Gordon’s we współpracy z youtuberami z kanału “Na Pełnej” rusza z własnym serialem na YouTube. Za produkcję i realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube.
Gordon’s we współpracy z youtuberami z kanału “Na Pełnej” rusza z własnym serialem na YouTube. Za produkcję i realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube.

Gordon’s we współpracy z youtuberami z kanału “Na Pełnej” rusza z własnym serialem na YouTube. Za produkcję i realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube.

Opublikowany

Miniserial komediowo-muzyczny to nowy projekt, który twórcy kanału "Na Pełnej" zrealizują wspólnie z marką Gordon’s. Kampania pod hasłem "A może by tak?" ma na celu promocję nowego produktu - Gordon’s Pink. Różowy gin jest jednym z bohaterów pięcio-odcinkowej historii, w której nie zabraknie charakterystycznego dla youtuberów poczucia humoru. Projekt realizowany na przełomie lipca i sierpnia br. strategicznie i produkcyjnie obsługuje sieć LifeTube.

Gordon’s dołącza do grupy marek, które w swojej komunikacji postawiły na influencer marketing. Do pierwszej współpracy marka zaprosiła Adama Strycharczuka i Jana Frączka z kanału komediowego Na Pełnej (227 tys. subskrypcji). Niekwestionowani mistrzowie parodii na YouTube znani są między innymi z takich utworów, jak “Nie Tak Szybko” – parodii Despacito, najpopularniejszego filmu na polskim YouTube w lipcu 2017 roku.To właśnie im marka powierzyła promocję nowego, różowego ginu - Gordon’s Pink. Hasło przewodnie kampanii "A może by tak?" ma skłaniać do chwili przerwy w życiu i drobnych zmian. Youtuberzy znaleźli swój autorski sposób na przekazanie idei marki. W koncepcji znajdziemy raperów i bitwy freestylowe w formie mini serialu, a wszystko w wielu odcieniach różu.
Nowy format promuje teaser, który pojawił się we wtorek na kanale Na Pełnej. Tam również ukaże się pięć odcinków miniserialu oraz teledysk. Pierwszy odcinek z serii zostanie opublikowany 21 lipca. Kolejne będą ukazywać się na kanale Na Pełnej raz w tygodniu, przez miesiąc.

WACK – Nowy serial od NA PEŁNEJ! | Trailer

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to świetny moment na odważną komunikację, a YouTube to do tego idealne miejsce! Tym razem postawiliśmy na świeżość, nowe twarze i formaty. Janek i Adam przekonali nas do swojej koncepcji zaangażowaniem i wiarą w ten projekt. Od początku wiedzieli, jak chcą poprowadzić historię i jak wpisać w nią nasz produkt. Postanowiliśmy dać im dużo swobody i to się opłaciło

– komentuje Eliza Ryczko, Senior Brand Manager Smirnoff & Gordon’s, EPM & Poland

Od pomysłu do realizacji

Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiadają youtuberzy z kanału Na Pełnej, którzy z zamiarem stworzenia krótkiego serialu nosili się od dłuższego czasu. Współpraca z marką dała im możliwość realizacji tych planów. Produkcja serialu była w całości po stronie LifeTube. Projekt poprowadził profesjonalny zespół operatorów i montażystów z sieci partnerskiej.

Bardzo cieszy nas fakt, że klient postawił na myślenie out-of-the-box, które naszym zdaniem jest kluczowe w działaniach z zakresu influencer marketingu. Już przy pierwszej współpracy udało się stworzyć nieszablonowy projekt i wpisać produkt w historię idealnie pasującą do kanału chłopaków. Dodatkowo mieliśmy okazję działać kompleksowo - od briefu, przez pracę nad scenariuszem, produkcję filmową, aż do publikacji i promocji. Takie współprace lubimy najbardziej!

–komentuje Gabriela Barnat, szefowa strategii i sprzedaży w LifeTube

fot. Artur Zwierzchowski

Na Pełnej współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Aktualnie sieć zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Plan zdjęciowy3.jpg

grafika | 725 KB

Pobierz
Jan Frączek_plan zdjęciowy.jpg

grafika | 365 KB

Pobierz
Adam Strycharczuk_plan zdjęciowy.jpg

grafika | 504 KB

Pobierz
plan zdjęciowy_Gordons.jpg

grafika | 6,37 MB

Pobierz
Plan zdjęciowy2.jpg

grafika | 523 KB

Pobierz
Gordons_plan zdjęciowy.jpg

grafika | 8,6 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.