50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

14.12.2016, Warszawa

50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

Opublikowany

Ponad 50 najpopularniejszych graczy (streamerów) weźmie udział w 100-godzinnej transmisji grania na żywo (LIVE) w szczytnym celu! Z inicjatywy JaRock.pl i związanych z portalem stramerów - w tym Remigiusza "Rocka" Maciaszka - 14 grudnia po raz drugi startuje akcja Ja, Paczka. 

Gamerzy pomogą zebrać fundusze dla najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce. LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w Europie Centralnej - został partnerem akcji.  
Ja, Paczka to inicjatywa charytatywna organizowana przez portal Ja, Rock we współpracy ze Stowarzyszeniem WIOSNA - organizatorem projektu Szlachetna Paczka, który po raz szesnasty realizowany jest na terenie całej Polski. W ramach akcji 14 grudnia o godzinie 20, na kanale jarock.pl/jarock-live, Remigiusz “Rock” Maciaszek rozpocznie LIVwE - transmisję na żywo, która potrwa do północy 18 grudnia.
W tym czasie ponad 50 Twórców, m.in.: Nervarien, Dis, Brunecia, Bonkol, Rock, GrabaGra, Yuuhi, SouShibo, Izak, Seto, Ziemniak, Tivolt oraz goście specjalni będą na zmianę prowadzić event. Nie zabraknie atrakcyjnych konkursów oraz wspólnych gier z ekipą m.in. GTA V.  Zespół JaRock zapewnia profesjonalną realizację i zadba o dobre nastroje uczestników. Widzowie poprzedniej edycji na pewno pamiętają: śmiech Rocka, jako dźwięk dotacji, “komar na szybie”, “żmija” czy wspólne “wkradanie” się na streama. W tym roku mogą też liczyć m.in na akcent taneczny! Każdy z widzów będzie mógł przyłączyć się do akcji, wpłacając pieniądze na losy lub bezpośrednio na zbiórkę.
Pierwsza edycja Ja,Paczki była ogromnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu 35 Twórców, którzy grali LIVE nieprzerwanie przez 72 godziny, udało się zgromadzić ponad 143 tys. zł. Ponadto 17 partnerów akcji przekazało łącznie 54 paczki o wartości przekraczającej 30 tys. zł. Dodatkowy dochód przekazany na konto fundacji pochodził ze sprzedaży cegiełek, których zakup był szansą dla uczestników na wygranie nagród.
giphy
Giphy

Powodzenie zeszłorocznej Ja, Paczki zmotywowało nas do jeszcze intensywniejszej pracy na rzecz realizacji celów całej akcji. Dążymy do powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji. Wiemy, że dzięki wsparciu streamerów, sponsorów i partnerów możemy osiągnąć bardzo dużo, a naprawdę warto!

Adam Zientarski jeden z założycieli serwisu Ja,Rock.pl

Wydarzeniu patronują:
  • Główni partnerzy wydarzenia: ASUS ROG, eMAG
  • Partnerzy organizacyjni: LifeTube, Clickdonate, Aleks Makowski, Moico, Szlachetna Paczka
  • Partnerzy produktowi: 11 Bit Studios, HyperX, PlayStation Polska, Techland, Wargaming.net, Quersus, Ozone Gaming
  • Partnerzy medialni: IGN.pl, Spidersweb.pl, Apynews.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Remigiusz Rock Maciaszek.jpg

grafika | 373 KB

Pobierz
LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.