Spółka 4Fun Media zacieśnia współpracę z siecią partnerską LifeTube

Dwa nowe pasma ze znanymi polskimi youtuberami w roli głównej - to pierwsze efekty współpracy sieci partnerskiej LifeTube z telewizją 4FunTV. Spółka 4Fun Media już zapowiada kolejne działania z wykorzystaniem internetowych influencerów.
Nowy manager na pokładzie LifeTube!

Milena Wieleńska dołączyła do działu Beauty w agencji infuencer marketingu i sieci partnerskiej LifeTube. Wieleńska, wcześniej związana z Agorą   S. A., Marquard Media Polska i Edipresse, obejmie stanowisko Account Managera.
Ponad 180 tysięcy złotych obrotu dzięki 2 gamerom z LifeTube! Influencerzy dla PizzaPortal.pl - case study

6 tysięcy złożonych zamówień w trakcie zaledwie 3 tygodni - to efekty kampanii #GłodniRozgrywki zrealizowanej za pomocą 6 filmów opublikowanych przez 2 znanych gamerów - Kalucha oraz PLKD. LifeTube prezentuje case study przedstawiające kulisy skutecznej współpracy marki ...
Grają o 300 tysięcy złotych dla dziecięcych oddziałów szpitalnych – pierwsza akcja CSR-owa wykorzystująca siłę gamingu!

Kto nie marzył, by zbierane w grze komputerowej złote monety zamieniały się w prawdziwe pieniądze? A gdyby dodatkowo zostały przekazane na społeczny cel? To stało się realne dzięki grze „2 THE LIGHT” i akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” wspieranej przez ...
Aleksandra Żuraw przechodzi do LifeTube!

Kanał Aleksandry Żuraw na YouTube, który liczy prawie pół miliona subskrypcji, jest odtąd reprezentowany przez agencję influencer marketingu LifeTube. Youtuberka wspólnie z siecią partnerską kontynuują pracę nad rozwojem popularnego kanału, na którym w kreatywny sposób p...
Blowek pierwszym w historii polskiego YouTube twórcą z 4 milionami subskrypcji!

Polska scena YouTube jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie. Obecnie mamy już ponad 67 twórców, którzy przekroczyli magiczny milion subskrypcji, a ich liczba z każdym miesiącem stale rośnie. Tymczasem Blowek, czyli Karol Gązwa, właśnie umocnił s...
Gaming na YouTube - najdłuższe filmy, najczęstsze publikacje i najdłuższy średni czas oglądania! Raport LifeTube 

Youtuberzy gamingowi i technologiczni publikują najczęściej - średnio co 2,16 dni, ich filmy trwają średnio prawie dwa razy dłużej, niż pozostałe wideo na platformie oraz osiągają najdłuższy średni czas oglądania. Te dane pochodzą z najnowszego raportu LifeTube “6 katego...
Największa analiza polskiego YouTube’a - raport LifeTube! 100 stron wiedzy o influencer marketingu 

Każda kategoria na YouTube rządzi się zupełnie innymi prawami. Żeby trafnie dobierać influencerów do kampanii, musisz znać te różnice. Zdradza je agencja LifeTube udostępniając pierwszy na polskim rynku, tak obszerny raport analizujący 11 151 wideo na YouTube.
Michał Makuch poprowadzi dział Support w LifeTube

Z początkiem stycznia, po ponad czterech latach współpracy ze spółką, Michał Makuch objął stanowisko Head of Support w LifeTube. Równocześnie do zespołu dołączył Artur Szambelan, który pełni rolę Support Managera.
YouTube jest kobietą? Najwyższe ROI i 600 kampanii w rok

Ponad milionowy kobiecy kanał o gamingu? Obecny! Popularyzatorka rapu? No jasne. Globtroterki, recenzentki książek, profesjonalne make-up artist czy popularyzatorki nauki - wszystkie znajdziecie na YouTube! Polskie youtuberki utarte stereotypy już dawno zostawiły w tyle....
Spółka 4Fun Media zacieśnia współpracę z siecią partnerską LifeTube

Dwa nowe pasma ze znanymi polskimi youtuberami w roli głównej - to pierwsze efekty współpracy sieci partnerskiej LifeTube z telewizją 4FunTV. Spółka 4Fun Media już zapowiada kolejne działania z wykorzystaniem internetowych influencerów.
Nowy manager na pokładzie LifeTube!

Milena Wieleńska dołączyła do działu Beauty w agencji infuencer marketingu i sieci partnerskiej LifeTube. Wieleńska, wcześniej związana z Agorą   S. A., Marquard Media Polska i Edipresse, obejmie stanowisko Account Managera.
Ponad 180 tysięcy złotych obrotu dzięki 2 gamerom z LifeTube! Influencerzy dla PizzaPortal.pl - case study

6 tysięcy złożonych zamówień w trakcie zaledwie 3 tygodni - to efekty kampanii #GłodniRozgrywki zrealizowanej za pomocą 6 filmów opublikowanych przez 2 znanych gamerów - Kalucha oraz PLKD. LifeTube prezentuje case study przedstawiające kulisy skutecznej współpracy marki ...
Grają o 300 tysięcy złotych dla dziecięcych oddziałów szpitalnych – pierwsza akcja CSR-owa wykorzystująca siłę gamingu!

Kto nie marzył, by zbierane w grze komputerowej złote monety zamieniały się w prawdziwe pieniądze? A gdyby dodatkowo zostały przekazane na społeczny cel? To stało się realne dzięki grze „2 THE LIGHT” i akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” wspieranej przez ...
Aleksandra Żuraw przechodzi do LifeTube!

Kanał Aleksandry Żuraw na YouTube, który liczy prawie pół miliona subskrypcji, jest odtąd reprezentowany przez agencję influencer marketingu LifeTube. Youtuberka wspólnie z siecią partnerską kontynuują pracę nad rozwojem popularnego kanału, na którym w kreatywny sposób p...
Blowek pierwszym w historii polskiego YouTube twórcą z 4 milionami subskrypcji!

Polska scena YouTube jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie. Obecnie mamy już ponad 67 twórców, którzy przekroczyli magiczny milion subskrypcji, a ich liczba z każdym miesiącem stale rośnie. Tymczasem Blowek, czyli Karol Gązwa, właśnie umocnił s...
Gaming na YouTube - najdłuższe filmy, najczęstsze publikacje i najdłuższy średni czas oglądania! Raport LifeTube 

Youtuberzy gamingowi i technologiczni publikują najczęściej - średnio co 2,16 dni, ich filmy trwają średnio prawie dwa razy dłużej, niż pozostałe wideo na platformie oraz osiągają najdłuższy średni czas oglądania. Te dane pochodzą z najnowszego raportu LifeTube “6 katego...
Największa analiza polskiego YouTube’a - raport LifeTube! 100 stron wiedzy o influencer marketingu 

Każda kategoria na YouTube rządzi się zupełnie innymi prawami. Żeby trafnie dobierać influencerów do kampanii, musisz znać te różnice. Zdradza je agencja LifeTube udostępniając pierwszy na polskim rynku, tak obszerny raport analizujący 11 151 wideo na YouTube.
Michał Makuch poprowadzi dział Support w LifeTube

Z początkiem stycznia, po ponad czterech latach współpracy ze spółką, Michał Makuch objął stanowisko Head of Support w LifeTube. Równocześnie do zespołu dołączył Artur Szambelan, który pełni rolę Support Managera.

Zapisz się!

Otrzymuj najciekawsze wiadomości z LifeTube i od naszych Twórców prosto na swojego mejla!
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.