08/09/18
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a
LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in. rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Nowe kanały w sieci
Architecture is a good idea, 76 tys. subskrypcji, śr. 20 tys. wyświetleń/film
Najpopularniejszy polski kanał o architekturze, urbanistyce, rozwoju miast i regionów. Autorzy opowiadają zarówno o historii sztuki, jak i nowoczesnych wieżowcach czy trendach w projektowaniu mieszkań i biur. Za opiekę managerską i współpracę kanału z markami po stronie LifeTube odpowiada Mateusz Bill, account manager.
7 metrów pod Ziemią, 417 tys. subskrypcji, śr. 500 tys. wyświetleń/film
Internetowy talk-show Rafała Gębury, który zabiera swoich gości na minus 3 piętro jednego z warszawskich biurowców, by tam, w zacisznej atmosferze przeprowadzić wywiady pełne szczerości, na którą rozmówców nie zdobyliby się w telewizyjnym studiu. Gębura porusza trudne tematy społeczne (gościł m.in. byłego księdza, dawcę nasienia, balsamistę zwłok, prostytukę), które cieszą się ogromnym zainteresowaniem: najpopularniejsze odcinki przekroczyły 2 miliony wyświetleń, a aktualnie na kanale przybywa 100 tys. widzów miesięcznie. Za opiekę managerską i współpracę kanału z markami po stronie LifeTube odpowiada Mateusz Bill, account manager.
Paweł Gołdych, 123 tys. subskrypcji, śr. 70 tys. wyświetleń/film
Podróżnik, reportażysta, obserwator. Na co dzień mieszka w Bangkoku pokazując swoje codzienne życie ale też wkrada się z kamerą do miejsc, gdzie odwiedzający Tajlandię turyści się nie zapuszczają. Paweł eksploruje przestrzeń miast, w których mieszka, aby po jakimś czasie przenieść się i odkrywać nowe światy, często na drugim końcu planety. Twórca opowiada też o swoim związku z piękną koreanką Cloe, dzieląc się doświadczeniami związku na odległość czy po prostu wspólnie spędzonymi chwilami. Kanał Pawła przemawia zatem zarówno do widzów, którzy są ciekawi różnorodności i kolorytu świata, jak i tych, którzy z zainteresowaniem śledzą jak układają się relacje damsko-męskie w niestandardowym z polskiego punktu widzenia związku. Managerem twórcy w LifeTube został Jan Kaźmierczak, account manager.
Yellowbox, 326 tys. subskrypcji, śr. 100 tys. wyświetleń/film
Maciek swoje vlogi nagrywa w ruchu, najczęściej na rowerze, przemierzając ulice Warszawy. Pojawia się zawsze tam, gdzie coś się dzieje – nieważne czy chodzi o wizytę prezydenta USA czy o wyścig deskorolek. Niekiedy wciela się w rolę rowerowego dostawcy jedzenia, by pokazać miasto z nowej perspektywy. W swoich materiałach opowiada o ludziach, kulturze i sporcie. Yellowbox regularnie trafia na kartę na czasie, a pozytywne reakcje widzów są dowodem na to, że Maciek wypełnia niszę angażującą treścią. Managerka - Dominika Bargieł, senior account manager.
Andziaks, 400 tys. subskrypcji, śr. 200 tys. wyświetleń/film
Jest jedną z najpopularniejszych polskich youtuberek w kategorii beauty-lifestyle, dzięki czemu jej filmy generują niesamowicie wysokie zasięgi. Wielką pasją Andziaks są egzotyczne podróże, które relacjonuje na swoim kanale przygotowując obszerne materiały z każdego wypadu. Dodatkowo jest miłośniczką mody, pielęgnacji i zdrowego stylu życia. Największą popularnością na kanale cieszą się przygotowywane przez nią vlogi, w których pokazuje swoje życie na co dzień. Za rozwój kanału i współpracę komercyjne po stronie LifeTube odpowiedzialna jest Karolina Łach, account manager
Luka, 225 tys. subskrypcji, śr. 150 tys. wyświetleń/film
To youtuber tworzący materiały w kategorii lifestyle-rozrywka. Uwielbia podróżować po całym świecie wspólnie ze swoją dziewczyną Andziaks, która gościnnie występuje na jego kanale. Interesują go zdrowy styl życia, treningi personalne oraz dietetyka. W jego życiu nie ma miejsca na nudę i to też przekłada się na jego kanał - tworzy głównie vlogi i challenge, ale nigdy nie wiadomo czym następnym razem zaskoczy swoich widzów.
Managerka - Karolina Łach, account manager.
Livv, 265 tys. subskrypcji, śr. 30 tys. wyświetleń/film YouTube’owa trendsetterka mody i makijażu. Olivia specjalizuje się w testach kosmetycznych oraz daily vlogach, w których prezentuje swoje codzienne życie. Jej kanał jest bardzo dziewczęcy, utrzymany w przyjaznej i humorystycznej konwencji. Ogromną popularnością cieszą się challenge oraz formaty, do których zaprasza znane osobistości ze środowiska hip-hopowego. Po stronie LifeTube managerką Livv jest Wioleta Ciechowicz, senior account manager.
LifeTube rozszerzy ofertę sprzedażową
- Współpraca z tak profesjonalnymi twórcami i różnorodnymi tematycznie kanałami poszerzy naszą ofertę dla klientów - mówi Michał Kołodziej, head of management: gaming&entertainment. Nowi twórcy nie tylko skupiają wokół siebie widownię z różnych grup wiekowych, ale również docierają do odbiorców za pomocą innych kanałów niż YouTube, co reklamodawcom daje nowe możliwości angażowania ich odbiorców. Jednym z przykładów jest Filip Zabielski, który popularność zdobył dzięki aplikacji Musical.ly (obecnie TikTok), a jego konto obserwuje ponad 1,2 miliona osób
-- komentuje Kołodziej.
- Dział beauty w LifeTube sukcesywnie powiększa się o duże i znane na rynku kanały ze swojej kategorii. W tym momencie obsługujemy 36 twórców i nie ograniczamy się do klasycznego ujęcia tematyki urodowej, coraz chętniej skłaniamy się ku kanałom lifestylowym, parentingowym czy łączącym w oryginalny sposób różne tematyki (np. wizaż z fitnessem). Podjęcie współpracy z Andziaks, Luką oraz Livv wzmocni u nas formaty vlogowe czy podróżnicze, a także pozwoli na zachęcenie klientów luksusowych i semi-luksusowych do skorzystania z naszej oferty
-- dodaje Małgorzata Dumin, head of management - beauty.
LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 103 miliony, a kanały generują średnio 800 mln wyświetleń miesięcznie. Od czerwca 2018 r. po nawiązaniu strategicznej współpracy z DDOB i Szeri Szeri, agencje oferują kompleksowe kampanie z influencerami na wszystkich platformach: YouTube, twitch.tv, Instagram czy TikTok (do niedawna Musical.ly) oraz blogach.
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.