Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.
Profesjonalizacja youtuberów - LifeTube rozwija i specjalizuje kolejne działy

temu

Nowe działy i 4 nowych pracowników w LifeTube. - To nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, profesjonalizację twórców i zmiany zachodzące na YouTube - przekonuje prezes spółki, Paweł Stano.  
YouTube: Magic of Y z globalnymi ambicjami. Y zmienia strategię kanału.

temu

Magik Y, autor największego w Polsce kanału o magii i iluzji, zmienia strategię i otwiera się na rynek zagraniczny. Jako pierwszy polski twórca YouTube, działający od początku w rodzimym języku, zdecydował się na całkowite tworzenie w języku angielskim. Nowe działania rozpoczyna od współpracy przy globalnej akcji marki Coca-Cola.
Co masz zrobić w nocy, rozpocznij gdy się wyśpisz. LifeTube Boosters i lekcja kreatywności

temu

Pierwsza edycja otwartych szkoleń LifeTube Boosters upłynęła pod znakiem szeroko pojętej kreatywności. Zaproszeni do udziału prelegenci - youtuber Marco Kubiś oraz dr Ewa Jarczewska-Gerc - opowiedzieli o metodach wspomagających efektywną pracę twórczą.
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.
Profesjonalizacja youtuberów - LifeTube rozwija i specjalizuje kolejne działy

temu

Nowe działy i 4 nowych pracowników w LifeTube. - To nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, profesjonalizację twórców i zmiany zachodzące na YouTube - przekonuje prezes spółki, Paweł Stano.  
YouTube: Magic of Y z globalnymi ambicjami. Y zmienia strategię kanału.

temu

Magik Y, autor największego w Polsce kanału o magii i iluzji, zmienia strategię i otwiera się na rynek zagraniczny. Jako pierwszy polski twórca YouTube, działający od początku w rodzimym języku, zdecydował się na całkowite tworzenie w języku angielskim. Nowe działania rozpoczyna od współpracy przy globalnej akcji marki Coca-Cola.
Co masz zrobić w nocy, rozpocznij gdy się wyśpisz. LifeTube Boosters i lekcja kreatywności

temu

Pierwsza edycja otwartych szkoleń LifeTube Boosters upłynęła pod znakiem szeroko pojętej kreatywności. Zaproszeni do udziału prelegenci - youtuber Marco Kubiś oraz dr Ewa Jarczewska-Gerc - opowiedzieli o metodach wspomagających efektywną pracę twórczą.
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
1
2
3
4
5
6
7