Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.
 Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

Opublikowany

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.

Pierwszy gwizdek na stadionie Legii Warszawa rozbrzmi w sobotę 28 lipca, kiedy reprezentanci 28 krajów rozpoczną rywalizację w fazie grupowej. W turnieju wezmą udział piłkarze Wietnamu, Tajlandii, Palestyny, Japonii, Nepalu czy Egiptu oraz krajów całej Europy, m.in. Słowenii, Litwy, Rosji, Niemiec, Portugalii oraz Bośni i Hercegowiny, z którą o wejście do finału zawalczy Polska.

Gośćmi mistrzostw popularni youtuberzy

Finał rozgrywek uświetni mecz z udziałem gości specjalnych - aktorów, youtuberów oraz piłkarskich sław. Na murawę wybiegną dwie drużyny. W pierwszej zagrają gwiazdy Internetu, wśród których pojawią się zrzeszeni w LifeTube youtuberzy, m.in. Y, PLKD, Tivolt, Ziemniak, Doknes, Kaluch i Kameralnie. Drugi skład zasilą gwiazdy telewizji, m.in. Tomasz Oświeciński, Robert Moskwa, Sebastian Wątroba i Andrzej Popiel. Wsparciem dla obu drużyn będą jokerzy, czyli legendarne nazwiska europejskiego futbolu: Frank Verlaat, Maniche, Dariusz Dziekanowski, Sebastian Mila, Tomasz Kłos, Radosław Gilewicz i Jacek Krzynówek. Przed meczem kibice będą mieli okazję otrzymać autografy od ulubionych twórców, w specjalnej Strefie Gwiazd.
Sieć partnerska LifeTube po raz drugi została partnerem strategicznym wydarzenia.

Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej to wyjątkowa inicjatywa, dlatego zachęcamy naszych twórców do aktywnego udziału w kolejnych edycjach wydarzenia. Obok szczytnego celu, jest to również okazja do spotkania i przeżywania wspólnie sportowych emocji. W zeszłym roku nie udało się zwyciężyć, ale przed nami szansa na rewanż i mam nadzieję, że drużyna Internetu pokaże, na co ją stać

–mówi Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming, Technology & Entertainment

Wstęp dla publiczności jest wolny. W niedzielę stadion zostanie otwarty o godzinie 14:00, wraz z rozpoczęciem meczu finałowego mistrzostw. Strefa Gwiazd będzie czynna od godziny 15:00, zaś mecz gwiazd został zaplanowany na godzinę 16:00. Organizatorem wydarzenia jest stowarzyszenie “Hope for Mundial”.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Karta_Y.png

grafika | 1,32 MB

Pobierz
Karta_PLKD.png

grafika | 1,3 MB

Pobierz
Karta_Tivolt.png

grafika | 1,01 MB

Pobierz
Karta_Kaluch.png

grafika | 714 KB

Pobierz
Karta_Ziemniak.png

grafika | 640 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.