LifeTube i Fantasy Expo tworzą największą w Europie Centralnej sieć gamingową

LifeTube i Fantasy Expo tworzą największą w Europie Centralnej sieć gamingową

Opublikowany

LifeTube, największa sieć partnerska YouTube w regionie CEE i Fantasy Expo, najszybciej rosnąca sieć gamingowa w Polsce, łączą siły. Jako partnerzy strategiczni stworzą wspólnie nowe możliwości dla marek ze wszystkich sektorów, wprowadzając je w świat e-sportu. LifeTube zapewni obsługę managerską wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo, a markom umożliwi współpracę z topowymi gamerami i streamerami (o łącznej liczbie 3 000 000 stałych widzów).  

Dzięki strategicznej współpracy z Fantasy Expo sieć partnerska LifeTube chce otworzyć przed markami – również tymi spoza branży gier i technologii – świat e-sportu, który jest obecnie jednym z najszybciej rozwijących się segmentów na rynku. Zgodnie z trendem multiplatform firmy będą oferowały markom wykorzystanie wszystkich dostnępnych kanałów komunikacji digital influecenrów – w tym streaming (trannsmitowanie gier na żywo) na platformach, takich jak Twitch. Dodatkowo, współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli markom na dotarcie do nowych grup docelowych (tzn. 3 000 000 fanów gamingu i e-sportu - subskrybentów nowych kanałów przyłączonych do sieci LifeTube).
Razem stworzyliśmy największy gamingowy sektor w regionie CEE. Dzięki temu chcemy do świata e-sportu i gamingu wprowadzić marki nie tylko z branży gier i technologii. Tak jak drużyny sportowe nie są sponsorowane tylko przez marki związane ze sportem – tłumaczy Kamil Górecki, przedstawiciel zarządu Fantasy Expo. Chcemy pokazać reklamodawcom, że gaming to świat zaangażowanych widzów, wiernych fanów, profesjonalnych graczy i kreatywnych twórców – dodaje.
Jak przekonuje Górecki, Fantasy Expo (które jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią gamingową w Polsce) od dawna poszukiwała partnera, który będzie miał podobne spojrzenie na e-sport i gameplay’e, a jednocześnie będzie dysponował szeroką wiedzą z zakresu współpracy z markami, optymalizacji kanałów i produkcji wideo. – Twórcy współpracujący dotychczas z Fantasy Expo, wchodząc do sieci LifeTube, otrzymają u nas profesjonalną opiekę managerską, wsparcie techniczne oraz pomoc na etapie produkcji. Nowi gamerzy i steamerzy będą mieli okazję współpracować z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w Polsce. Zadbamy również o monetyzację wszystkich ich kanałów i mediów społecznościowych – dodaje Paweł Stano, prezes LifeTube.
Do tej pory LifeTube współpracował z Fantasy Expo przy organizacji największych w Polsce festiwali YouTube - Orange Video Fest i Nju Winter Games. Współpraca z zespołem oraz twórcami związanymi z Fantasy Expo dawała nam do tej pory rekordowe efekty: 12 tysięcy osób odwiedzających OVF czy 8 tys. fanów gamingów i e-sportu podczas Winter Games to nasze wspólne osiągnięcia - mówi Michał Kołodziej, Head of Gaming w LifeTube. Czeka nas dużo pracy, ale po EsportNow2016 i rekordowym sezonie #3 ligi #FantasyExpoChallenge  możemy nieskromnie powiedzieć, że damy radę! – uzupełnia Górecki.
Do tej pory w sieci LifeTube zrzeszonych było 250 kanałów – w tym tacy gamerzy, jak: Remigiusz Maciaszek, Tivolt, Seto, GrabaGra, Ziemniak, Kaiko, Seto, Drollercaster, Sheo, PLKD, Kaluch. Do największgo niemiędzynarodowego MCN-a w Europie dołączą obecnie Twórcy współpracujący z Fantasy Expo: Izak, Nervarien, Dis, InetkoxTV, Arquel, Kubon, MKRR3, i EsportNow. Łącznie śledzonych przez 3 000 000 stałych widzów, fanów e-sportu, technologii i gier wideo. Tym samym LifeTube znacznie poszerzy ofertę dla marek z sektora gamingowego i technologicznego. – Współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli nam poszerzyć ofertę LifeTube o umożliwianie markom angażowania nowych grup docelowych i realizację kampanii opartych, np. o platformy do streamingu, takie jak Twitch – mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.