Google raportuje, Snapchat inwestuje w startup, a Rosjanie kupują lajki w automatach

Google raportuje, Snapchat inwestuje w startup, a Rosjanie kupują lajki w automatach

Opublikowany

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!

Wideo online często na TV 

Czas, który poświęcamy na oglądanie YouTube na ekranach telewizorów rośnie rok do roku. Powiększa się też grupa widzów, która w ten sposób konsumuje wideo online. Znacznie chętniej współdzielimy tę czynność z grupą znajomych, niż w przypadku urządzeń mobilnych, czy komputera. Kiedy oglądamy wideo online najwięcej? I co te zmiany mówią mówią o dzisiejszych konsumentach? Wnioski w pigułce znajdziecie w raporcie Google.

Czytaj więcej >>>

google raport.png
Serduszka i lajki prosto z automatu

Kupowanie lajków i followersów np. na Allegro to żadna nowość. Rosjanie wyznaczają jednak nowe trendy - postanowili przenieść usługę do swoich centrów handlowych. W wielu miejscach na terenie Moskwy pojawiły się specjalne automaty, gdzie bez trudu kupimy m.in. 100 serduszek w cenie 50 rubli, czy 100 nowych obserwatorów za 100 rubli. Ceny pakietów wahają się w przeliczeniu od kilku do nawet kilku tysięcy złotych. Każdy znajdzie coś dla siebie. Automaty obsługują zarówno Instagram, jak i rosyjską platformę społecznościową Vkontakte.

Czytaj więcej >>> 
snap box.png
Snapchat kupił Placed  

Jak poinformował Bloomberg, Snapchat zainwestował około 125 milionów dolarów w zakup firmy, która bada jak reklamy wpływają na zakupy offline. Placed, z siedzibą w Seattle, na rynku obecna jest od 6 lat. Technologią, która w szczególności zainteresowała Snapchat jest możliwość śledzenia lokalizacji konsumenta, po tym jak wyświetlił daną reklamę. Firma wykorzysta ją z pewnością, aby udowodnić reklamodawcom, że reklamy na platformie skutecznie wpływają na sprzedaż w sklepie.

Czytaj więcej >>>

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Pojedź na E3 do Los Angeles razem z Ziemniakiem!

Electronic Entertainment Expo 2017 to wydarzenie, na którym nie może Was zabraknąć! Największe targi branży gier wideo przyciągają co roku tysiące miłośników tematu. W tym roku w LA mamy specjalnego wysłannika – Piotr Ziemniak Latała do środy będzie prowadził relację z E3 na swoim kanale!