Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

Opublikowany

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.

Nowe kanały w sieci

Architecture is a good idea, 76 tys. subskrypcji, śr. 20 tys. wyświetleń/film
Najpopularniejszy polski kanał o architekturze, urbanistyce, rozwoju miast i regionów. Autorzy opowiadają zarówno o historii sztuki, jak i nowoczesnych wieżowcach czy trendach w projektowaniu mieszkań i biur. Za opiekę managerską i współpracę kanału z markami po stronie LifeTube odpowiada Mateusz Bill, account manager.

Po co są te małe domki na warszawskich dachach? | Architecture is a good idea

7 metrów pod Ziemią, 417 tys. subskrypcji, śr. 500 tys. wyświetleń/film
Internetowy talk-show Rafała Gębury, który zabiera swoich gości na minus 3 piętro jednego z warszawskich biurowców, by tam, w zacisznej atmosferze przeprowadzić wywiady pełne szczerości, na którą rozmówców nie zdobyliby się w telewizyjnym studiu. Gębura porusza trudne tematy społeczne (gościł m.in. byłego księdza, dawcę nasienia, balsamistę zwłok, prostytukę), które cieszą się ogromnym zainteresowaniem: najpopularniejsze odcinki przekroczyły 2 miliony wyświetleń, a aktualnie na kanale przybywa 100 tys. widzów miesięcznie. Za opiekę managerską i współpracę kanału z markami po stronie LifeTube odpowiada Mateusz Bill, account manager.

Jaki jest największy grzech Kościoła? – 7 metrów pod ziemią #26

Paweł Gołdych, 123 tys. subskrypcji, śr. 70 tys. wyświetleń/film
Podróżnik, reportażysta, obserwator. Na co dzień mieszka w Bangkoku pokazując swoje codzienne życie ale też wkrada się z kamerą do miejsc, gdzie odwiedzający Tajlandię turyści się nie zapuszczają. Paweł eksploruje przestrzeń miast, w których mieszka, aby po jakimś czasie przenieść się i odkrywać nowe światy, często na drugim końcu planety. Twórca opowiada też o swoim związku z piękną koreanką Cloe, dzieląc się doświadczeniami związku na odległość czy po prostu wspólnie spędzonymi chwilami. Kanał Pawła przemawia zatem zarówno do widzów, którzy są ciekawi różnorodności i kolorytu świata, jak i tych, którzy z zainteresowaniem śledzą jak układają się relacje damsko-męskie w niestandardowym z polskiego punktu widzenia związku. Managerem twórcy w LifeTube został Jan Kaźmierczak, account manager.

TARG PODRÓBEK W BANGKOKU

Yellowbox, 326 tys. subskrypcji, śr. 100 tys. wyświetleń/film
Maciek swoje vlogi nagrywa w ruchu, najczęściej na rowerze, przemierzając ulice Warszawy. Pojawia się zawsze tam, gdzie coś się dzieje – nieważne czy chodzi o wizytę prezydenta USA czy o wyścig deskorolek. Niekiedy wciela się w rolę rowerowego dostawcy jedzenia, by pokazać miasto z nowej perspektywy. W swoich materiałach opowiada o ludziach, kulturze i sporcie. Yellowbox regularnie trafia na kartę na czasie, a pozytywne reakcje widzów są dowodem na to, że Maciek wypełnia niszę angażującą treścią. Managerka - Dominika Bargieł, senior account manager.

Można żyć na wózku i mieć z tego bekę

Andziaks, 400 tys. subskrypcji, śr. 200 tys. wyświetleń/film
Jest jedną z najpopularniejszych polskich youtuberek  w kategorii beauty-lifestyle, dzięki czemu jej filmy generują niesamowicie wysokie zasięgi. Wielką pasją Andziaks są egzotyczne podróże, które relacjonuje na swoim kanale przygotowując obszerne materiały z każdego wypadu. Dodatkowo jest miłośniczką mody, pielęgnacji i zdrowego stylu życia. Największą popularnością na kanale cieszą się przygotowywane przez nią vlogi, w których pokazuje swoje życie na co dzień. Za rozwój kanału i współpracę komercyjne po stronie LifeTube odpowiedzialna jest Karolina Łach, account manager

