Co to jest haul zakupowy? Czy wideo popularnonaukowe są popularniejsze od gamingu? Który case z influencerami w Polsce jest najlepiej zbadany? - LIFETUBE BĘDZIE EDUKOWAŁ O YOUTUBIE I INFLUENCER MARKETINGU

Co to jest haul zakupowy? Czy wideo popularnonaukowe są popularniejsze od gamingu? Który case z influencerami w Polsce jest najlepiej zbadany? - LIFETUBE BĘDZIE EDUKOWAŁ O YOUTUBIE I INFLUENCER MARKETINGU

Opublikowany

Przegląd tematyczny i wideo-wizytówki polskich influencerów, najpopularniejsze formaty na YouTubie, case studies najefektywniejszych kampanii, najlepsze praktyki i eksperckie analizy – to tylko część materiałów, które będą od teraz regularnie publikowane na youtube’owym kanale sieci partnerskiej LifeTube. Start kanału zbiega się również w czasie z otwarciem Bazy Wiedzy na stronie internetowej agencji. Oba wydarzenia są częścią działań edukacyjnych realizowanych z myślą o rozwoju rynku influencer marketingu w Polsce.

Dzisiaj na kanale LifeTube ukazał się pierwszy film z cyklu “case studies”, w którym omówiony został proces realizacji jednej z największej kampanii z youtuberami w Polsce pod hasłem “Internet przechodzi do Play”. Z marką współpracuje już 40 różnych youtuberów. Kampania jest doskonałym przykładem efektywnej współpracy, z której korzyści czerpią wszystkie trzy strony – marka, twórcy i widzowie. O swoich doświadczeniach z uczestnictwa w akcjach marki Play opowiedzieli: Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Łukasz Jakóbiak (20m2) oraz Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec (Szparagi). Na pytanie dotyczące przede wszystkim strategii oraz mierzalnych wyników kampanii odpowiedziała Olga Gralińska, digital marketing manager w Play.

Na YouTube o YouTube

Docelowo kanał sieci partnerskiej LifeTube ma stanowić źródło wiedzy na temat YouTube’a i współpracy z influencerami, z którego skorzystać mogą przede wszystkim klienci, marketerzy i wszyscy zainteresowani branżą – zarówno ci, którzy realizowali już kampanie z twórcami internetowymi, jaki i ci, którzy stawiają w tym obszarze pierwsze kroki. Obok case studies kampanii realizowanych we współpracy z youtuberami, na kanale znajdą się także wideo-poradniki przybliżające widzom popularne na YouTube formaty, które w prosty sposób można wykorzystać w budowaniu strategii komunikacji marki. Osoby nie poruszające się jeszcze płynnie w świecie influencerów będą miały także okazję poznać twórców z interesujących ich kategorii, oglądając ich wideo-wizytówki.

Od dłuższego czasu oprócz standardowych briefów, otrzymujemy coraz więcej zapytań o szkolenia, consulting czy prowadzenie wykładów. Sporo jest też maili od początkujących youtuberów, marketerów, którzy muszą “nadrobić zaległości” lub studentów, którzy piszą prace magisterskie na temat YouTube’a. Mamy pięcioletnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do statystyk ponad 570 najpopularniejszych kanałów YouTube w Polsce i średnio realizujemy prawie 4 kampanie dziennie dla firm i marek z każdej branży i kategorii. To ogromna ilość wiedzy i wypracowanych najlepszych praktyk, którymi po prostu możemy się podzielić

- tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu w LifeTube.

Pigułka wiedzy eksperckiej

Równolegle do rozwoju kanału na YouTube, LifeTube sukcesywnie rozbudowuje Bazę Wiedzy na swojej stronie www, w której znajdują się teksty eksperckie odpowiadające na pytania m.in. o to jak wypromować markę na YouTube, jak wybrać idealnego influencera do współpracy i najskuteczniejszą formę komunikacji, czy jak wykorzystać potencjał youtuberów w e-commerce. Autorami artykułów eksperckich będą zarówno specjaliści z LifeTube, youtuberzy, jak i przedstawiciele marek i współpracujących agencji, którzy opowiedzą o współpracy z influencerami ze swojej perspektywy.

LifeTube nie jest tylko siecią partnerską, MCN-em, ale przede wszystkim wyspecjalizowaną agencją influencer marketingu, która jest w stanie stworzyć, zaplanować i przeprowadzić kampanie digitalowe z youtuberami od początku do końca. Jesteśmy również odpowiedzialni za profesjonalizację i kształtowanie tego rynku w Polsce. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na edukację branży, rozwijanie nowych narzędzi badawczych czy szkolenia youtuberów. Postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, w której wiedzą mogą podzielić się zarówno nasi specjaliści, jak i zewnętrzni eksperci z podmiotów, z którymi współpracujemy na co dzień. Chcemy żeby influencer marketing był transparentny i opierał się na najlepszych praktykach

- komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.