umowę o współpracy strategicznej. W efekcie w ofercie obu sieci jest obecnie ponad 570 kanałów na YouTube, w tym do co drugiego kanału z listy 100 najpopularniejszych w Polsce. W ostatnich dniach do MCN-ów dołączyły również - agencja Szeri Szeri i platforma DDOB. Dzięki temu firmy oferują pełne portfolio najpopularniejszych gwiazd internetu, jak i mikro-influencerów, a kampanie zrealizują na wszystkich dostępnych platformach: YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Dominika Bargieł.png

grafika | 4,25 MB

Pobierz
Małgorzata_Figat.png

grafika | 8,15 MB

Pobierz
Marcin Skalski.png

grafika | 7,68 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.
Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka

temu

Szparagi - jeden z największych kanałów kobiecych na polskim YouTube - słynie z profesjonalnych produkcji muzycznych i niestandardowych, autorskich formatów. SzpaRAP, czyli bitwy na słowa, w których youtuberki osadzają postaci z bajek i celebrytów, jest najbardziej wyczekiwaną przez fanów serią. Po niemal roku milczenia, zrzeszony w LifeTube duet, powraca z nowym nagraniem.