Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

Opublikowany

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.

Launch nowego produktu Xiaomi - marki, która w bardzo krótkim czasie podbiła polski rynek telefonii komórkowej, długo utrzymywany był w tajemnicy. Popularni influencerzy jako pierwsi oficjalnie zaprezentowali Pocophone F1 szerokiej publiczności skupionej wokół ich kanałów. Sitr0x, GilathissNew, Krystian Bończyk, NRGeek, Juniorsky, Manoyek i Flothar poddali smartfon dokładnym testom, skupiając się na parametrach i funkcjach, które ich zdaniem są najistotniejsze w codziennym użytkowaniu. Ostatnim materiałem w kampanii, która wystartowała 24 sierpnia, był film Tivolta, który zaprosił swoich widzów do udziału w konkursie, w którym główną nagrodą jest flagowy smartfon. Wideo w kampanii osiągnęły łącznie ponad 620 tysięcy organicznych wyświetleń o łącznym czasie 3 milionów minut oglądania i 96% pozytywnych ocen.

TANI SUPERWYDAJNY SMARTFON - POCOPHONE F1 od Xiaomi

Xiaomi, marka która konsumentom dała się poznać jako producent nowoczesnego i jednocześnie budżetowego sprzętu, sukcesywnie rozszerza swoją ofertę na polskim rynku. Po otwarciu pierwszych salonów firmowych (Warszawa, Kraków, Wrocław), przyszedł czas na szeroko zakrojone działania promocyjne, zarówno w zakresie urządzeń mobilnych, jak i sprzętów AGD. Rdzeniem komunikacji marki jest współpraca z influencerami.

To pierwszy zagraniczny klient, z którym mamy przyjemność pracować bezpośrednio i w pełni odpowiadać za kampanie z twórcami na polskim rynku. Efektem dotychczasowych działań były milionowe wyświetlenia wygenerowane na materiałach kilkunastu youtuberów. Marką Xiaomi interesują się zarówno twórcy technologiczni, jak i lifestylowi, a jej produkty świetnie wpisują się w ich content. Marka ma duże możliwości na stworzenie niestandardowej platformy komunikacyjnej na YouTube, a my cieszymy się, że możemy być partnerem tych działań

- komentuje Małgorzata Figat, sales manager w LifeTube

Działania z gamerami to kontynuacja szerokiej współpracy marki z sieciami LifeTube i Gamellon, w ramach której od lipca br. publikowane były materiały wideo promujące nowe produkty Xiaomi. Filmy dedykowane pojawiły się między innymi na kanałach Lorda Kruszwila (ponad milion wyświetleń w 24 godz. od publikacji!) oraz Ajgora Ignacego, którzy wpisali markę w krótkie fabuły, nakręcone w charakterystycznym dla siebie stylu. Testów smartphone’a Mi A2 podjęli się też Karolek i Disowskyy, a odkurzacz Mi Vacuum Robot został głównym bohaterem filmu na kanale SkutecznieTV. Wszystkie materiały zrealizowane przez LifeTube i Gamellon dla Xiaomi osiągnęły do tej pory łącznie 3,5 miliona organicznych wyświetleń.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.