50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

14.12.2016, Warszawa

50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

Opublikowany

Ponad 50 najpopularniejszych graczy (streamerów) weźmie udział w 100-godzinnej transmisji grania na żywo (LIVE) w szczytnym celu! Z inicjatywy JaRock.pl i związanych z portalem stramerów - w tym Remigiusza "Rocka" Maciaszka - 14 grudnia po raz drugi startuje akcja Ja, Paczka. 

Gamerzy pomogą zebrać fundusze dla najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce. LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w Europie Centralnej - został partnerem akcji.  
Ja, Paczka to inicjatywa charytatywna organizowana przez portal Ja, Rock we współpracy ze Stowarzyszeniem WIOSNA - organizatorem projektu Szlachetna Paczka, który po raz szesnasty realizowany jest na terenie całej Polski. W ramach akcji 14 grudnia o godzinie 20, na kanale jarock.pl/jarock-live, Remigiusz “Rock” Maciaszek rozpocznie LIVwE - transmisję na żywo, która potrwa do północy 18 grudnia.
W tym czasie ponad 50 Twórców, m.in.: Nervarien, Dis, Brunecia, Bonkol, Rock, GrabaGra, Yuuhi, SouShibo, Izak, Seto, Ziemniak, Tivolt oraz goście specjalni będą na zmianę prowadzić event. Nie zabraknie atrakcyjnych konkursów oraz wspólnych gier z ekipą m.in. GTA V.  Zespół JaRock zapewnia profesjonalną realizację i zadba o dobre nastroje uczestników. Widzowie poprzedniej edycji na pewno pamiętają: śmiech Rocka, jako dźwięk dotacji, “komar na szybie”, “żmija” czy wspólne “wkradanie” się na streama. W tym roku mogą też liczyć m.in na akcent taneczny! Każdy z widzów będzie mógł przyłączyć się do akcji, wpłacając pieniądze na losy lub bezpośrednio na zbiórkę.
Pierwsza edycja Ja,Paczki była ogromnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu 35 Twórców, którzy grali LIVE nieprzerwanie przez 72 godziny, udało się zgromadzić ponad 143 tys. zł. Ponadto 17 partnerów akcji przekazało łącznie 54 paczki o wartości przekraczającej 30 tys. zł. Dodatkowy dochód przekazany na konto fundacji pochodził ze sprzedaży cegiełek, których zakup był szansą dla uczestników na wygranie nagród.
giphy
Giphy

Powodzenie zeszłorocznej Ja, Paczki zmotywowało nas do jeszcze intensywniejszej pracy na rzecz realizacji celów całej akcji. Dążymy do powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji. Wiemy, że dzięki wsparciu streamerów, sponsorów i partnerów możemy osiągnąć bardzo dużo, a naprawdę warto!

Adam Zientarski jeden z założycieli serwisu Ja,Rock.pl

Wydarzeniu patronują:
  • Główni partnerzy wydarzenia: ASUS ROG, eMAG
  • Partnerzy organizacyjni: LifeTube, Clickdonate, Aleks Makowski, Moico, Szlachetna Paczka
  • Partnerzy produktowi: 11 Bit Studios, HyperX, PlayStation Polska, Techland, Wargaming.net, Quersus, Ozone Gaming
  • Partnerzy medialni: IGN.pl, Spidersweb.pl, Apynews.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Remigiusz Rock Maciaszek.jpg

grafika | 373 KB

Pobierz
LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Jeden z największych funduszy w Polsce inwestuje w LifeTube

Aby stawić czoła nowym wyzwaniom i umocnić pozycję lidera w zakresie video content marketingu, po 3 latach działalności, LifeTube zdecydował się na strategiczne partnerstwo z Altus TFI, jednym z największych zarządzających funduszy w Polsce.