Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Opublikowany

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.

Łukasz Jakóbiak, autor programów internetowych 20m2 i Jak mieszkają gwiazdy? tworzy nowy format. Tym razem inicjuje spotkania z ludźmi, których życiowe doświadczenia mogą być dla nas lekcją pokory lub dowodem na to, że można żyć inaczej. Z dala od narzekań, nienawiści i bezzasadnej kategoryzacji ludzi. Opublikowany przed kilkoma dniami wywiad spotkał się z niespotykanie pozytywnym odbiorem internautów. “Wspaniała, skłaniająca do refleksji rozmowa”, “Wiedziałam, że to skończy się łzami, ale było warto”, “Cudowne i inspirujące spotkanie z niezwykłą OSOBĄ. DZIĘKUJĘ”. To zaledwie kilka spośród tysięcy wypowiedzi widzów. A przed panią Krystyną i Łukaszem jeszcze jedno wzruszające spotkanie - w którym bohaterka wysłucha przesłanych przez internautów komentarzy.
Pani Krystyna w rozmowie z Łukaszem zdradza, że ma tylko jedno marzenie. Chciałaby wrócić do swojego mieszkania, jeszcze raz przejść się jego korytarzami, dotknąć mebli, poczuć jak za dawnych lat. Póki co jest to niemożliwe. Dziś jej ostoją jest pokój w jednym z warszawskich domów opieki. To jego mury stały się przestrzenią do rozmowy. Rezultatem tego spotkania jest ujmujący wywiad o przemijaniu, lękach i codzienności, z jaką borykają się tysiące starszych osób.

Zobacz cały materiał! 

To nie pierwszy raz, gdy youtuberzy angażują się społecznie i swoimi działaniami pokazują, że obok tworzenia treści wideo mają realny wpływ na swoje otoczenie. Łukasz Jakóbiak od dwóch lat aktywnie wspiera akcje charytatywne i angażuje się w pomoc dla domów dziecka. Wraz z Joanną Krupą współorganizował zbiórkę na rzecz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem, a największym sukcesem okazała się pomoc ośmioletniej Joasi z Poznania, która zorganizowała kiermasz dla sąsiadów, by w ten sposób pomóc chorej mamie. Zbiórka zorganizowana w sieci przez Łukasza Jakóbiaka powiększyła zebraną kwotę na ten cel o niemal 90 tys. złotych.

Łukasz Jakóbiak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Łukasz Jakóbiak.jpg

grafika | 1,37 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.