Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

Opublikowany

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.

Druga edycja Beauty Influencer Awards by Ofeminin okazała się ogromnym sukcesem dla youtuberek zrzeszonych w sieci LifeTube. Doczekały się aż 11 nominacji oraz ostatecznie 4 statuetek. Wśród nominowanych twórców pojawiły się m.in.: KitulecKate, Lamakeupebella, Sylwia Sajchta, The Glam Devil, Zmalowana, Ada Grotkowska, czy Karolina Zientek.
Autorka kanału Zmalowana otrzymała główną nagrodę w kategorii Beautystories, a Ada Grotkowska królowała aż trzykrotnie w kategoriach: Beauty Trendsetter of the Year, Beutube oraz Beautygram. Zeszłoroczna finalistka konkursu – Panna Joanna, w tym roku miała okazję stanąć po drugiej stronie, jako jedna z członkiń jury.

– Liczba nominacji oraz przyznanych statuetek to dla nas znak, że współpracujemy z najlepszymi influencerami, którzy tworzą jakościowy content i posiadają wierną, zaangażowaną publiczność. Bardzo się cieszymy, że kryteria przyjmowania kanałów do sieci, które przyjęliśmy dwa lata temu, skutkują również tak miłym uznaniem jakim są nagrody dla naszych twórczyń

– komentuje Małgorzata Dumin, head of management - Beauty w LifeTube

Adrianna Grotkowska i Zmalowana współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.