Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.

Launch nowego produktu Xiaomi - marki, która w bardzo krótkim czasie podbiła polski rynek telefonii komórkowej, długo utrzymywany był w tajemnicy. Popularni influencerzy jako pierwsi oficjalnie zaprezentowali Pocophone F1 szerokiej publiczności skupionej wokół ich kanałów. Sitr0x, GilathissNew, Krystian Bończyk, NRGeek, Juniorsky, Manoyek i Flothar poddali smartfon dokładnym testom, skupiając się na parametrach i funkcjach, które ich zdaniem są najistotniejsze w codziennym użytkowaniu. Ostatnim materiałem w kampanii, która wystartowała 24 sierpnia, był film Tivolta, który zaprosił swoich widzów do udziału w konkursie, w którym główną nagrodą jest flagowy smartfon. Wideo w kampanii osiągnęły łącznie ponad 620 tysięcy organicznych wyświetleń o łącznym czasie 3 milionów minut oglądania i 96% pozytywnych ocen.
Xiaomi, marka która konsumentom dała się poznać jako producent nowoczesnego i jednocześnie budżetowego sprzętu, sukcesywnie rozszerza swoją ofertę na polskim rynku. Po otwarciu pierwszych salonów firmowych (Warszawa, Kraków, Wrocław), przyszedł czas na szeroko zakrojone działania promocyjne, zarówno w zakresie urządzeń mobilnych, jak i sprzętów AGD. Rdzeniem komunikacji marki jest współpraca z influencerami.

To pierwszy zagraniczny klient, z którym mamy przyjemność pracować bezpośrednio i w pełni odpowiadać za kampanie z twórcami na polskim rynku. Efektem dotychczasowych działań były milionowe wyświetlenia wygenerowane na materiałach kilkunastu youtuberów. Marką Xiaomi interesują się zarówno twórcy technologiczni, jak i lifestylowi, a jej produkty świetnie wpisują się w ich content. Marka ma duże możliwości na stworzenie niestandardowej platformy komunikacyjnej na YouTube, a my cieszymy się, że możemy być partnerem tych działań

- komentuje Małgorzata Figat, sales manager w LifeTube

Działania z gamerami to kontynuacja szerokiej współpracy marki z sieciami LifeTube i Gamellon, w ramach której od lipca br. publikowane były materiały wideo promujące nowe produkty Xiaomi. Filmy dedykowane pojawiły się między innymi na kanałach Lorda Kruszwila (ponad milion wyświetleń w 24 godz. od publikacji!) oraz Ajgora Ignacego, którzy wpisali markę w krótkie fabuły, nakręcone w charakterystycznym dla siebie stylu. Testów smartphone’a Mi A2 podjęli się też Karolek i Disowskyy, a odkurzacz Mi Vacuum Robot został głównym bohaterem filmu na kanale SkutecznieTV. Wszystkie materiały zrealizowane przez LifeTube i Gamellon dla Xiaomi osiągnęły do tej pory łącznie 3,5 miliona organicznych wyświetleń.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.