Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Kopiuj tekst

Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Opublikowany

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.

Łukasz Jakóbiak, autor programów internetowych 20m2 i Jak mieszkają gwiazdy? tworzy nowy format. Tym razem inicjuje spotkania z ludźmi, których życiowe doświadczenia mogą być dla nas lekcją pokory lub dowodem na to, że można żyć inaczej. Z dala od narzekań, nienawiści i bezzasadnej kategoryzacji ludzi. Opublikowany przed kilkoma dniami wywiad spotkał się z niespotykanie pozytywnym odbiorem internautów. “Wspaniała, skłaniająca do refleksji rozmowa”, “Wiedziałam, że to skończy się łzami, ale było warto”, “Cudowne i inspirujące spotkanie z niezwykłą OSOBĄ. DZIĘKUJĘ”. To zaledwie kilka spośród tysięcy wypowiedzi widzów. A przed panią Krystyną i Łukaszem jeszcze jedno wzruszające spotkanie - w którym bohaterka wysłucha przesłanych przez internautów komentarzy.
Pani Krystyna w rozmowie z Łukaszem zdradza, że ma tylko jedno marzenie. Chciałaby wrócić do swojego mieszkania, jeszcze raz przejść się jego korytarzami, dotknąć mebli, poczuć jak za dawnych lat. Póki co jest to niemożliwe. Dziś jej ostoją jest pokój w jednym z warszawskich domów opieki. To jego mury stały się przestrzenią do rozmowy. Rezultatem tego spotkania jest ujmujący wywiad o przemijaniu, lękach i codzienności, z jaką borykają się tysiące starszych osób.

Zobacz cały materiał! 

To nie pierwszy raz, gdy youtuberzy angażują się społecznie i swoimi działaniami pokazują, że obok tworzenia treści wideo mają realny wpływ na swoje otoczenie. Łukasz Jakóbiak od dwóch lat aktywnie wspiera akcje charytatywne i angażuje się w pomoc dla domów dziecka. Wraz z Joanną Krupą współorganizował zbiórkę na rzecz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem, a największym sukcesem okazała się pomoc ośmioletniej Joasi z Poznania, która zorganizowała kiermasz dla sąsiadów, by w ten sposób pomóc chorej mamie. Zbiórka zorganizowana w sieci przez Łukasza Jakóbiaka powiększyła zebraną kwotę na ten cel o niemal 90 tys. złotych.

Łukasz Jakóbiak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Łukasz Jakóbiak.jpg

grafika | 1,37 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!