Pojedź na E3 do Los Angeles razem z Ziemniakiem!

Pojedź na E3 do Los Angeles razem z Ziemniakiem!

Opublikowany

Electronic Entertainment Expo 2017 to wydarzenie, na którym nie może Was zabraknąć! Największe targi branży gier wideo przyciągają co roku tysiące miłośników tematu. W tym roku w LA mamy specjalnego wysłannika – Piotr Ziemniak Latała do środy będzie prowadził relację z E3 na swoim kanale!

Twórca został zaproszony na targi do Stanów Zjednoczonych przez Ubisoft, jednego z największych producentów i wydawców gier komputerowych na świecie. Na kanale Ziemniaka można oglądać vlogi, w których regularnie będzie zdawał relację ze swojej amerykańskiej przygody i uważnie śledził informacje na temat najciekawszych premier w 2017 i 2018 roku. 

Zobacz pierwszy odcinek z E3!

E3 to najbardziej prestiżowe targi poświęcone grom na świecie. Odbywając się od 1995 roku i co roku prezentują tytuły oraz trendy, którymi żyją gracze na całym świecie. W związku z E3 odbywają się konferencje firm takich, jak: Ubisoft, Sony, Microsoft, Nintendo, Bethesda, Devolver Digital i wiele innych.

Ziemniak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Dlaczego w dzisiejszym świecie trudno jest być limonką? Zobaczcie najnowszy, animowany film na kanale Ajgora Ignacego – wzruszający, zabawny, zupełnie nowy format na kanale Twórcy! Materiał został zrealizowany we współpracy z Coca-Colą.