Jakie serwisy wideo wybierają polscy internauci? YouTube Kids chce lepiej filtrować treści, a Ajgor Ignacy zagląda do lodówki w wideo tygodnia!

Jakie serwisy wideo wybierają polscy internauci? YouTube Kids chce lepiej filtrować treści, a Ajgor Ignacy zagląda do lodówki w wideo tygodnia!

Opublikowany

Zapraszamy na kolejny, szybki przegląd prasy!

Z jakich serwisów wideo najchętniej korzystają polscy internauci?

Spośród dostępnych na polskim rynku platform umożliwiających dodawanie własnych treści wideo, internauci najczęściej wybierają YouTube. Według badań przeprowadzonych przez Gemius/PBI we wrześniu serwis odwiedziło 19,33 miliona realnych użytkowników. Na drugim miejscu uplasowała się sekcja wideo CDA.pl z wynikiem 6,07 mln. Ranking zamyka Vimeo.

Czytaj więcej>>>
YouTube Kids walczy z problemem nieodpowiednich treści

YouTube wprowadza zmiany w aplikacji YouTube Kids. Nowa aktualizacja pozwoli rodzicom na większą kontrolę treści, jakie docierają do najmłodszych. Poprawiona wersja aplikacji umożliwi nie tylko blokowanie wybranych filmów, ale i wyłączanie opcji wyszukiwania oraz stosowanie limitów czasu użytkowania. Prace powiązane są z licznymi skargami, które dotyczyły umieszczania w serwisie drastycznych materiałów, wizualnie nawiązujących do popularnych bajek.

Czytaj więcej>>>
Inspiracje na wyciągnięcie ręki - Imagination Day 2017

Sztuka i nowe technologie, kampanie nagrodzone podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, wybitni prelegenci z całego świata i ekspercki know-how. 20 listopada rusza siódma odsłona najbardziej inspirującej konferencji poświęconej marketingowi. Zainteresowani udziałem muszą się pospieszyć - rejestracja na wydarzenie potrwa do środy!

Czytaj więcej>>>
Spektakularny sukces kampanii crowdfundingowej Magic of Y!

715% celu i 271 tysięcy złotych. Ogromnym sukcesem zakończyła się trzecia edycja kampanii crowdfundingowej Iluzjonisty Y, której celem była zbiórka między innymi na ekskluzywną talię Karty Y v3. To doskonała wiadomość dla wszystkich fanów kanału Magic of Y, ponieważ w związku z zebraną kwotą czeka na nich szereg niespodzianek. Na rynku pojawi się DVD Inceptum v2 oraz książka “13 kroków by stać się magicznym”. Ponadto Y, w ramach podziękowania za zaangażowanie w zbiórkę, zorganizuje całodniowe warsztaty z iluzji. Bilety będą dostępne wyłącznie pod adresem wspieram.to/y. Bądźcie czujni!

Czytaj więcej>>>

Iluzjonista Y współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Wideo-case, który warto znać: Co się dzieje w lodówce, gdy nie patrzysz?

Na powyższe pytanie odpowiedział Ajgor Ignacy w wyjątkowym projekcie, który powstał we współpracy z Coca-Colą. Kilkunastominutowa animacja jest częścią kampanii Coke Lime. W tej niestandardowej produkcji udział wzięli najpopularniejsi youtuberzy, a sam Ajgor wcielił się w postać nieakceptowanej przez środowisko limonki. Dlaczego trudno nią być we współczesnym świecie? Dowiecie się tego z wideo!

LifeTube to największą sieć  wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.


W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!