Jak dostać się na youtube'owy szczyt?

Jak dostać się na youtube'owy szczyt?

Opublikowany

Zgodnie z obietnicą udostępniamy prezentację, którą obejrzeć mogli uczestnicy drugiego dnia konferencji See Bloggers!

Weekend spędziliśmy w Gdynii, gdzie podczas wielkiego festiwalu dla twórców internetowych, dzieliliśmy się wiedzą, wymienialiśmy doświadczeniami i radziliśmy, co zrobić, żeby osiągnąć sukces na YouTube.
Prelekcja Kamila Bolka, dyrektora marketingu w LifeTube, stanowiła pigułkę tej wiedzy, którą każdy początkujący twórca internetowy powinien posiadać. Prezentacja o tajemniczym tytule "Farmer vs Myśliwy, jak polują youtuberzy i dojrzewają treści" to intensywna lekcja zdobywania youtube'owych szczytów. Zgodnie z obietnicą udostępniamy ją na naszym blogu.
Sama prezentacja na pewno nie odpowie na wszystkie Wasze pytania. Jeśli czujecie niedosyt i chcielibyście zagłębić się w temat, to koniecznie zapiszcie się na nasz newsletter i śledźcie naszego bloga. Będziemy sukcesywnie dodawać materiały omawiające dokładnie poszczególne części prezentacji. Nie przegapcie!

Jeśli chcecie dołączyć do naszych twórców i szkolić się pod skrzydłami LifeTube - piszcie koniecznie na support@lifetube.pl

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 Twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.