Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Warszawa, 13.07.2017

Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Opublikowany

Dlaczego w dzisiejszym świecie trudno jest być limonką? Zobaczcie najnowszy, animowany film na kanale Ajgora Ignacego – wzruszający, zabawny, zupełnie nowy format na kanale Twórcy! Materiał został zrealizowany we współpracy z Coca-Colą.

Na kanale Ajgora opublikowany został film zatytułowany „Co się dzieje w lodówce, gdy nie patrzysz?”. Twórca, znany ze swojego poczucia humoru i krytycznego spojrzenia na świat, którym daje wyraz w takich seriach, jak "Mały Szary Człowiek", tym razem postanowił pójść o krok dalej. Materiał, który powstał we współpracy z marką Coca-Cola w ramach kampanii Coke Lime, opowiada historię niezrozumianej i nieakceptowanej limonki (w tę rolę wcielił się sam Ajgor). W realizację kilkunastominutowego materiału zaangażowali się inni polscy youtuberzy, profesjonalni aktorzy oraz muzycy.

W projekt zaangażowanych było kilkanaście osób. W kwestii dubbingu pomogli nam chłopaki z Nieprzygotowanych, Karolina ze Szparagów, Bilon z Hemp Gru, Ero z JWP oraz Adaś Zdrójkowski. Na polskim YouTube jest to pierwszy taki projekt zrealizowany we współpracy z marką. Nakręcenie materiału i postprodukcja trwała 3 tygodnie

– mówi Igor Leśniewski, twórca kanału Ajgor Ignacy

Zobacz film na kanale Ajgora!

Ajgor Ignacy współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Limonka ajgor.png

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.