Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

Opublikowany

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

W projekt zaangażowani są Twórcy zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube - m.in. Tivolt, Kaluch i NRGeek. Kampania Asassin's Creed Origins to duży projekt, w którym kluczowe było przeniesienie fanów influencerów do świata zbudowanego w grze, ale także pogłębienie ich zaangażowania przy wykorzystaniu elementów ze świata rzeczywistego. Współpraca LifeTube z Ubisoft przy promocji głośnej premiery to przykład świetnie skrojonej kampanii, w której influencerzy odgrywają główną rolę.

W LifeTube od dawna prowadzimy działania odczarowujące gaming, który dla wielu niezwiązanych z tym segmentem osób wciąż pozostaje niezrozumiałym środowiskiem. Realizując kreatywne kampanie z globalnymi, a także mniejszymi markami, stawiamy sobie za cel budowanie kreacji, które pozytywnie wpłyną na wizerunek gamerów na YouTube. Realizacja szerokiej kampanii we współpracy z Ubisoft, jednym z największych producentów gier na świecie, była bogata w wyzwania ze względu na nowatorskie podejście do kampanii z influencerami oraz liczbę i zakres świadczeń. Tak profesjonalnych projektów życzylibyśmy sobie jak najwięcej

- mówi Tomasz Miecznikowski, odpowiedzialny za koordynację kampanii po stronie LifeTube

ACO w realnym świecie i easter eggi od Tivolta

Na potrzebę kampanii stworzony został dedykowany landing page, gdzie znalazły się m.in. szczegółowe informacje dotyczące planowanych konkursów. W pierwszym z nich mogą wziąć udział wszyscy ci, którzy chcieliby poczuć się jak scenarzyści ulubionych Twórców. Zadaniem uczestników jest stworzenie scenariusza filmu, w którym Asassin's Creed Origins zostanie przeniesiony do prawdziwego świata. Pomysł musi wpisywać się w jeden z formatów na kanale Kalucha, Tivolta lub NRGeeka. Na podstawie najlepszego scenariusza powstanie nowy odcinek, a zwycięzca będzie mógł pochwalić się współpracą przy tworzeniu filmu popularnego gamera. Dodatkowo zostanie nagrodzony konsolą Xbox One X!
Każdy zaprawiony gracz wie, jaką radość sprawia odkrycie easter eggów, a w przypadku konkursu w ramach kampanii Asassin's Creed Origins, takie znalezisko będzie podwójnie premiowane! Dla niewtajemniczonych - mianem easter eggów określa się bonusowe, ukryte w grach treści, zamieszczane przez twórców w ich produkcji . Tym razem stworzenie wyjątkowych dodatków producent gry zlecił Tivoltovi, który z pewnością pozytywnie zaskoczy swoich fanów. Znalezienie ich będzie wymagało trochę wysiłku, ale dla szczęśliwego znalazcy wszystkich easter eggów przewidziana jest nagroda w postaci figurki Bayeka, głównego bohatera Asassin's Creed Origins.

Dowiedz się więcej o akcji na kanale Tivolta! 

Partnerami akcji są: Ubisoft, Microsoft, Monster oraz LifeTube.

Poznaj szczegóły akcji >>>

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

temu

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.