Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

Opublikowany

Kaja Kraska, autorka kanału Globstory, w bambusowej chatce w Kambodży miała spędzić dwa dni, a została na 10. Dziś chce pomóc zaprzyjaźnionej rodzinie i ma na ten cel już ponad 17 tys. zł – od wczoraj zrealizowała ponad 171 % projektu na portalu pomagamy.im!

Kaja Kraska, przemierzając samotnie Azję, dotarła do wyjątkowego miejsca w dalekiej Kambodży – do domu Pana Pov. To miejsce, a przede wszystkim mieszkający w nim ludzi, trafili głęboko do jej serca. Spotkanie zainspirowało ją do zorganizowania charytatywnej kampanii crowdfundingowej. Wyniki akcji doskonale obrazują siłę influencerów!

Wczoraj na kanale Globstory ukazał się film, w którym Kaja opowiedziała poruszającą historię poznanej rodziny. Poprosiła w nim swoich fanów o wsparcie finansowe na budowę nowego domu w wiosce Banlung. W jeden dzień udało się jej zebrać całą potrzebną kwotę – 10 tys. złotych! Akcja potrwa do końca stycznia, a w momencie pisania artykułu na koncie portalu pomagamy.im jest ponad 17 tys. zł na realizację celu!

Wesprzyj akcję >>>

Poznajcie Pana Pov

Banlung to mała mieścina w północno wschodniej części Kambodży. To właśnie tam, w prowizorycznym domu z belek bambusowych o powierzchni 7m2 mieszka Pan Pov, główny bohater historii, którą opowiedziała nam Kaja Kraska. Pan Pov przebywa tam razem ze swoją rodziną – żoną i trójką małych dzieci. Jedno z pomieszczeń jest dodatkowo wynajmowane turystom, takim, jak podróżująca youtuberka. Cały dochód rodziny pochodzi z wynajmu pokoju oraz organizacji wypraw do dżungli.
Kaję Krasę poruszyła bardzo trudna sytuacja finansowa tej wyjątkowej rodziny i postanowiła jej pomóc. Głównym celem akcji jest zebranie funduszy (3 tys. dolarów) na kupno działki, na której powstanie nowy dom. Na dzień dzisiejszy Pan Pov mieszka na terenie należącym do jego ciotki. Całą historię możecie poznać na portalu crowdfundingowym.
20171123-PB230348.jpg

Globstory współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Globstory.jpg

grafika | 26 KB

Pobierz
20171124-PB240273.jpg

grafika | 2,5 MB

Pobierz
20171130-qa.jpg

grafika | 1,96 MB

Pobierz
20171126-PB260020.jpg

grafika | 1,36 MB

Pobierz
20171123-PB230348.jpg

grafika | 1,26 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.