A W PODRÓŻY : RAJSKA WYSPA NA DOMINIKANIE🌴 | Andziaks

Luka, 225 tys. subskrypcji, śr. 150 tys. wyświetleń/film
To youtuber tworzący materiały w kategorii lifestyle-rozrywka. Uwielbia podróżować po całym świecie wspólnie ze swoją dziewczyną Andziaks, która gościnnie występuje na jego kanale. Interesują go zdrowy styl życia, treningi personalne oraz dietetyka. W jego życiu nie ma miejsca na nudę i to też przekłada się na jego kanał - tworzy głównie vlogi i challenge, ale nigdy nie wiadomo czym następnym razem zaskoczy swoich widzów.
Managerka - Karolina Łach, account manager.

MUSIAŁEM PRZEBADAĆ SIĘ NA PUSTYNI🙊🙊 |LUKA

Livv, 265 tys. subskrypcji, śr. 30 tys. wyświetleń/film YouTube’owa trendsetterka mody i makijażu. Olivia specjalizuje się w testach kosmetycznych oraz daily vlogach, w których prezentuje swoje codzienne życie. Jej kanał jest bardzo dziewczęcy, utrzymany w przyjaznej i humorystycznej konwencji. Ogromną popularnością cieszą się challenge oraz formaty, do których zaprasza znane osobistości ze środowiska hip-hopowego. Po stronie LifeTube managerką Livv jest Wioleta Ciechowicz, senior account manager.

PROSTY MAKIJAŻ Z EFEKTEM WOW!

LifeTube rozszerzy ofertę sprzedażową

- Współpraca z tak profesjonalnymi twórcami i różnorodnymi tematycznie kanałami poszerzy naszą ofertę dla klientów - mówi Michał Kołodziej, head of management: gaming&entertainment. Nowi twórcy nie tylko skupiają wokół siebie widownię z różnych grup wiekowych, ale również docierają do odbiorców za pomocą innych kanałów niż YouTube, co reklamodawcom daje nowe możliwości angażowania ich odbiorców. Jednym z przykładów jest Filip Zabielski, który popularność zdobył dzięki aplikacji Musical.ly (obecnie TikTok), a jego konto obserwuje ponad 1,2 miliona osób

- komentuje Kołodziej.

- Dział beauty w LifeTube sukcesywnie powiększa się o duże i znane na rynku kanały ze swojej kategorii. W tym momencie obsługujemy 36 twórców i nie ograniczamy się do klasycznego ujęcia tematyki urodowej, coraz chętniej skłaniamy się ku kanałom lifestylowym, parentingowym czy łączącym w oryginalny sposób różne tematyki (np. wizaż z fitnessem). Podjęcie współpracy z Andziaks, Luką oraz Livv wzmocni u nas formaty vlogowe czy podróżnicze, a także pozwoli na zachęcenie klientów luksusowych i semi-luksusowych do skorzystania z naszej oferty

- dodaje Małgorzata Dumin, head of management - beauty.

Zmiany łącznej liczby subskrypcji kanałów YouTube zrzeszonych w sieci LifeTube. Źródło: materiały LifeTube.

Zmiany łącznej liczby subskrypcji kanałów YouTube zrzeszonych w sieci LifeTube. Źródło: materiały LifeTube.

LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 103 miliony, a kanały generują średnio 800 mln wyświetleń miesięcznie. Od czerwca 2018 r. po nawiązaniu strategicznej współpracy z DDOB i Szeri Szeri, agencje oferują kompleksowe kampanie z influencerami na wszystkich platformach: YouTube, twitch.tv, Instagram czy TikTok (do niedawna Musical.ly) oraz blogach.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.
Gordon’s we współpracy z youtuberami z kanału “Na Pełnej” rusza z własnym serialem na YouTube. Za produkcję i realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube.

temu

Miniserial komediowo-muzyczny to nowy projekt, który twórcy kanału "Na Pełnej" zrealizują wspólnie z marką Gordon’s. Kampania pod hasłem "A może by tak?" ma na celu promocję nowego produktu - Gordon’s Pink. Różowy gin jest jednym z bohaterów pięcio-odcinkowej historii, w której nie zabraknie charakterystycznego dla youtuberów poczucia humoru. Projekt realizowany na przełomie lipca i sierpnia br. strategicznie i produkcyjnie obsługuje sieć LifeTube.