Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.

Piotr Ciechowicz, jako project manager w sieci LifeTube, jest odpowiedzialny m.in. za rozwój platformy raportowej dla klientów – funkcjonującego już narzędzia pozwalającego na bieżące  śledzenie rezultatów kampanii z influencerami. Ciechowicz zadba o rozbudowę zautomatyzowanych raportów z pełną analizą ilościową wyników, odpowiadając tym samym na potrzeby marek współpracujących z siecią. Do jego zadań należeć będzie również wprowadzenie na rynek nowego ekosystemu i aplikacji, które umożliwią mniejszym kanałom monetyzowanie treści. Technologia ta będzie służyła do zarządzania współpracą marek z youtuberami – zweryfikowanymi twórcami wideo. Projekt jest w fazie testów.

– LifeTube duży nacisk kładzie na wdrażanie profesjonalnych narzędzi analitycznych, które usprawnią m.in. dobór twórców do kampanii i przekazywanie klientom rzetelnych informacji dotyczących wyników działań z influencerami Uważam, że to ogromna wartość dla reklamodawców, dlatego rozwój rozwiązań poprawiających jakość współpracy z klientami jest moim nadrzędnym celem. Cieszę się, że w LifeTube będę miał okazję pracować nad usprawnianiem dotychczasowych procesów, ulepszaniem rozwiązań technologicznych, jakimi dysponujemy, a także wprowadzaniem nowych, o których więcej będziemy mogli powiedzieć już niedługo

- komentuje Piotr Ciechowicz, project manager w LifeTube

Ciechowicz do tej pory związany był z mediami w obszarze budowania nowych biznesów i sprzedaży. Doświadczenie zdobywał w Ringier Axel Springer Polska, Hubert Burda Media, Blomedia oraz w Wirtualnej Polsce.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Załączniki

Pobierz wszystkie

Piotr Ciechowicz.png

grafika | 17,3 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.