YouTube analizuje suby i zmienia politykę reklamową, a Instagram robi podsumowanie!

YouTube analizuje suby i zmienia politykę reklamową, a Instagram robi podsumowanie!

Opublikowany

Prasowe podsumowanie ubiegłego tygodnia!

YouTube pozwoli na analizę ruchu subskrypcji 

Platforma wprowadza nowe narzędzie do analizowania ruchu subskrypcji na kanale, które pozwoli Twórcom lepiej zrozumieć, co w ich przypadku dobrze działa  i od czego zależą wzrosty oraz spadki. Youtuberzy będą mogli prześledzić m.in. ilu subskrybentów przybyło dzięki publikacji konkretnego filmu, a także ilu subskrybentów pojawiło się za sprawą kart i ekranów końcowych. Na razie dzięki narzędziu sprawdzimy dane dotyczące publikacji po 18 września.

Czytaj więcej >>> 
2 miliony reklamodawców na Instagramie 

Na konferencji Advertising Week w Nowym Jorku poznaliśmy najświeższe statystykami dotyczące działalności Instagrama. Jak informuje Facebook, właściciel serwisu, miesięczna liczba użytkowników Instagrama przekroczyła 800 milionów, a z tego 500 milionów jest aktywna codziennie. Znacznie wzrosła też liczba reklamodawców, których jeszcze w marcu było o milion mniej. Na chwilę obecną jest ich 2 miliony, a tak szybki wzrost zapewniły małe i średnie firmy.

Czytaj więcej >>> 
Reklamy na YouTube będą lepiej dopasowane do użytkownika

Google zapowiedział zmiany w reklamowej polityce YouTube. Do lepszego targetowania komunikatów wykorzystane zostaną informacje dotyczące aktywności użytkowników m.in. w aplikacji Google Maps. Działania w tym obszarze mają pomoc reklamodawcom skutecznie docierać do klientów i zwiększać wśród nich świadomość marki.

Czytaj więcej>>>

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.