Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

Kopiuj tekst

Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

Opublikowany

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

W projekt zaangażowani są Twórcy zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube - m.in. Tivolt, Kaluch i NRGeek. Kampania Asassin's Creed Origins to duży projekt, w którym kluczowe było przeniesienie fanów influencerów do świata zbudowanego w grze, ale także pogłębienie ich zaangażowania przy wykorzystaniu elementów ze świata rzeczywistego. Współpraca LifeTube z Ubisoft przy promocji głośnej premiery to przykład świetnie skrojonej kampanii, w której influencerzy odgrywają główną rolę.

W LifeTube od dawna prowadzimy działania odczarowujące gaming, który dla wielu niezwiązanych z tym segmentem osób wciąż pozostaje niezrozumiałym środowiskiem. Realizując kreatywne kampanie z globalnymi, a także mniejszymi markami, stawiamy sobie za cel budowanie kreacji, które pozytywnie wpłyną na wizerunek gamerów na YouTube. Realizacja szerokiej kampanii we współpracy z Ubisoft, jednym z największych producentów gier na świecie, była bogata w wyzwania ze względu na nowatorskie podejście do kampanii z influencerami oraz liczbę i zakres świadczeń. Tak profesjonalnych projektów życzylibyśmy sobie jak najwięcej

- mówi Tomasz Miecznikowski, odpowiedzialny za koordynację kampanii po stronie LifeTube

ACO w realnym świecie i easter eggi od Tivolta

Na potrzebę kampanii stworzony został dedykowany landing page, gdzie znalazły się m.in. szczegółowe informacje dotyczące planowanych konkursów. W pierwszym z nich mogą wziąć udział wszyscy ci, którzy chcieliby poczuć się jak scenarzyści ulubionych Twórców. Zadaniem uczestników jest stworzenie scenariusza filmu, w którym Asassin's Creed Origins zostanie przeniesiony do prawdziwego świata. Pomysł musi wpisywać się w jeden z formatów na kanale Kalucha, Tivolta lub NRGeeka. Na podstawie najlepszego scenariusza powstanie nowy odcinek, a zwycięzca będzie mógł pochwalić się współpracą przy tworzeniu filmu popularnego gamera. Dodatkowo zostanie nagrodzony konsolą Xbox One X!
Każdy zaprawiony gracz wie, jaką radość sprawia odkrycie easter eggów, a w przypadku konkursu w ramach kampanii Asassin's Creed Origins, takie znalezisko będzie podwójnie premiowane! Dla niewtajemniczonych - mianem easter eggów określa się bonusowe, ukryte w grach treści, zamieszczane przez twórców w ich produkcji . Tym razem stworzenie wyjątkowych dodatków producent gry zlecił Tivoltovi, który z pewnością pozytywnie zaskoczy swoich fanów. Znalezienie ich będzie wymagało trochę wysiłku, ale dla szczęśliwego znalazcy wszystkich easter eggów przewidziana jest nagroda w postaci figurki Bayeka, głównego bohatera Asassin's Creed Origins.

Dowiedz się więcej o akcji na kanale Tivolta! 

Partnerami akcji są: Ubisoft, Microsoft, Monster oraz LifeTube.

Poznaj szczegóły akcji >>>

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.