50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

Kopiuj tekst

14.12.2016, Warszawa

50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

Opublikowany

Ponad 50 najpopularniejszych graczy (streamerów) weźmie udział w 100-godzinnej transmisji grania na żywo (LIVE) w szczytnym celu! Z inicjatywy JaRock.pl i związanych z portalem stramerów - w tym Remigiusza "Rocka" Maciaszka - 14 grudnia po raz drugi startuje akcja Ja, Paczka. 

Gamerzy pomogą zebrać fundusze dla najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce. LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w Europie Centralnej - został partnerem akcji.  
Ja, Paczka to inicjatywa charytatywna organizowana przez portal Ja, Rock we współpracy ze Stowarzyszeniem WIOSNA - organizatorem projektu Szlachetna Paczka, który po raz szesnasty realizowany jest na terenie całej Polski. W ramach akcji 14 grudnia o godzinie 20, na kanale jarock.pl/jarock-live, Remigiusz “Rock” Maciaszek rozpocznie LIVwE - transmisję na żywo, która potrwa do północy 18 grudnia.
W tym czasie ponad 50 Twórców, m.in.: Nervarien, Dis, Brunecia, Bonkol, Rock, GrabaGra, Yuuhi, SouShibo, Izak, Seto, Ziemniak, Tivolt oraz goście specjalni będą na zmianę prowadzić event. Nie zabraknie atrakcyjnych konkursów oraz wspólnych gier z ekipą m.in. GTA V.  Zespół JaRock zapewnia profesjonalną realizację i zadba o dobre nastroje uczestników. Widzowie poprzedniej edycji na pewno pamiętają: śmiech Rocka, jako dźwięk dotacji, “komar na szybie”, “żmija” czy wspólne “wkradanie” się na streama. W tym roku mogą też liczyć m.in na akcent taneczny! Każdy z widzów będzie mógł przyłączyć się do akcji, wpłacając pieniądze na losy lub bezpośrednio na zbiórkę.
Pierwsza edycja Ja,Paczki była ogromnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu 35 Twórców, którzy grali LIVE nieprzerwanie przez 72 godziny, udało się zgromadzić ponad 143 tys. zł. Ponadto 17 partnerów akcji przekazało łącznie 54 paczki o wartości przekraczającej 30 tys. zł. Dodatkowy dochód przekazany na konto fundacji pochodził ze sprzedaży cegiełek, których zakup był szansą dla uczestników na wygranie nagród.
giphy
Giphy

Powodzenie zeszłorocznej Ja, Paczki zmotywowało nas do jeszcze intensywniejszej pracy na rzecz realizacji celów całej akcji. Dążymy do powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji. Wiemy, że dzięki wsparciu streamerów, sponsorów i partnerów możemy osiągnąć bardzo dużo, a naprawdę warto!

Adam Zientarski jeden z założycieli serwisu Ja,Rock.pl

Wydarzeniu patronują:
  • Główni partnerzy wydarzenia: ASUS ROG, eMAG
  • Partnerzy organizacyjni: LifeTube, Clickdonate, Aleks Makowski, Moico, Szlachetna Paczka
  • Partnerzy produktowi: 11 Bit Studios, HyperX, PlayStation Polska, Techland, Wargaming.net, Quersus, Ozone Gaming
  • Partnerzy medialni: IGN.pl, Spidersweb.pl, Apynews.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Remigiusz Rock Maciaszek.jpg

grafika | 373 KB

Pobierz
LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

Jeden z największych funduszy w Polsce inwestuje w LifeTube

Aby stawić czoła nowym wyzwaniom i umocnić pozycję lidera w zakresie video content marketingu, po 3 latach działalności, LifeTube zdecydował się na strategiczne partnerstwo z Altus TFI, jednym z największych zarządzających funduszy w Polsce.