08/19/21
Cezary Pazura nie może oderwać się od gry w reklamach Match Masters
Aktor wystąpił w serii reklam promujących grę mobilną wydawaną przez studio Candivore. Spoty z Pazurą emitowane są w telewizji przez cały sierpień.
Cezary Pazura w kampanii wciela się w rolę Wujka Czarka, gracza, który nie może oderwać się od wciągającej rozgrywki, mimo wyzwań czekających go w świecie rzeczywistym. Spoty z Pazurą to część szerokiej kampanii prezentującej grę Match Masters polskim graczom mobilnym.
Match Masters Poland - #02 GETTING FIRED
Match Masters Poland - #03 STRANDED
Match Masters Poland - #04 DISAPPEARED
Od maja w ramach działań na polskim rynku zorganizowany został turniej Ultimate Match Masters Poland, zaproszono polskich graczy do społeczności skupionej na grupie na Facebooku i przygotowano spoty reklamowe na YouTube z udziałem twórców gamingowych oraz lifestylowych.
W turnieju promującym grę udział wzięło 10 tysięcy nowych graczy. Do udziału oraz dołączenia do grupy skupiających graczy na Facebooku zachęcało aż 10 twórców, z którymi można było się zmierzyć w fazie finałowej! W tej części kampanii udział wzięli Kaluch, Kushi, Sitr0x, Manoyek, Farell, Dzejdzejka, Gilathiss, Miss Aga, Kapitan Bladii, Planeta Faktów.
Spoty promujące grę na YouTube przygotowane zostały z udziałem twórców Matura to Bzdura, Blowka i Cezarego Pazury oraz twórców gamingowych Sitr0xa, Manoyka, Dżejdżejki i Kalucha.
Kampania promocyjna Match Masters to największa kampania casualowej gry mobilnej na rodzimym rynku. Jest to też pierwsza gra reklamowana w polskiej telewizji z lokalną kreacją i z udziałem gwiazdy. Zagraniczne studia doceniają potencjał polskich graczy i chcą inwestować w promocję swoich produktów na naszym rynku - mówi Tomasz Miecznikowski, Team Leader działu Games Marketing w Gameset
Za kreację, strategię i koordynację kampanii digital odpowiadał zespół agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Nad kampanią pracowały działy Games Marketing, Agency oraz Talents. Spoty przygotowało True motion pictures GmbH, a za zakup mediów odpowiada Freundschaft. Aktualnie Match Masters zajmuje drugie miejsce na topliście gier Google Play oraz siódme w Apple Store.
O Match Masters
Match Masters to gra multiplayer typu “match-3”, czyli polegająca na łączeniu kolorowych elementów na planszy. W grze Match Masters gracze grają na zmianę na tej samej planszy. Oznacza to, że muszą brać pod uwagę nie tylko wynik uzyskany ze swojego ruchu, ale także możliwości, jakie ruch ten stwarza dla przeciwnika.
O Gameset
Gameset to agencja gaming marketingu, która tworzy z gamingu nowy sposób dotarcia do nowoczesnego konsumenta. Zespół specjalizuje się w strategicznej obsłudze marek angażujących się w komunikację z graczami, współpracy z influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów i turniejów esportowych, a także kompleksowym wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu. Treści z 300 kanałów twórców zrzeszonych w sieci partnerskiej Gamesetu ogląda 10,2 mln graczy w Polsce, stanowiących 94% grupy docelowej osób zainteresowanych contentem gamingowym w wieku 9-55 lat.