Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!

Cezary Pazura i Igor Leśniewski to wyjątkowe połączenie dwóch światów - wieloletniego doświadczenia filmowo-telewizyjnego z młodym duchem internetu. Ze współpracy tych dwóch twórców musiało powstać coś przełomowego. Ich nowy film, który ukazał się się wczoraj na kanale Ajgora Ignacego to z pewnością jedna z najambitniejszych produkcji na polskim YouTube! Reakcje widowni nie pozostawiają wątpliwości - w ciągu 12 godzin od publikacji materiał trafił na kartę “Na czasie”, a liczba pozytywnych ocen wyniosła ponad 99%.
Ajgor Ignacy, youtuber zrzeszony w sieci LifeTube, zdecydował się odejść od charakterystycznego dla jego kanału stylu filmowego i podjąć nowe wyzwanie - zrealizować krótkometrażowy, fabularny i w pełni profesjonalny film, który jego widzowie zapamiętają na długo. To ważny moment dla twórcy, który zmienia strategię działania i zapowiada pracę nad kolejnymi, równie wymagającymi projektami, nawet jeśli będzie się do wiązało z rzadszymi publikacjami na jego kanale.

Jest w każdym z nas. Budzi się i oddycha razem z tobą. Patrzy ci na ręce. Pełza tuż obok. Zna wszystkie twoje tajemnice. Parszywie rechocze, kiedy wątpisz w jej istnieje. Zachłanność jest w każdym z nas. W większym lub mniejszy stopniu. Doskonale o tym wiem, bo od dłuższego czasu pracuje nad tym aby mieć w sobie jak najwięcej umiaru, a mniej zachłanności. Po to też powstał ten film- żeby widz również pomyślał o swoich zachowaniach i zastanowił się, czy zachłanność nie oponowała również jego?

- Igor Leśniewski, twórca kanału Ajgor Ignacy

Igor Leśniewski do współpracy zaprosił jednego z najpopularniejszych polskich aktorów - Cezarego Pazurę, który od około dwóch lat bardzo aktywnie uczestniczy w internetowym świecie, m.in. prowadząc swój autorski kanał na YouTube. Artysta podszedł do projektu bardzo profesjonalnie i chwalił sobie pracę z całą zaangażowaną w produkcję ekipą.

Ajgor Ignacy współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Załączniki

Pobierz wszystkie

Gdyby zachłanność była człowiekiem_Pazura2.png

grafika | 321 KB

Pobierz
Gdyby zachłanność była człowiekiem_Pazura.png

grafika | 380 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.