Pojedź na E3 do Los Angeles razem z Ziemniakiem!

Pojedź na E3 do Los Angeles razem z Ziemniakiem!

Opublikowany

Electronic Entertainment Expo 2017 to wydarzenie, na którym nie może Was zabraknąć! Największe targi branży gier wideo przyciągają co roku tysiące miłośników tematu. W tym roku w LA mamy specjalnego wysłannika – Piotr Ziemniak Latała do środy będzie prowadził relację z E3 na swoim kanale!

Twórca został zaproszony na targi do Stanów Zjednoczonych przez Ubisoft, jednego z największych producentów i wydawców gier komputerowych na świecie. Na kanale Ziemniaka można oglądać vlogi, w których regularnie będzie zdawał relację ze swojej amerykańskiej przygody i uważnie śledził informacje na temat najciekawszych premier w 2017 i 2018 roku. 

Zobacz pierwszy odcinek z E3!

E3 to najbardziej prestiżowe targi poświęcone grom na świecie. Odbywając się od 1995 roku i co roku prezentują tytuły oraz trendy, którymi żyją gracze na całym świecie. W związku z E3 odbywają się konferencje firm takich, jak: Ubisoft, Sony, Microsoft, Nintendo, Bethesda, Devolver Digital i wiele innych.

Ziemniak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Dlaczego w dzisiejszym świecie trudno jest być limonką? Zobaczcie najnowszy, animowany film na kanale Ajgora Ignacego – wzruszający, zabawny, zupełnie nowy format na kanale Twórcy! Materiał został zrealizowany we współpracy z Coca-Colą.