![Final_PL_góra.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/276571/large-cdb9f5be0fff7f0af7f863d97dafe67e.png)
![Infografika_Gameset_dół.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/276735/large-c7b59e032e2f65a0cbbcc2dfbe6691be.png)
![Foto.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/276573/compressed_original-717e3a73dfc00592f3e4ad3975df9fff.png)
O badaniu
Celem badania było określenie znajomości i oglądania kontentu w mediach społecznościowych tworzonego przez najpopularniejszych influencerów gamingowych w Polsce. Badaniem objęto stu influencerów, którzy uzyskali sumarycznie najwięcej subskrypcji we wszystkich głównych mediach społecznościowych oraz publikowali treści dotyczące gamingu w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Tym samym w badaniu znalazło się stu twórców zrzeszonych w ramach struktur Gameset, Golden Coil, Fantasyexpo, GetHero, JaRock, Knacks, Illuminar Gaming, Gry-Online oraz ci działający niezależnie.
Badanie zrealizowano metodą CAWI na 1050 osobowej ogólnopolskiej próbie graczy w wieku 9-55 lat, którzy grają minimum 1 raz w tygodniu w gry. Badanie przeprowadziła firma IQS w dniach 25-26 listopada.