Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Warszawa, 13.07.2017

Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Opublikowany

Dlaczego w dzisiejszym świecie trudno jest być limonką? Zobaczcie najnowszy, animowany film na kanale Ajgora Ignacego – wzruszający, zabawny, zupełnie nowy format na kanale Twórcy! Materiał został zrealizowany we współpracy z Coca-Colą.

Na kanale Ajgora opublikowany został film zatytułowany „Co się dzieje w lodówce, gdy nie patrzysz?”. Twórca, znany ze swojego poczucia humoru i krytycznego spojrzenia na świat, którym daje wyraz w takich seriach, jak "Mały Szary Człowiek", tym razem postanowił pójść o krok dalej. Materiał, który powstał we współpracy z marką Coca-Cola w ramach kampanii Coke Lime, opowiada historię niezrozumianej i nieakceptowanej limonki (w tę rolę wcielił się sam Ajgor). W realizację kilkunastominutowego materiału zaangażowali się inni polscy youtuberzy, profesjonalni aktorzy oraz muzycy.

W projekt zaangażowanych było kilkanaście osób. W kwestii dubbingu pomogli nam chłopaki z Nieprzygotowanych, Karolina ze Szparagów, Bilon z Hemp Gru, Ero z JWP oraz Adaś Zdrójkowski. Na polskim YouTube jest to pierwszy taki projekt zrealizowany we współpracy z marką. Nakręcenie materiału i postprodukcja trwała 3 tygodnie

– mówi Igor Leśniewski, twórca kanału Ajgor Ignacy

Zobacz film na kanale Ajgora!

Ajgor Ignacy współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Limonka ajgor.png

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

temu

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!
Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

temu

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.
Ogromna popularność, wielkie pieniądze i status gwiazd Internetu. W ten weekend najpopularniejsi YouTuberzy spotkają się z fanami na największym święcie rozrywki w Polsce T-Mobile Warsaw Games Week / LifeTube Video Fest 2017

temu

Już 13 października rozpocznie się LifeTube Video Fest - największe spotkanie influencerów YouTube i ich fanów. LifeTube - największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie, organizator imprezy - po raz 4. chce pokazać, że youtuberzy najlepiej angażują swoich odbiorców i przyciągają tłumy. W tym roku, w związku z połączeniem sił z T-Mobile Warsaw Games Week, wielkie święto rozrywki potrwa 3 dni. 
YouTuberzy, koncerty, gry i e-sport. Wielkie Święto Rozrywki T-Mobile Warsaw Games Week / LifeTube Video Fest 2017 już w ten weekend!

temu

Największe święto YouTube w Polsce powraca! W tym roku najpopularniejsi youtuberzy i ich fani spotkają się 13 i 14 października na LifeTube Video Fest w hali EXPO XXI w Warszawie. Wydarzenie połączone jest z T-Mobile Warsaw Games Week, który potrwa od 13 do 15 października. Uczestnicy mogą liczyć na koncerty, konkursy, ogromną strefę gier planszowych i setki atrakcji związanych z najnowszymi grami wideo. 

Facebook Groups, grzywna dla Google i zwyczaje zakupowe polskich internautów

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!