Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

Opublikowany

Kaja Kraska, autorka kanału Globstory, w bambusowej chatce w Kambodży miała spędzić dwa dni, a została na 10. Dziś chce pomóc zaprzyjaźnionej rodzinie i ma na ten cel już ponad 17 tys. zł – od wczoraj zrealizowała ponad 171 % projektu na portalu pomagamy.im!

Kaja Kraska, przemierzając samotnie Azję, dotarła do wyjątkowego miejsca w dalekiej Kambodży – do domu Pana Pov. To miejsce, a przede wszystkim mieszkający w nim ludzi, trafili głęboko do jej serca. Spotkanie zainspirowało ją do zorganizowania charytatywnej kampanii crowdfundingowej. Wyniki akcji doskonale obrazują siłę influencerów!

Wczoraj na kanale Globstory ukazał się film, w którym Kaja opowiedziała poruszającą historię poznanej rodziny. Poprosiła w nim swoich fanów o wsparcie finansowe na budowę nowego domu w wiosce Banlung. W jeden dzień udało się jej zebrać całą potrzebną kwotę – 10 tys. złotych! Akcja potrwa do końca stycznia, a w momencie pisania artykułu na koncie portalu pomagamy.im jest ponad 17 tys. zł na realizację celu!

Wesprzyj akcję >>>

Poznajcie Pana Pov

Banlung to mała mieścina w północno wschodniej części Kambodży. To właśnie tam, w prowizorycznym domu z belek bambusowych o powierzchni 7m2 mieszka Pan Pov, główny bohater historii, którą opowiedziała nam Kaja Kraska. Pan Pov przebywa tam razem ze swoją rodziną – żoną i trójką małych dzieci. Jedno z pomieszczeń jest dodatkowo wynajmowane turystom, takim, jak podróżująca youtuberka. Cały dochód rodziny pochodzi z wynajmu pokoju oraz organizacji wypraw do dżungli.
Kaję Krasę poruszyła bardzo trudna sytuacja finansowa tej wyjątkowej rodziny i postanowiła jej pomóc. Głównym celem akcji jest zebranie funduszy (3 tys. dolarów) na kupno działki, na której powstanie nowy dom. Na dzień dzisiejszy Pan Pov mieszka na terenie należącym do jego ciotki. Całą historię możecie poznać na portalu crowdfundingowym.
20171123-PB230348.jpg

Globstory współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Globstory.jpg

grafika | 26 KB

Pobierz
20171124-PB240273.jpg

grafika | 2,5 MB

Pobierz
20171130-qa.jpg

grafika | 1,96 MB

Pobierz
20171126-PB260020.jpg

grafika | 1,36 MB

Pobierz
20171123-PB230348.jpg

grafika | 1,26 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Ponad pół miliona pobrań w zaledwie 5 miesięcy! Najnowsze wyniki aplikacji Quiz House.

Aplikacja quizowa twórców MaturaToBzdura (Adama Drzewickiego i Piotra Dybskiego) w 5 miesięcy od premiery przekroczyła ponad pół miliona pobrań na platformie Google Play. Potencjał Quiz House już niedługo wykorzystają marki!