Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Opublikowany

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.

Łukasz Jakóbiak, autor programów internetowych 20m2 i Jak mieszkają gwiazdy? tworzy nowy format. Tym razem inicjuje spotkania z ludźmi, których życiowe doświadczenia mogą być dla nas lekcją pokory lub dowodem na to, że można żyć inaczej. Z dala od narzekań, nienawiści i bezzasadnej kategoryzacji ludzi. Opublikowany przed kilkoma dniami wywiad spotkał się z niespotykanie pozytywnym odbiorem internautów. “Wspaniała, skłaniająca do refleksji rozmowa”, “Wiedziałam, że to skończy się łzami, ale było warto”, “Cudowne i inspirujące spotkanie z niezwykłą OSOBĄ. DZIĘKUJĘ”. To zaledwie kilka spośród tysięcy wypowiedzi widzów. A przed panią Krystyną i Łukaszem jeszcze jedno wzruszające spotkanie - w którym bohaterka wysłucha przesłanych przez internautów komentarzy.
Pani Krystyna w rozmowie z Łukaszem zdradza, że ma tylko jedno marzenie. Chciałaby wrócić do swojego mieszkania, jeszcze raz przejść się jego korytarzami, dotknąć mebli, poczuć jak za dawnych lat. Póki co jest to niemożliwe. Dziś jej ostoją jest pokój w jednym z warszawskich domów opieki. To jego mury stały się przestrzenią do rozmowy. Rezultatem tego spotkania jest ujmujący wywiad o przemijaniu, lękach i codzienności, z jaką borykają się tysiące starszych osób.

Zobacz cały materiał! 

To nie pierwszy raz, gdy youtuberzy angażują się społecznie i swoimi działaniami pokazują, że obok tworzenia treści wideo mają realny wpływ na swoje otoczenie. Łukasz Jakóbiak od dwóch lat aktywnie wspiera akcje charytatywne i angażuje się w pomoc dla domów dziecka. Wraz z Joanną Krupą współorganizował zbiórkę na rzecz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem, a największym sukcesem okazała się pomoc ośmioletniej Joasi z Poznania, która zorganizowała kiermasz dla sąsiadów, by w ten sposób pomóc chorej mamie. Zbiórka zorganizowana w sieci przez Łukasza Jakóbiaka powiększyła zebraną kwotę na ten cel o niemal 90 tys. złotych.

Łukasz Jakóbiak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Łukasz Jakóbiak.jpg

grafika | 1,37 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

temu

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.