Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Warszawa, 13.07.2017

Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Opublikowany

Dlaczego w dzisiejszym świecie trudno jest być limonką? Zobaczcie najnowszy, animowany film na kanale Ajgora Ignacego – wzruszający, zabawny, zupełnie nowy format na kanale Twórcy! Materiał został zrealizowany we współpracy z Coca-Colą.

Na kanale Ajgora opublikowany został film zatytułowany „Co się dzieje w lodówce, gdy nie patrzysz?”. Twórca, znany ze swojego poczucia humoru i krytycznego spojrzenia na świat, którym daje wyraz w takich seriach, jak "Mały Szary Człowiek", tym razem postanowił pójść o krok dalej. Materiał, który powstał we współpracy z marką Coca-Cola w ramach kampanii Coke Lime, opowiada historię niezrozumianej i nieakceptowanej limonki (w tę rolę wcielił się sam Ajgor). W realizację kilkunastominutowego materiału zaangażowali się inni polscy youtuberzy, profesjonalni aktorzy oraz muzycy.

W projekt zaangażowanych było kilkanaście osób. W kwestii dubbingu pomogli nam chłopaki z Nieprzygotowanych, Karolina ze Szparagów, Bilon z Hemp Gru, Ero z JWP oraz Adaś Zdrójkowski. Na polskim YouTube jest to pierwszy taki projekt zrealizowany we współpracy z marką. Nakręcenie materiału i postprodukcja trwała 3 tygodnie

– mówi Igor Leśniewski, twórca kanału Ajgor Ignacy

Zobacz film na kanale Ajgora!

Ajgor Ignacy współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Limonka ajgor.png

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Facebook Groups, grzywna dla Google i zwyczaje zakupowe polskich internautów

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!