Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.

Jedenastu niezależnych ekspertów w zakresie marketingu internetowego, na co dzień pracujących w różnych firmach, stworzyło pierwszą w Polsce przestrzeń, w której będą udzielali odpowiedzi na wszystkie pytania klientów, dziennikarzy, pracowników agencji reklamowych, domów mediowych i wszystkich związanych z branżą lub po prostu zainteresowanych tematem. Przeznaczona do tego grupa na Facebooku ma być miejscem do wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą z szeroko pojętego influencer marketingu. Każdy z członków będzie miał możliwość zadawania pytań wybranym ekspertom. Przesłane pytania będą publikowane w grupie od razu z ekspercką odpowiedzią. Grupa ma być również miejscem do wyszukiwania po tagach informacji dot. wybranych, już omówionych zagadnień, a także brania czynnego udziału w dyskusji w komentarzach.

- Od lat jestem wielkim fanem Poradni Językowej PWN i nie ukrywam, że była to główna inspiracja. Zawsze interesowały mnie nie tylko wypowiedzi ekspertów, ale również pytania zadawane przez czytelników. Problemy, z jakimi borykają się użytkownicy, bywają równie pouczające, co odpowiedzi. Dokładnie taką samą wartość chcemy przenieść na facebookową grupę, tyle że zamiast o języku polskim będziemy edukowali o influencer marketingu. Połączymy grono ekspertów i internetowych twórców z klientami, dziennikarzami czy pracownikami agencji reklamowych, którzy potrzebują konkretnej wiedzy lub rozwiązania szczegółowych problemów. Mechanizm jest identyczny jak w Poradni - z tą różnicą, że realizujemy go w formie facebookowej grupy i zebraliśmy nieco większą liczbę ekspertów z różnych środowisk

– komentuje Kamil Bolek, CMO w LifeTube, inicjator grupy

Na pytania odpowiadać będą praktycy i specjaliści w zakresie działań na YouTubie, Instagramie, blogach, TikToku czy Facebooku, badacze internetu, konsultanci, eksperci wideo marketingu – wykładowcy i stali bywalcy największych konferencji branżowych. W dyskusji będą brali udział także sami twórcy internetowi – popularni digital influencerzy.

Obecnie na pytania odpowiadają:

Kamil Bolek – ekspert w zakresie YouTube i wykorzystania youtuberów w komunikacji marki (LifeTube);

Janina Bąk – autorka bloga, z zawodu wykładowczyni statystyki. Specjalistka w analityce i pomiarze influencer marketingu (Janina Daily);

Jan Zając – przedsiębiorca, badacz i psycholog związany z Wydziałem Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (Sotrender);

Maciej Budzich – autor bloga i autorytet w dziedzinie mediów, marketingu i reklamy (Mediafun);

Wojciech Kardyś  – ekspert ds. komunikacji internetowej, doboru i weryfikacji influencerów, reżyser, scenarzysta (Good For You);

Weronika Krzymińska – specjalistka w zakresie współpracy z topowymi gwiazdami YouTube oraz budowania wizerunku w internecie (Gamellon);

Aleksandra Szkiłądź  –  ekspertka ds. komunikacji w social media i współpracy marek z instagramerami i tiktokerami (DDOB);

Daniel Portka – ekspert ds. realizacji niestandardowych projektów z influencerami (Blogi, YouTube, Instagram, Facebook) (Szeri by DDOB);

Rafał Janik – strateg, autor licznych kampanii cross-socialowych (DDOB);

Adam Drzewicki - youtuber, współautor kanału Matura to Bzdura oraz gry mobilnej “QuizHouse”;

Patryk Brzozowski - youtuber, twórca kanału Kameralnie;
Grupa powstała z inicjatywy Kamila Bolka, CMO w LifeTube.

Chcesz dołączyć do grupy lub zasilić grono ekspertów? Wypełnij krótki formularz i korzystaj z eksperckiej wiedzy! Szczegóły dostępne są tutaj.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Załączniki

Pobierz wszystkie

Wojtek Kardyś.png

grafika | 20,8 KB

Pobierz
Adam Drzewicki.jpg

grafika | 4,15 MB

Pobierz
Maciej Budzich.jpg

grafika | 668 KB

Pobierz
Jan Zając.jpg

grafika | 9,25 MB

Pobierz
Weronika Krzymińska.jpg

grafika | 1,62 MB

Pobierz
Daniel Portka.jpg

grafika | 184 KB

Pobierz
Janina Bąk.jpg

grafika | 83,8 KB

Pobierz
Aleksandra Szkiłądź.jpg

grafika | 64,6 KB

Pobierz
Patryk Brzozowski.jpg

grafika | 607 KB

Pobierz
Rafał Janik.jpg

grafika | 56,7 KB

Pobierz
Kamil Bolek.jpg

grafika | 226 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.