LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.
W LifeTube od dawna prowadzimy działania odczarowujące gaming, który dla wielu niezwiązanych z tym segmentem osób wciąż pozostaje niezrozumiałym środowiskiem. Realizując kreatywne kampanie z globalnymi, a także mniejszymi markami, stawiamy sobie za cel budowanie kreacji, które pozytywnie wpłyną na wizerunek gamerów na YouTube. Realizacja szerokiej kampanii we współpracy z Ubisoft, jednym z największych producentów gier na świecie, była bogata w wyzwania ze względu na nowatorskie podejście do kampanii z influencerami oraz liczbę i zakres świadczeń. Tak profesjonalnych projektów życzylibyśmy sobie jak najwięcej
- mówi Tomasz Miecznikowski, odpowiedzialny za koordynację kampanii po stronie LifeTube