50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

14.12.2016, Warszawa

50 graczy, streamerów i e-sportowców w 100-godzinnej transmisji na żywo!

Opublikowany

Ponad 50 najpopularniejszych graczy (streamerów) weźmie udział w 100-godzinnej transmisji grania na żywo (LIVE) w szczytnym celu! Z inicjatywy JaRock.pl i związanych z portalem stramerów - w tym Remigiusza "Rocka" Maciaszka - 14 grudnia po raz drugi startuje akcja Ja, Paczka. 

Gamerzy pomogą zebrać fundusze dla najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce. LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w Europie Centralnej - został partnerem akcji.  
Ja, Paczka to inicjatywa charytatywna organizowana przez portal Ja, Rock we współpracy ze Stowarzyszeniem WIOSNA - organizatorem projektu Szlachetna Paczka, który po raz szesnasty realizowany jest na terenie całej Polski. W ramach akcji 14 grudnia o godzinie 20, na kanale jarock.pl/jarock-live, Remigiusz “Rock” Maciaszek rozpocznie LIVwE - transmisję na żywo, która potrwa do północy 18 grudnia.
W tym czasie ponad 50 Twórców, m.in.: Nervarien, Dis, Brunecia, Bonkol, Rock, GrabaGra, Yuuhi, SouShibo, Izak, Seto, Ziemniak, Tivolt oraz goście specjalni będą na zmianę prowadzić event. Nie zabraknie atrakcyjnych konkursów oraz wspólnych gier z ekipą m.in. GTA V.  Zespół JaRock zapewnia profesjonalną realizację i zadba o dobre nastroje uczestników. Widzowie poprzedniej edycji na pewno pamiętają: śmiech Rocka, jako dźwięk dotacji, “komar na szybie”, “żmija” czy wspólne “wkradanie” się na streama. W tym roku mogą też liczyć m.in na akcent taneczny! Każdy z widzów będzie mógł przyłączyć się do akcji, wpłacając pieniądze na losy lub bezpośrednio na zbiórkę.
Pierwsza edycja Ja,Paczki była ogromnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu 35 Twórców, którzy grali LIVE nieprzerwanie przez 72 godziny, udało się zgromadzić ponad 143 tys. zł. Ponadto 17 partnerów akcji przekazało łącznie 54 paczki o wartości przekraczającej 30 tys. zł. Dodatkowy dochód przekazany na konto fundacji pochodził ze sprzedaży cegiełek, których zakup był szansą dla uczestników na wygranie nagród.
giphy
Giphy

Powodzenie zeszłorocznej Ja, Paczki zmotywowało nas do jeszcze intensywniejszej pracy na rzecz realizacji celów całej akcji. Dążymy do powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji. Wiemy, że dzięki wsparciu streamerów, sponsorów i partnerów możemy osiągnąć bardzo dużo, a naprawdę warto!

Adam Zientarski jeden z założycieli serwisu Ja,Rock.pl

Wydarzeniu patronują:
  • Główni partnerzy wydarzenia: ASUS ROG, eMAG
  • Partnerzy organizacyjni: LifeTube, Clickdonate, Aleks Makowski, Moico, Szlachetna Paczka
  • Partnerzy produktowi: 11 Bit Studios, HyperX, PlayStation Polska, Techland, Wargaming.net, Quersus, Ozone Gaming
  • Partnerzy medialni: IGN.pl, Spidersweb.pl, Apynews.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Remigiusz Rock Maciaszek.jpg

grafika | 373 KB

Pobierz
LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.