Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Kopiuj tekst

Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Opublikowany

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.

Łukasz Jakóbiak, autor programów internetowych 20m2 i Jak mieszkają gwiazdy? tworzy nowy format. Tym razem inicjuje spotkania z ludźmi, których życiowe doświadczenia mogą być dla nas lekcją pokory lub dowodem na to, że można żyć inaczej. Z dala od narzekań, nienawiści i bezzasadnej kategoryzacji ludzi. Opublikowany przed kilkoma dniami wywiad spotkał się z niespotykanie pozytywnym odbiorem internautów. “Wspaniała, skłaniająca do refleksji rozmowa”, “Wiedziałam, że to skończy się łzami, ale było warto”, “Cudowne i inspirujące spotkanie z niezwykłą OSOBĄ. DZIĘKUJĘ”. To zaledwie kilka spośród tysięcy wypowiedzi widzów. A przed panią Krystyną i Łukaszem jeszcze jedno wzruszające spotkanie - w którym bohaterka wysłucha przesłanych przez internautów komentarzy.
Pani Krystyna w rozmowie z Łukaszem zdradza, że ma tylko jedno marzenie. Chciałaby wrócić do swojego mieszkania, jeszcze raz przejść się jego korytarzami, dotknąć mebli, poczuć jak za dawnych lat. Póki co jest to niemożliwe. Dziś jej ostoją jest pokój w jednym z warszawskich domów opieki. To jego mury stały się przestrzenią do rozmowy. Rezultatem tego spotkania jest ujmujący wywiad o przemijaniu, lękach i codzienności, z jaką borykają się tysiące starszych osób.

Zobacz cały materiał! 

To nie pierwszy raz, gdy youtuberzy angażują się społecznie i swoimi działaniami pokazują, że obok tworzenia treści wideo mają realny wpływ na swoje otoczenie. Łukasz Jakóbiak od dwóch lat aktywnie wspiera akcje charytatywne i angażuje się w pomoc dla domów dziecka. Wraz z Joanną Krupą współorganizował zbiórkę na rzecz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem, a największym sukcesem okazała się pomoc ośmioletniej Joasi z Poznania, która zorganizowała kiermasz dla sąsiadów, by w ten sposób pomóc chorej mamie. Zbiórka zorganizowana w sieci przez Łukasza Jakóbiaka powiększyła zebraną kwotę na ten cel o niemal 90 tys. złotych.

Łukasz Jakóbiak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Łukasz Jakóbiak.jpg

grafika | 1,37 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!