PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1
PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1

PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1

Opublikowany

Najwięksi gracze na rynku tradycyjnych mediów coraz częściej korzystają z siły gwiazd Internetu. PLKD - znany youtuber z sieci LifeTube - dołączy do ekipy komentatorskiej Eurosportu na czas turnieju Audi Cup.

Eurosport 1 pokaże w całości prestiżowy turniej piłkarski Audi Cup. Impreza, która odbędzie się w Monachium w dniach 1-2 sierpnia, ma w tym roku piekielnie mocną obsadę. Oprócz gospodarzy, Bayernu Monachium z Robertem Lewandowskim w składzie, do Niemiec przyjadą drużyny Napoli, w którego barwach występują Arkadiusz Milik i Piotr Zieliński, oraz Liverpoolu i Atletico Madryt. 
W składzie komentatorskim na inauguracyjny, wtorkowy mecz Napoli kontra Atletico znajdzie się m.in. youtuber Damian Kornienko, znany jako PLKD. Kulisy tego wydarzenia będzie można zobaczyć na instagramie sieci LifeTube!
To już druga współpraca Twórcy z Eurosportem. W ubiegłym roku Damian odwiedzał studio Eurosportu, gdzie spotkał się z m.in. z komentatorami Tomaszem Lachem i Tomaszem Hajto komentując wspólnie symulację spotkania BVB Schalke i BVB Bayern przeprowadzoną w grze FIFA 17.

Z samego meczu, na który PLKD wybrał się na zaproszenie Eurosportu, Twórca nagrał relację na swój kanał. Działania te podjęliśmy w ramach wspólnie prowadzonej kampanii #komentarzmamoc, w której przedstawiliśmy pracę komentatora od kuchni. Materiał na kanale PLKD wygenerował dla marki dodatkowo prawie ćwierć miliona wyświetleń

- komentuje Tomasz Miecznikowski, manager Twórcy w LifeTube

Oprócz transmisji w telewizji ze wszystkich meczów Audi Cup, fanpage Eurosportu przeprowadzi relacje na żywo ze studia, w którym nasi eksperci będą zapowiadali mecze i analizowali wydarzenia na boisku. Kibice obejrzą skróty i gole.

Program turnieju Audi Cup (wszystkie mecze na żywo w Eurosporcie 1):  

1 sierpnia, godz. 17:45: Napoli - Atletico

1 sierpnia, godz. 20:30: Bayern - Liverpool

2 sierpnia, godz. 17:45: mecz o trzecie miejsce

2 sierpnia, godz. 20:30: finał

PLKD współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

plkd.jpg

grafika | 141 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!
Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

temu

G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.

Topowy Gamer będzie komentował mecze dla Eurosportu. Nielsen chce monitorować YouTube'a. Minuta w Internecie [infografika]. Tips&Tricks jak wybić się na YT.

Co warto wiedzieć?