Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

Kopiuj tekst

Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

Opublikowany

Kaja Kraska, autorka kanału Globstory, w bambusowej chatce w Kambodży miała spędzić dwa dni, a została na 10. Dziś chce pomóc zaprzyjaźnionej rodzinie i ma na ten cel już ponad 17 tys. zł – od wczoraj zrealizowała ponad 171 % projektu na portalu pomagamy.im!

Kaja Kraska, przemierzając samotnie Azję, dotarła do wyjątkowego miejsca w dalekiej Kambodży – do domu Pana Pov. To miejsce, a przede wszystkim mieszkający w nim ludzi, trafili głęboko do jej serca. Spotkanie zainspirowało ją do zorganizowania charytatywnej kampanii crowdfundingowej. Wyniki akcji doskonale obrazują siłę influencerów!

Wczoraj na kanale Globstory ukazał się film, w którym Kaja opowiedziała poruszającą historię poznanej rodziny. Poprosiła w nim swoich fanów o wsparcie finansowe na budowę nowego domu w wiosce Banlung. W jeden dzień udało się jej zebrać całą potrzebną kwotę – 10 tys. złotych! Akcja potrwa do końca stycznia, a w momencie pisania artykułu na koncie portalu pomagamy.im jest ponad 17 tys. zł na realizację celu!

Wesprzyj akcję >>>

Poznajcie Pana Pov

Banlung to mała mieścina w północno wschodniej części Kambodży. To właśnie tam, w prowizorycznym domu z belek bambusowych o powierzchni 7m2 mieszka Pan Pov, główny bohater historii, którą opowiedziała nam Kaja Kraska. Pan Pov przebywa tam razem ze swoją rodziną – żoną i trójką małych dzieci. Jedno z pomieszczeń jest dodatkowo wynajmowane turystom, takim, jak podróżująca youtuberka. Cały dochód rodziny pochodzi z wynajmu pokoju oraz organizacji wypraw do dżungli.
Kaję Krasę poruszyła bardzo trudna sytuacja finansowa tej wyjątkowej rodziny i postanowiła jej pomóc. Głównym celem akcji jest zebranie funduszy (3 tys. dolarów) na kupno działki, na której powstanie nowy dom. Na dzień dzisiejszy Pan Pov mieszka na terenie należącym do jego ciotki. Całą historię możecie poznać na portalu crowdfundingowym.
20171123-PB230348.jpg

Globstory współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Globstory.jpg

grafika | 26 KB

Pobierz
20171124-PB240273.jpg

grafika | 2,5 MB

Pobierz
20171130-qa.jpg

grafika | 1,96 MB

Pobierz
20171126-PB260020.jpg

grafika | 1,36 MB

Pobierz
20171123-PB230348.jpg

grafika | 1,26 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Ponad pół miliona pobrań w zaledwie 5 miesięcy! Najnowsze wyniki aplikacji Quiz House.

Aplikacja quizowa twórców MaturaToBzdura (Adama Drzewickiego i Piotra Dybskiego) w 5 miesięcy od premiery przekroczyła ponad pół miliona pobrań na platformie Google Play. Potencjał Quiz House już niedługo wykorzystają marki!