LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]
LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]

LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]

Opublikowany

Zapowiadana podczas ostatniej konferencji prasowej LifeTube “Baza Twórców YouTube” jest już dostępna. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które odpowiada na rosnące potrzeby rynku. Obecnie w katalogu znajduje się kilkuset influencerów zrzeszonych w sieci LifeTube oraz część twórców współpracujących z Fantasy Expo. Firma zapowiada jednak, że z czasem w bazie pojawią się także youtuberzy spoza sieci.

Baza Twórców jest częścią strategii LifeTube nastawionej na profesjonalizację całej branży influencer marketingu i edukację rynku. Zawiera szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych kanałów: opisy, statystyki dot. zasięgu, demografii widowni oraz działalności influencerów poza kanałem YouTube. Ponadto to precyzyjna wyszukiwarka, która pozwala katalogować twórców za pomocą przypisanych im kategorii oraz specjalnych tagów. Istotny — szczególnie z punktu widzenia reklamodawców — jest również mechanizm funkcjonowania statystyk. Informacje dotyczące subskrypcji, średniej wyświetleń wideo oraz liczby fanów na Facebooku i Instagramie aktualizowane są w czasie rzeczywistym.
26972882_1704197286268608_2123132171_o.png

Na polskim YouTubie funkcjonują setki twórców wideo, którzy codziennie publikują wartościowe dla swoich widzów treści. Tylko w sieci LifeTube skupionych jest 430 kanałów - a liczba ta stale rośnie. Dlatego tak często słyszymy pytanie o to, w jaki sposób wyszukiwać youtuberów do współpracy i skąd czerpać o nich wiedzę. Dla naszych klientów każdorazowo dobieramy influencerów do kampanii - korzystamy z wewnętrznych analiz, doświadczenia i naszego know-how. Na rynku brakowało jednak zweryfikowanego “katalogu” youtuberów dostępnego dla wszystkich. Mamy nadzieję, że dzięki dzieleniu się danymi pomożemy agencjom i marketerom odnajdować odpowiednich youtuberów do współpracy. A influencerzy - zarówno ci popularni, jak i niszowi - będą mogli profesjonalnie zaprezentować się reklamodawcom

- tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube.

Bazę zasila obecnie ponad 400 kanałów współpracujących z LifeTube i kilkudziesięciu influencerów, którzy pozostają pod opieką Fantasy Expo. Wśród nich znajdują się zarówno niszowi influencerzy, jak i najbardziej popularni twórcy. Wprowadzone do bazy wizytówki uporządkowane są według kategorii (m.in. edukacja, beauty, lifestyle) i specjalnych tagów, dzięki czemu odwiedzający stronę mogą w łatwy sposób zapoznać się z listą twórców powiązanych z daną dziedziną.
baza.png
Wprowadzona “Baza Twórców YouTube” to jedno z wielu narzędzi rozwijanych aktualnie w LifeTube. Wkrótce na rynku pojawi się również zautomatyzowane narzędzie do raportowania kampanii, ekosystem do zarządzania relacjami z influencerami i aplikacja umożliwiająca mniejszym kanałom monetyzowanie swoich działań.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.