Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.
 Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

Opublikowany

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.

Pierwszy gwizdek na stadionie Legii Warszawa rozbrzmi w sobotę 28 lipca, kiedy reprezentanci 28 krajów rozpoczną rywalizację w fazie grupowej. W turnieju wezmą udział piłkarze Wietnamu, Tajlandii, Palestyny, Japonii, Nepalu czy Egiptu oraz krajów całej Europy, m.in. Słowenii, Litwy, Rosji, Niemiec, Portugalii oraz Bośni i Hercegowiny, z którą o wejście do finału zawalczy Polska.

Gośćmi mistrzostw popularni youtuberzy

Finał rozgrywek uświetni mecz z udziałem gości specjalnych - aktorów, youtuberów oraz piłkarskich sław. Na murawę wybiegną dwie drużyny. W pierwszej zagrają gwiazdy Internetu, wśród których pojawią się zrzeszeni w LifeTube youtuberzy, m.in. Y, PLKD, Tivolt, Ziemniak, Doknes, Kaluch i Kameralnie. Drugi skład zasilą gwiazdy telewizji, m.in. Tomasz Oświeciński, Robert Moskwa, Sebastian Wątroba i Andrzej Popiel. Wsparciem dla obu drużyn będą jokerzy, czyli legendarne nazwiska europejskiego futbolu: Frank Verlaat, Maniche, Dariusz Dziekanowski, Sebastian Mila, Tomasz Kłos, Radosław Gilewicz i Jacek Krzynówek. Przed meczem kibice będą mieli okazję otrzymać autografy od ulubionych twórców, w specjalnej Strefie Gwiazd.
Sieć partnerska LifeTube po raz drugi została partnerem strategicznym wydarzenia.

Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej to wyjątkowa inicjatywa, dlatego zachęcamy naszych twórców do aktywnego udziału w kolejnych edycjach wydarzenia. Obok szczytnego celu, jest to również okazja do spotkania i przeżywania wspólnie sportowych emocji. W zeszłym roku nie udało się zwyciężyć, ale przed nami szansa na rewanż i mam nadzieję, że drużyna Internetu pokaże, na co ją stać

–mówi Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming, Technology & Entertainment

Wstęp dla publiczności jest wolny. W niedzielę stadion zostanie otwarty o godzinie 14:00, wraz z rozpoczęciem meczu finałowego mistrzostw. Strefa Gwiazd będzie czynna od godziny 15:00, zaś mecz gwiazd został zaplanowany na godzinę 16:00. Organizatorem wydarzenia jest stowarzyszenie “Hope for Mundial”.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Karta_Y.png

grafika | 1,32 MB

Pobierz
Karta_PLKD.png

grafika | 1,3 MB

Pobierz
Karta_Tivolt.png

grafika | 1,01 MB

Pobierz
Karta_Kaluch.png

grafika | 714 KB

Pobierz
Karta_Ziemniak.png

grafika | 640 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Gordon’s we współpracy z youtuberami z kanału “Na Pełnej” rusza z własnym serialem na YouTube. Za produkcję i realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube.

temu

Miniserial komediowo-muzyczny to nowy projekt, który twórcy kanału "Na Pełnej" zrealizują wspólnie z marką Gordon’s. Kampania pod hasłem "A może by tak?" ma na celu promocję nowego produktu - Gordon’s Pink. Różowy gin jest jednym z bohaterów pięcio-odcinkowej historii, w której nie zabraknie charakterystycznego dla youtuberów poczucia humoru. Projekt realizowany na przełomie lipca i sierpnia br. strategicznie i produkcyjnie obsługuje sieć LifeTube.