Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

Kopiuj tekst

Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

Opublikowany

Kaja Kraska, autorka kanału Globstory, w bambusowej chatce w Kambodży miała spędzić dwa dni, a została na 10. Dziś chce pomóc zaprzyjaźnionej rodzinie i ma na ten cel już ponad 17 tys. zł – od wczoraj zrealizowała ponad 171 % projektu na portalu pomagamy.im!

Kaja Kraska, przemierzając samotnie Azję, dotarła do wyjątkowego miejsca w dalekiej Kambodży – do domu Pana Pov. To miejsce, a przede wszystkim mieszkający w nim ludzi, trafili głęboko do jej serca. Spotkanie zainspirowało ją do zorganizowania charytatywnej kampanii crowdfundingowej. Wyniki akcji doskonale obrazują siłę influencerów!

Wczoraj na kanale Globstory ukazał się film, w którym Kaja opowiedziała poruszającą historię poznanej rodziny. Poprosiła w nim swoich fanów o wsparcie finansowe na budowę nowego domu w wiosce Banlung. W jeden dzień udało się jej zebrać całą potrzebną kwotę – 10 tys. złotych! Akcja potrwa do końca stycznia, a w momencie pisania artykułu na koncie portalu pomagamy.im jest ponad 17 tys. zł na realizację celu!

Wesprzyj akcję >>>

Poznajcie Pana Pov

Banlung to mała mieścina w północno wschodniej części Kambodży. To właśnie tam, w prowizorycznym domu z belek bambusowych o powierzchni 7m2 mieszka Pan Pov, główny bohater historii, którą opowiedziała nam Kaja Kraska. Pan Pov przebywa tam razem ze swoją rodziną – żoną i trójką małych dzieci. Jedno z pomieszczeń jest dodatkowo wynajmowane turystom, takim, jak podróżująca youtuberka. Cały dochód rodziny pochodzi z wynajmu pokoju oraz organizacji wypraw do dżungli.
Kaję Krasę poruszyła bardzo trudna sytuacja finansowa tej wyjątkowej rodziny i postanowiła jej pomóc. Głównym celem akcji jest zebranie funduszy (3 tys. dolarów) na kupno działki, na której powstanie nowy dom. Na dzień dzisiejszy Pan Pov mieszka na terenie należącym do jego ciotki. Całą historię możecie poznać na portalu crowdfundingowym.
20171123-PB230348.jpg

Globstory współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Globstory.jpg

grafika | 26 KB

Pobierz
20171124-PB240273.jpg

grafika | 2,5 MB

Pobierz
20171130-qa.jpg

grafika | 1,96 MB

Pobierz
20171126-PB260020.jpg

grafika | 1,36 MB

Pobierz
20171123-PB230348.jpg

grafika | 1,26 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

Ponad pół miliona pobrań w zaledwie 5 miesięcy! Najnowsze wyniki aplikacji Quiz House.

Aplikacja quizowa twórców MaturaToBzdura (Adama Drzewickiego i Piotra Dybskiego) w 5 miesięcy od premiery przekroczyła ponad pół miliona pobrań na platformie Google Play. Potencjał Quiz House już niedługo wykorzystają marki!