Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Kopiuj tekst

Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Opublikowany

Twórcy programu “Matura To Bzdura” - popularnego kanału YouTube zrzeszonego w sieci LifeTube - wyszli naprzeciw oczekiwaniom fanów i stworzyli miejsce, w którym każdy może poczuć się jak bohater odcinka na ich kanale! To pierwsza taka aplikacja stworzona przez youtuberów - nowe miejsce dla fanów i zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców.

Bardzo często widzowie “Matura To Bzdura”, oglądając ich produkcje, pauzowali po zadanym pytaniu, aby razem ze znajomymi sprawdzić swoją wiedzę. Idealnym uzupełnieniem kanału okazało się stworzenie aplikacji quizowej o nazwie “Quiz House” - połączenie rozrywki, edukacji i rywalizacji.
Quiz House jest we wstępnej fazie rozwoju, ale już teraz można grać z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym lub na zmianę, grać samemu, dodawać pytania do quizów, rywalizować w rankingach oraz przeglądać statystyki na profilach graczy. W aplikacji znajduje się 50 kategorii quizowych i ponad 46 tysięcy pytań, a liczby stale rosną. Oprócz popularnych kategorii takich jak: matematyka, flagi, chemia, język polski, czy filmy i seriale - twórcy proponują kategorie quizowe, których wcześniej w Polsce nie było, jak: Wiedźmin, League of Legends, informatyka, Counter Strike GO, Dragon Ball, mitologia, Gra o Tron i Harry Potter.

Różnorodność tematyczna quizów otworzyła też nowe możliwości dla reklamodawców. Marki współpracujące z twórcami “Matura to Bzdura” mogą od teraz - obok “standardowej” współpracy w ramach kanału YouTube lub innych social media - stworzyć własny quiz, konkurs lub niestandardowe lokowania kontekstowe w aplikacji (np. dodając własne pytanie w quizie dotyczące marki), a chętnych marek nie brakuje.

Aplikacja cieszy się już dużą popularnością. Po 30 dniach od premiery ze sklepu Google Play pobrano ją ponad 100 tysięcy razy, a po kolejnych 10 dniach liczba wzrosła do 160 tysięcy. Fani chętnie zaangażowali się w pisanie pytań do obecnych i nowych kategorii i aktywnie pomagają twórcom w rozwoju aplikacji. W 40 dni rozegranych zostało ponad 10 milionów gier! Quiz House promowany jest wyłącznie za pomocą content marketingu.

Zobacz jak z wyzwaniem MTB poradzili sobie Y i Wapniak! 

Celem twórców jest ciągły rozwój aplikacji i uruchomienie wersji na iOS. Przy tej dynamice wzrostu twórcy “Matura to Bzdura” i Quiz House wierzą, że już niedługo będzie to najpopularniejsza aplikacja quizowa w Polsce.

MaturaToBzdura współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie. Aplikacja została stworzona przy współpracy z firmą Future Mind. Obecnie dostępna jest jedynie w systemie Android.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

MaturaToBzdura z własną aplikacją! Najnowsze statystyki adblocków. Redesign Facebook'a i Instagrama i narzędzie liczące widzów YT w real time.

Cotygodniowa dawka informacji z Polski i świata!