Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Kopiuj tekst

Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Opublikowany

Twórcy programu “Matura To Bzdura” - popularnego kanału YouTube zrzeszonego w sieci LifeTube - wyszli naprzeciw oczekiwaniom fanów i stworzyli miejsce, w którym każdy może poczuć się jak bohater odcinka na ich kanale! To pierwsza taka aplikacja stworzona przez youtuberów - nowe miejsce dla fanów i zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców.

Bardzo często widzowie “Matura To Bzdura”, oglądając ich produkcje, pauzowali po zadanym pytaniu, aby razem ze znajomymi sprawdzić swoją wiedzę. Idealnym uzupełnieniem kanału okazało się stworzenie aplikacji quizowej o nazwie “Quiz House” - połączenie rozrywki, edukacji i rywalizacji.
Quiz House jest we wstępnej fazie rozwoju, ale już teraz można grać z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym lub na zmianę, grać samemu, dodawać pytania do quizów, rywalizować w rankingach oraz przeglądać statystyki na profilach graczy. W aplikacji znajduje się 50 kategorii quizowych i ponad 46 tysięcy pytań, a liczby stale rosną. Oprócz popularnych kategorii takich jak: matematyka, flagi, chemia, język polski, czy filmy i seriale - twórcy proponują kategorie quizowe, których wcześniej w Polsce nie było, jak: Wiedźmin, League of Legends, informatyka, Counter Strike GO, Dragon Ball, mitologia, Gra o Tron i Harry Potter.

Różnorodność tematyczna quizów otworzyła też nowe możliwości dla reklamodawców. Marki współpracujące z twórcami “Matura to Bzdura” mogą od teraz - obok “standardowej” współpracy w ramach kanału YouTube lub innych social media - stworzyć własny quiz, konkurs lub niestandardowe lokowania kontekstowe w aplikacji (np. dodając własne pytanie w quizie dotyczące marki), a chętnych marek nie brakuje.

Aplikacja cieszy się już dużą popularnością. Po 30 dniach od premiery ze sklepu Google Play pobrano ją ponad 100 tysięcy razy, a po kolejnych 10 dniach liczba wzrosła do 160 tysięcy. Fani chętnie zaangażowali się w pisanie pytań do obecnych i nowych kategorii i aktywnie pomagają twórcom w rozwoju aplikacji. W 40 dni rozegranych zostało ponad 10 milionów gier! Quiz House promowany jest wyłącznie za pomocą content marketingu.

Zobacz jak z wyzwaniem MTB poradzili sobie Y i Wapniak! 

Celem twórców jest ciągły rozwój aplikacji i uruchomienie wersji na iOS. Przy tej dynamice wzrostu twórcy “Matura to Bzdura” i Quiz House wierzą, że już niedługo będzie to najpopularniejsza aplikacja quizowa w Polsce.

MaturaToBzdura współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie. Aplikacja została stworzona przy współpracy z firmą Future Mind. Obecnie dostępna jest jedynie w systemie Android.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

MaturaToBzdura z własną aplikacją! Najnowsze statystyki adblocków. Redesign Facebook'a i Instagrama i narzędzie liczące widzów YT w real time.

Cotygodniowa dawka informacji z Polski i świata!