Co to jest haul zakupowy? Czy wideo popularnonaukowe są popularniejsze od gamingu? Który case z influencerami w Polsce jest najlepiej zbadany? - LIFETUBE BĘDZIE EDUKOWAŁ O YOUTUBIE I INFLUENCER MARKETINGU

Co to jest haul zakupowy? Czy wideo popularnonaukowe są popularniejsze od gamingu? Który case z influencerami w Polsce jest najlepiej zbadany? - LIFETUBE BĘDZIE EDUKOWAŁ O YOUTUBIE I INFLUENCER MARKETINGU

Opublikowany

Przegląd tematyczny i wideo-wizytówki polskich influencerów, najpopularniejsze formaty na YouTubie, case studies najefektywniejszych kampanii, najlepsze praktyki i eksperckie analizy – to tylko część materiałów, które będą od teraz regularnie publikowane na youtube’owym kanale sieci partnerskiej LifeTube. Start kanału zbiega się również w czasie z otwarciem Bazy Wiedzy na stronie internetowej agencji. Oba wydarzenia są częścią działań edukacyjnych realizowanych z myślą o rozwoju rynku influencer marketingu w Polsce.

Dzisiaj na kanale LifeTube ukazał się pierwszy film z cyklu “case studies”, w którym omówiony został proces realizacji jednej z największej kampanii z youtuberami w Polsce pod hasłem “Internet przechodzi do Play”. Z marką współpracuje już 40 różnych youtuberów. Kampania jest doskonałym przykładem efektywnej współpracy, z której korzyści czerpią wszystkie trzy strony – marka, twórcy i widzowie. O swoich doświadczeniach z uczestnictwa w akcjach marki Play opowiedzieli: Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Łukasz Jakóbiak (20m2) oraz Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec (Szparagi). Na pytanie dotyczące przede wszystkim strategii oraz mierzalnych wyników kampanii odpowiedziała Olga Gralińska, digital marketing manager w Play.

Na YouTube o YouTube

Docelowo kanał sieci partnerskiej LifeTube ma stanowić źródło wiedzy na temat YouTube’a i współpracy z influencerami, z którego skorzystać mogą przede wszystkim klienci, marketerzy i wszyscy zainteresowani branżą – zarówno ci, którzy realizowali już kampanie z twórcami internetowymi, jaki i ci, którzy stawiają w tym obszarze pierwsze kroki. Obok case studies kampanii realizowanych we współpracy z youtuberami, na kanale znajdą się także wideo-poradniki przybliżające widzom popularne na YouTube formaty, które w prosty sposób można wykorzystać w budowaniu strategii komunikacji marki. Osoby nie poruszające się jeszcze płynnie w świecie influencerów będą miały także okazję poznać twórców z interesujących ich kategorii, oglądając ich wideo-wizytówki.

Od dłuższego czasu oprócz standardowych briefów, otrzymujemy coraz więcej zapytań o szkolenia, consulting czy prowadzenie wykładów. Sporo jest też maili od początkujących youtuberów, marketerów, którzy muszą “nadrobić zaległości” lub studentów, którzy piszą prace magisterskie na temat YouTube’a. Mamy pięcioletnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do statystyk ponad 570 najpopularniejszych kanałów YouTube w Polsce i średnio realizujemy prawie 4 kampanie dziennie dla firm i marek z każdej branży i kategorii. To ogromna ilość wiedzy i wypracowanych najlepszych praktyk, którymi po prostu możemy się podzielić

- tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu w LifeTube.

Pigułka wiedzy eksperckiej

Równolegle do rozwoju kanału na YouTube, LifeTube sukcesywnie rozbudowuje Bazę Wiedzy na swojej stronie www, w której znajdują się teksty eksperckie odpowiadające na pytania m.in. o to jak wypromować markę na YouTube, jak wybrać idealnego influencera do współpracy i najskuteczniejszą formę komunikacji, czy jak wykorzystać potencjał youtuberów w e-commerce. Autorami artykułów eksperckich będą zarówno specjaliści z LifeTube, youtuberzy, jak i przedstawiciele marek i współpracujących agencji, którzy opowiedzą o współpracy z influencerami ze swojej perspektywy.

LifeTube nie jest tylko siecią partnerską, MCN-em, ale przede wszystkim wyspecjalizowaną agencją influencer marketingu, która jest w stanie stworzyć, zaplanować i przeprowadzić kampanie digitalowe z youtuberami od początku do końca. Jesteśmy również odpowiedzialni za profesjonalizację i kształtowanie tego rynku w Polsce. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na edukację branży, rozwijanie nowych narzędzi badawczych czy szkolenia youtuberów. Postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, w której wiedzą mogą podzielić się zarówno nasi specjaliści, jak i zewnętrzni eksperci z podmiotów, z którymi współpracujemy na co dzień. Chcemy żeby influencer marketing był transparentny i opierał się na najlepszych praktykach

- komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.