Gordon’s we współpracy z youtuberami z kanału “Na Pełnej” rusza z własnym serialem na YouTube. Za produkcję i realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube.
Gordon’s we współpracy z youtuberami z kanału “Na Pełnej” rusza z własnym serialem na YouTube. Za produkcję i realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube.

Gordon’s we współpracy z youtuberami z kanału “Na Pełnej” rusza z własnym serialem na YouTube. Za produkcję i realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube.

Opublikowany

Miniserial komediowo-muzyczny to nowy projekt, który twórcy kanału "Na Pełnej" zrealizują wspólnie z marką Gordon’s. Kampania pod hasłem "A może by tak?" ma na celu promocję nowego produktu - Gordon’s Pink. Różowy gin jest jednym z bohaterów pięcio-odcinkowej historii, w której nie zabraknie charakterystycznego dla youtuberów poczucia humoru. Projekt realizowany na przełomie lipca i sierpnia br. strategicznie i produkcyjnie obsługuje sieć LifeTube.

Gordon’s dołącza do grupy marek, które w swojej komunikacji postawiły na influencer marketing. Do pierwszej współpracy marka zaprosiła Adama Strycharczuka i Jana Frączka z kanału komediowego Na Pełnej (227 tys. subskrypcji). Niekwestionowani mistrzowie parodii na YouTube znani są między innymi z takich utworów, jak “Nie Tak Szybko” – parodii Despacito, najpopularniejszego filmu na polskim YouTube w lipcu 2017 roku.To właśnie im marka powierzyła promocję nowego, różowego ginu - Gordon’s Pink. Hasło przewodnie kampanii "A może by tak?" ma skłaniać do chwili przerwy w życiu i drobnych zmian. Youtuberzy znaleźli swój autorski sposób na przekazanie idei marki. W koncepcji znajdziemy raperów i bitwy freestylowe w formie mini serialu, a wszystko w wielu odcieniach różu.
Nowy format promuje teaser, który pojawił się we wtorek na kanale Na Pełnej. Tam również ukaże się pięć odcinków miniserialu oraz teledysk. Pierwszy odcinek z serii zostanie opublikowany 21 lipca. Kolejne będą ukazywać się na kanale Na Pełnej raz w tygodniu, przez miesiąc.

WACK – Nowy serial od NA PEŁNEJ! | Trailer

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to świetny moment na odważną komunikację, a YouTube to do tego idealne miejsce! Tym razem postawiliśmy na świeżość, nowe twarze i formaty. Janek i Adam przekonali nas do swojej koncepcji zaangażowaniem i wiarą w ten projekt. Od początku wiedzieli, jak chcą poprowadzić historię i jak wpisać w nią nasz produkt. Postanowiliśmy dać im dużo swobody i to się opłaciło

– komentuje Eliza Ryczko, Senior Brand Manager Smirnoff & Gordon’s, EPM & Poland

Od pomysłu do realizacji

Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiadają youtuberzy z kanału Na Pełnej, którzy z zamiarem stworzenia krótkiego serialu nosili się od dłuższego czasu. Współpraca z marką dała im możliwość realizacji tych planów. Produkcja serialu była w całości po stronie LifeTube. Projekt poprowadził profesjonalny zespół operatorów i montażystów z sieci partnerskiej.

Bardzo cieszy nas fakt, że klient postawił na myślenie out-of-the-box, które naszym zdaniem jest kluczowe w działaniach z zakresu influencer marketingu. Już przy pierwszej współpracy udało się stworzyć nieszablonowy projekt i wpisać produkt w historię idealnie pasującą do kanału chłopaków. Dodatkowo mieliśmy okazję działać kompleksowo - od briefu, przez pracę nad scenariuszem, produkcję filmową, aż do publikacji i promocji. Takie współprace lubimy najbardziej!

–komentuje Gabriela Barnat, szefowa strategii i sprzedaży w LifeTube

fot. Artur Zwierzchowski

Na Pełnej współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Aktualnie sieć zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Plan zdjęciowy3.jpg

grafika | 725 KB

Pobierz
Jan Frączek_plan zdjęciowy.jpg

grafika | 365 KB

Pobierz
Adam Strycharczuk_plan zdjęciowy.jpg

grafika | 504 KB

Pobierz
plan zdjęciowy_Gordons.jpg

grafika | 6,37 MB

Pobierz
Plan zdjęciowy2.jpg

grafika | 523 KB

Pobierz
Gordons_plan zdjęciowy.jpg

grafika | 8,6 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.