Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”
Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Opublikowany

Twórcy programu “Matura To Bzdura” - popularnego kanału YouTube zrzeszonego w sieci LifeTube - wyszli naprzeciw oczekiwaniom fanów i stworzyli miejsce, w którym każdy może poczuć się jak bohater odcinka na ich kanale! To pierwsza taka aplikacja stworzona przez youtuberów - nowe miejsce dla fanów i zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców.

Bardzo często widzowie “Matura To Bzdura”, oglądając ich produkcje, pauzowali po zadanym pytaniu, aby razem ze znajomymi sprawdzić swoją wiedzę. Idealnym uzupełnieniem kanału okazało się stworzenie aplikacji quizowej o nazwie “Quiz House” - połączenie rozrywki, edukacji i rywalizacji.
Quiz House jest we wstępnej fazie rozwoju, ale już teraz można grać z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym lub na zmianę, grać samemu, dodawać pytania do quizów, rywalizować w rankingach oraz przeglądać statystyki na profilach graczy. W aplikacji znajduje się 50 kategorii quizowych i ponad 46 tysięcy pytań, a liczby stale rosną. Oprócz popularnych kategorii takich jak: matematyka, flagi, chemia, język polski, czy filmy i seriale - twórcy proponują kategorie quizowe, których wcześniej w Polsce nie było, jak: Wiedźmin, League of Legends, informatyka, Counter Strike GO, Dragon Ball, mitologia, Gra o Tron i Harry Potter.

Różnorodność tematyczna quizów otworzyła też nowe możliwości dla reklamodawców. Marki współpracujące z twórcami “Matura to Bzdura” mogą od teraz - obok “standardowej” współpracy w ramach kanału YouTube lub innych social media - stworzyć własny quiz, konkurs lub niestandardowe lokowania kontekstowe w aplikacji (np. dodając własne pytanie w quizie dotyczące marki), a chętnych marek nie brakuje.

Aplikacja cieszy się już dużą popularnością. Po 30 dniach od premiery ze sklepu Google Play pobrano ją ponad 100 tysięcy razy, a po kolejnych 10 dniach liczba wzrosła do 160 tysięcy. Fani chętnie zaangażowali się w pisanie pytań do obecnych i nowych kategorii i aktywnie pomagają twórcom w rozwoju aplikacji. W 40 dni rozegranych zostało ponad 10 milionów gier! Quiz House promowany jest wyłącznie za pomocą content marketingu.

Zobacz jak z wyzwaniem MTB poradzili sobie Y i Wapniak! 

Celem twórców jest ciągły rozwój aplikacji i uruchomienie wersji na iOS. Przy tej dynamice wzrostu twórcy “Matura to Bzdura” i Quiz House wierzą, że już niedługo będzie to najpopularniejsza aplikacja quizowa w Polsce.

MaturaToBzdura współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie. Aplikacja została stworzona przy współpracy z firmą Future Mind. Obecnie dostępna jest jedynie w systemie Android.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.