Jak dostać się na youtube'owy szczyt?

Jak dostać się na youtube'owy szczyt?

Opublikowany

Zgodnie z obietnicą udostępniamy prezentację, którą obejrzeć mogli uczestnicy drugiego dnia konferencji See Bloggers!

Weekend spędziliśmy w Gdynii, gdzie podczas wielkiego festiwalu dla twórców internetowych, dzieliliśmy się wiedzą, wymienialiśmy doświadczeniami i radziliśmy, co zrobić, żeby osiągnąć sukces na YouTube.
Prelekcja Kamila Bolka, dyrektora marketingu w LifeTube, stanowiła pigułkę tej wiedzy, którą każdy początkujący twórca internetowy powinien posiadać. Prezentacja o tajemniczym tytule "Farmer vs Myśliwy, jak polują youtuberzy i dojrzewają treści" to intensywna lekcja zdobywania youtube'owych szczytów. Zgodnie z obietnicą udostępniamy ją na naszym blogu.
Sama prezentacja na pewno nie odpowie na wszystkie Wasze pytania. Jeśli czujecie niedosyt i chcielibyście zagłębić się w temat, to koniecznie zapiszcie się na nasz newsletter i śledźcie naszego bloga. Będziemy sukcesywnie dodawać materiały omawiające dokładnie poszczególne części prezentacji. Nie przegapcie!

Jeśli chcecie dołączyć do naszych twórców i szkolić się pod skrzydłami LifeTube - piszcie koniecznie na support@lifetube.pl

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 Twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1

Najwięksi gracze na rynku tradycyjnych mediów coraz częściej korzystają z siły gwiazd Internetu. PLKD - znany youtuber z sieci LifeTube - dołączy do ekipy komentatorskiej Eurosportu na czas turnieju Audi Cup.