50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

Kopiuj tekst

14.12.2016, Warszawa

50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

Opublikowany

Ponad 50 najpopularniejszych graczy (streamerów) weźmie udział w 100-godzinnej transmisji grania na żywo (LIVE) w szczytnym celu! Z inicjatywy JaRock.pl i związanych z portalem stramerów - w tym Remigiusza "Rocka" Maciaszka - 14 grudnia po raz drugi startuje akcja Ja, Paczka. 

Gamerzy pomogą zebrać fundusze dla najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce. LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w Europie Centralnej - został partnerem akcji.  
Ja, Paczka to inicjatywa charytatywna organizowana przez portal Ja, Rock we współpracy ze Stowarzyszeniem WIOSNA - organizatorem projektu Szlachetna Paczka, który po raz szesnasty realizowany jest na terenie całej Polski. W ramach akcji 14 grudnia o godzinie 20, na kanale jarock.pl/jarock-live, Remigiusz “Rock” Maciaszek rozpocznie LIVwE - transmisję na żywo, która potrwa do północy 18 grudnia.
W tym czasie ponad 50 Twórców, m.in.: Nervarien, Dis, Brunecia, Bonkol, Rock, GrabaGra, Yuuhi, SouShibo, Izak, Seto, Ziemniak, Tivolt oraz goście specjalni będą na zmianę prowadzić event. Nie zabraknie atrakcyjnych konkursów oraz wspólnych gier z ekipą m.in. GTA V.  Zespół JaRock zapewnia profesjonalną realizację i zadba o dobre nastroje uczestników. Widzowie poprzedniej edycji na pewno pamiętają: śmiech Rocka, jako dźwięk dotacji, “komar na szybie”, “żmija” czy wspólne “wkradanie” się na streama. W tym roku mogą też liczyć m.in na akcent taneczny! Każdy z widzów będzie mógł przyłączyć się do akcji, wpłacając pieniądze na losy lub bezpośrednio na zbiórkę.
Pierwsza edycja Ja,Paczki była ogromnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu 35 Twórców, którzy grali LIVE nieprzerwanie przez 72 godziny, udało się zgromadzić ponad 143 tys. zł. Ponadto 17 partnerów akcji przekazało łącznie 54 paczki o wartości przekraczającej 30 tys. zł. Dodatkowy dochód przekazany na konto fundacji pochodził ze sprzedaży cegiełek, których zakup był szansą dla uczestników na wygranie nagród.
giphy
Giphy

Powodzenie zeszłorocznej Ja, Paczki zmotywowało nas do jeszcze intensywniejszej pracy na rzecz realizacji celów całej akcji. Dążymy do powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji. Wiemy, że dzięki wsparciu streamerów, sponsorów i partnerów możemy osiągnąć bardzo dużo, a naprawdę warto!

Adam Zientarski jeden z założycieli serwisu Ja,Rock.pl

Wydarzeniu patronują:
  • Główni partnerzy wydarzenia: ASUS ROG, eMAG
  • Partnerzy organizacyjni: LifeTube, Clickdonate, Aleks Makowski, Moico, Szlachetna Paczka
  • Partnerzy produktowi: 11 Bit Studios, HyperX, PlayStation Polska, Techland, Wargaming.net, Quersus, Ozone Gaming
  • Partnerzy medialni: IGN.pl, Spidersweb.pl, Apynews.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Remigiusz Rock Maciaszek.jpg

grafika | 373 KB

Pobierz
LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

Jeden z największych funduszy w Polsce inwestuje w LifeTube

Aby stawić czoła nowym wyzwaniom i umocnić pozycję lidera w zakresie video content marketingu, po 3 latach działalności, LifeTube zdecydował się na strategiczne partnerstwo z Altus TFI, jednym z największych zarządzających funduszy w Polsce.