Jak dostać się na youtube'owy szczyt?

Jak dostać się na youtube'owy szczyt?

Opublikowany

Zgodnie z obietnicą udostępniamy prezentację, którą obejrzeć mogli uczestnicy drugiego dnia konferencji See Bloggers!

Weekend spędziliśmy w Gdynii, gdzie podczas wielkiego festiwalu dla twórców internetowych, dzieliliśmy się wiedzą, wymienialiśmy doświadczeniami i radziliśmy, co zrobić, żeby osiągnąć sukces na YouTube.
Prelekcja Kamila Bolka, dyrektora marketingu w LifeTube, stanowiła pigułkę tej wiedzy, którą każdy początkujący twórca internetowy powinien posiadać. Prezentacja o tajemniczym tytule "Farmer vs Myśliwy, jak polują youtuberzy i dojrzewają treści" to intensywna lekcja zdobywania youtube'owych szczytów. Zgodnie z obietnicą udostępniamy ją na naszym blogu.
Sama prezentacja na pewno nie odpowie na wszystkie Wasze pytania. Jeśli czujecie niedosyt i chcielibyście zagłębić się w temat, to koniecznie zapiszcie się na nasz newsletter i śledźcie naszego bloga. Będziemy sukcesywnie dodawać materiały omawiające dokładnie poszczególne części prezentacji. Nie przegapcie!

Jeśli chcecie dołączyć do naszych twórców i szkolić się pod skrzydłami LifeTube - piszcie koniecznie na support@lifetube.pl

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 Twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1

Najwięksi gracze na rynku tradycyjnych mediów coraz częściej korzystają z siły gwiazd Internetu. PLKD - znany youtuber z sieci LifeTube - dołączy do ekipy komentatorskiej Eurosportu na czas turnieju Audi Cup.