Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

Opublikowany

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.

Drużynę stworzyli najlepsi. Myśliwiec inicjatorem

Pierwszym składem debiutującej drużyny koszykarskiej AZS UMCS Lublin byli złoci medaliści Akademickich Mistrzostw Polski w kategorii uniwersytetów, wśród których znalazł się Dawid Myśliwiec. Pomimo szansy na ogólnopolskie kontrakty, sportowcy zdecydowali się zostać w Lublinie i tam zbudować lokalny, silny skład. Trenerem został koszykarz ekstraklasy - Przemysław Łuszczewski. Osobą najmocniej zaangażowaną w życie drużyny był Dawid Myśliwiec. Od początku nie tylko udzielał się na boisku, ale również zajmował się organizowaniem treningów i wynajmem sal sportowych.
Wśród koszykarzy większość stanowią studenci, których boisko przybliża do pierwszej ligi. Z tego względu największy problem od lat stanowi budżet.

- Ciągle uwielbiam koszykówkę i mam w drużynie wielu przyjaciół, którzy ciężko pracują nad swoimi umiejętnościami koszykarskimi za przysłowiową czapkę gruszek. Przez 3 lata brakuje nam jednego-dwóch wygranych meczów do awansu i zwykle dlatego, że przytrafiają się kontuzje lub nieobecności kluczowych graczy. Dlatego, w sytuacji, gdy mam 12-miesięczną umowę z Play, postanowiłem, że przekażę część wynagrodzenia z tej współpracy na inicjatywę, która jest mi tak bliska i, być może, utrzymam kontrakt jednego zawodnika - mam nadzieję takiego, który pozwoli zrealizować te ambitne marzenia o awansie. Nie są to zawrotne pieniądze, ale mając komercyjną współpracę, która gwarantuje mi godne warunki życia, nie chcę być zachłanny i pomogę spoza boiska zrealizować cel, o który walczyłem wiele lat z pełnym poświęceniem na boisku

- mówi Dawid Myśliwiec, autor kanału Uwaga! Naukowy Bełkot, sponsor AZS UMCS Lublin

Zrzeszony w sieci LifeTube youtuber chce zwrócić na drużynę uwagę przedsiębiorców, których zaangażowanie miałoby realny wpływ na rozwój zawodników. Nowy sponsor otrzyma wsparcie wizerunkowe Myśliwca - twórca zaprosi koszykarzy do wspólnych nagrań.

Będę obecny przy drużynie na ile to możliwe - od dwóch lat regularnie siedzę na ławce w meczach domowych. Mamy grupę młodych, ambitnych zawodników. Mamy kreatywnego trenera z silnym charakterem i zacięciem do samodoskonalenia i kombinacja tych czynników sprawiła, że przez kilka lat drużyna bez wielkich nazwisk walczy o awans. Ten krok, to takie postawienie wszystkiego na jedną kartę - szukamy brakującego elementu - wsparcia sponsora, które pomogłoby zwiększyć profesjonalizm i skutkowałoby awansem do pierwszej ligi

- dodaje Dawid Myśliwiec

- Wszystko ma swoją datę ważności i wspólnie odczuwamy, że jeżeli najbliższe sezony nie przyniosą sportowego awansu wielu z nas będzie musiało szukać realizacji swoich ambicji gdzie indziej. Dlatego jesteśmy w stanie pójść na całość, żeby te ambicje zrealizować tu i teraz, w grupie, która wiele ze sobą przeszła i ciągle chce wiele ze sobą przejść

- podsumowuje trener drużyny, Przemysław Łuszczewski

Uwaga! Naukowy Bełkot współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.