PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1
PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1

PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1

Opublikowany

Najwięksi gracze na rynku tradycyjnych mediów coraz częściej korzystają z siły gwiazd Internetu. PLKD - znany youtuber z sieci LifeTube - dołączy do ekipy komentatorskiej Eurosportu na czas turnieju Audi Cup.

Eurosport 1 pokaże w całości prestiżowy turniej piłkarski Audi Cup. Impreza, która odbędzie się w Monachium w dniach 1-2 sierpnia, ma w tym roku piekielnie mocną obsadę. Oprócz gospodarzy, Bayernu Monachium z Robertem Lewandowskim w składzie, do Niemiec przyjadą drużyny Napoli, w którego barwach występują Arkadiusz Milik i Piotr Zieliński, oraz Liverpoolu i Atletico Madryt. 
W składzie komentatorskim na inauguracyjny, wtorkowy mecz Napoli kontra Atletico znajdzie się m.in. youtuber Damian Kornienko, znany jako PLKD. Kulisy tego wydarzenia będzie można zobaczyć na instagramie sieci LifeTube!
To już druga współpraca Twórcy z Eurosportem. W ubiegłym roku Damian odwiedzał studio Eurosportu, gdzie spotkał się z m.in. z komentatorami Tomaszem Lachem i Tomaszem Hajto komentując wspólnie symulację spotkania BVB Schalke i BVB Bayern przeprowadzoną w grze FIFA 17.

Z samego meczu, na który PLKD wybrał się na zaproszenie Eurosportu, Twórca nagrał relację na swój kanał. Działania te podjęliśmy w ramach wspólnie prowadzonej kampanii #komentarzmamoc, w której przedstawiliśmy pracę komentatora od kuchni. Materiał na kanale PLKD wygenerował dla marki dodatkowo prawie ćwierć miliona wyświetleń

- komentuje Tomasz Miecznikowski, manager Twórcy w LifeTube

Oprócz transmisji w telewizji ze wszystkich meczów Audi Cup, fanpage Eurosportu przeprowadzi relacje na żywo ze studia, w którym nasi eksperci będą zapowiadali mecze i analizowali wydarzenia na boisku. Kibice obejrzą skróty i gole.

Program turnieju Audi Cup (wszystkie mecze na żywo w Eurosporcie 1):  

1 sierpnia, godz. 17:45: Napoli - Atletico

1 sierpnia, godz. 20:30: Bayern - Liverpool

2 sierpnia, godz. 17:45: mecz o trzecie miejsce

2 sierpnia, godz. 20:30: finał

PLKD współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

plkd.jpg

grafika | 141 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Topowy Gamer będzie komentował mecze dla Eurosportu. Nielsen chce monitorować YouTube'a. Minuta w Internecie [infografika]. Tips&Tricks jak wybić się na YT.

Co warto wiedzieć?