Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Kopiuj tekst

Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Opublikowany

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.

Łukasz Jakóbiak, autor programów internetowych 20m2 i Jak mieszkają gwiazdy? tworzy nowy format. Tym razem inicjuje spotkania z ludźmi, których życiowe doświadczenia mogą być dla nas lekcją pokory lub dowodem na to, że można żyć inaczej. Z dala od narzekań, nienawiści i bezzasadnej kategoryzacji ludzi. Opublikowany przed kilkoma dniami wywiad spotkał się z niespotykanie pozytywnym odbiorem internautów. “Wspaniała, skłaniająca do refleksji rozmowa”, “Wiedziałam, że to skończy się łzami, ale było warto”, “Cudowne i inspirujące spotkanie z niezwykłą OSOBĄ. DZIĘKUJĘ”. To zaledwie kilka spośród tysięcy wypowiedzi widzów. A przed panią Krystyną i Łukaszem jeszcze jedno wzruszające spotkanie - w którym bohaterka wysłucha przesłanych przez internautów komentarzy.
Pani Krystyna w rozmowie z Łukaszem zdradza, że ma tylko jedno marzenie. Chciałaby wrócić do swojego mieszkania, jeszcze raz przejść się jego korytarzami, dotknąć mebli, poczuć jak za dawnych lat. Póki co jest to niemożliwe. Dziś jej ostoją jest pokój w jednym z warszawskich domów opieki. To jego mury stały się przestrzenią do rozmowy. Rezultatem tego spotkania jest ujmujący wywiad o przemijaniu, lękach i codzienności, z jaką borykają się tysiące starszych osób.

Zobacz cały materiał! 

To nie pierwszy raz, gdy youtuberzy angażują się społecznie i swoimi działaniami pokazują, że obok tworzenia treści wideo mają realny wpływ na swoje otoczenie. Łukasz Jakóbiak od dwóch lat aktywnie wspiera akcje charytatywne i angażuje się w pomoc dla domów dziecka. Wraz z Joanną Krupą współorganizował zbiórkę na rzecz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem, a największym sukcesem okazała się pomoc ośmioletniej Joasi z Poznania, która zorganizowała kiermasz dla sąsiadów, by w ten sposób pomóc chorej mamie. Zbiórka zorganizowana w sieci przez Łukasza Jakóbiaka powiększyła zebraną kwotę na ten cel o niemal 90 tys. złotych.

Łukasz Jakóbiak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Łukasz Jakóbiak.jpg

grafika | 1,37 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!