LifeTube i Fantasy Expo tworzą największą w Europie Centralnej sieć gamingową

LifeTube i Fantasy Expo tworzą największą w Europie Centralnej sieć gamingową

Opublikowany

LifeTube, największa sieć partnerska YouTube w regionie CEE i Fantasy Expo, najszybciej rosnąca sieć gamingowa w Polsce, łączą siły. Jako partnerzy strategiczni stworzą wspólnie nowe możliwości dla marek ze wszystkich sektorów, wprowadzając je w świat e-sportu. LifeTube zapewni obsługę managerską wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo, a markom umożliwi współpracę z topowymi gamerami i streamerami (o łącznej liczbie 3 000 000 stałych widzów).  

Dzięki strategicznej współpracy z Fantasy Expo sieć partnerska LifeTube chce otworzyć przed markami – również tymi spoza branży gier i technologii – świat e-sportu, który jest obecnie jednym z najszybciej rozwijących się segmentów na rynku. Zgodnie z trendem multiplatform firmy będą oferowały markom wykorzystanie wszystkich dostnępnych kanałów komunikacji digital influecenrów – w tym streaming (trannsmitowanie gier na żywo) na platformach, takich jak Twitch. Dodatkowo, współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli markom na dotarcie do nowych grup docelowych (tzn. 3 000 000 fanów gamingu i e-sportu - subskrybentów nowych kanałów przyłączonych do sieci LifeTube).
Razem stworzyliśmy największy gamingowy sektor w regionie CEE. Dzięki temu chcemy do świata e-sportu i gamingu wprowadzić marki nie tylko z branży gier i technologii. Tak jak drużyny sportowe nie są sponsorowane tylko przez marki związane ze sportem – tłumaczy Kamil Górecki, przedstawiciel zarządu Fantasy Expo. Chcemy pokazać reklamodawcom, że gaming to świat zaangażowanych widzów, wiernych fanów, profesjonalnych graczy i kreatywnych twórców – dodaje.
Jak przekonuje Górecki, Fantasy Expo (które jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią gamingową w Polsce) od dawna poszukiwała partnera, który będzie miał podobne spojrzenie na e-sport i gameplay’e, a jednocześnie będzie dysponował szeroką wiedzą z zakresu współpracy z markami, optymalizacji kanałów i produkcji wideo. – Twórcy współpracujący dotychczas z Fantasy Expo, wchodząc do sieci LifeTube, otrzymają u nas profesjonalną opiekę managerską, wsparcie techniczne oraz pomoc na etapie produkcji. Nowi gamerzy i steamerzy będą mieli okazję współpracować z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w Polsce. Zadbamy również o monetyzację wszystkich ich kanałów i mediów społecznościowych – dodaje Paweł Stano, prezes LifeTube.
Do tej pory LifeTube współpracował z Fantasy Expo przy organizacji największych w Polsce festiwali YouTube - Orange Video Fest i Nju Winter Games. Współpraca z zespołem oraz twórcami związanymi z Fantasy Expo dawała nam do tej pory rekordowe efekty: 12 tysięcy osób odwiedzających OVF czy 8 tys. fanów gamingów i e-sportu podczas Winter Games to nasze wspólne osiągnięcia - mówi Michał Kołodziej, Head of Gaming w LifeTube. Czeka nas dużo pracy, ale po EsportNow2016 i rekordowym sezonie #3 ligi #FantasyExpoChallenge  możemy nieskromnie powiedzieć, że damy radę! – uzupełnia Górecki.
Do tej pory w sieci LifeTube zrzeszonych było 250 kanałów – w tym tacy gamerzy, jak: Remigiusz Maciaszek, Tivolt, Seto, GrabaGra, Ziemniak, Kaiko, Seto, Drollercaster, Sheo, PLKD, Kaluch. Do największgo niemiędzynarodowego MCN-a w Europie dołączą obecnie Twórcy współpracujący z Fantasy Expo: Izak, Nervarien, Dis, InetkoxTV, Arquel, Kubon, MKRR3, i EsportNow. Łącznie śledzonych przez 3 000 000 stałych widzów, fanów e-sportu, technologii i gier wideo. Tym samym LifeTube znacznie poszerzy ofertę dla marek z sektora gamingowego i technologicznego. – Współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli nam poszerzyć ofertę LifeTube o umożliwianie markom angażowania nowych grup docelowych i realizację kampanii opartych, np. o platformy do streamingu, takie jak Twitch – mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.