LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]
LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]

LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]

Opublikowany

Zapowiadana podczas ostatniej konferencji prasowej LifeTube “Baza Twórców YouTube” jest już dostępna. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które odpowiada na rosnące potrzeby rynku. Obecnie w katalogu znajduje się kilkuset influencerów zrzeszonych w sieci LifeTube oraz część twórców współpracujących z Fantasy Expo. Firma zapowiada jednak, że z czasem w bazie pojawią się także youtuberzy spoza sieci.

Baza Twórców jest częścią strategii LifeTube nastawionej na profesjonalizację całej branży influencer marketingu i edukację rynku. Zawiera szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych kanałów: opisy, statystyki dot. zasięgu, demografii widowni oraz działalności influencerów poza kanałem YouTube. Ponadto to precyzyjna wyszukiwarka, która pozwala katalogować twórców za pomocą przypisanych im kategorii oraz specjalnych tagów. Istotny — szczególnie z punktu widzenia reklamodawców — jest również mechanizm funkcjonowania statystyk. Informacje dotyczące subskrypcji, średniej wyświetleń wideo oraz liczby fanów na Facebooku i Instagramie aktualizowane są w czasie rzeczywistym.
26972882_1704197286268608_2123132171_o.png

Na polskim YouTubie funkcjonują setki twórców wideo, którzy codziennie publikują wartościowe dla swoich widzów treści. Tylko w sieci LifeTube skupionych jest 430 kanałów - a liczba ta stale rośnie. Dlatego tak często słyszymy pytanie o to, w jaki sposób wyszukiwać youtuberów do współpracy i skąd czerpać o nich wiedzę. Dla naszych klientów każdorazowo dobieramy influencerów do kampanii - korzystamy z wewnętrznych analiz, doświadczenia i naszego know-how. Na rynku brakowało jednak zweryfikowanego “katalogu” youtuberów dostępnego dla wszystkich. Mamy nadzieję, że dzięki dzieleniu się danymi pomożemy agencjom i marketerom odnajdować odpowiednich youtuberów do współpracy. A influencerzy - zarówno ci popularni, jak i niszowi - będą mogli profesjonalnie zaprezentować się reklamodawcom

- tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube.

Bazę zasila obecnie ponad 400 kanałów współpracujących z LifeTube i kilkudziesięciu influencerów, którzy pozostają pod opieką Fantasy Expo. Wśród nich znajdują się zarówno niszowi influencerzy, jak i najbardziej popularni twórcy. Wprowadzone do bazy wizytówki uporządkowane są według kategorii (m.in. edukacja, beauty, lifestyle) i specjalnych tagów, dzięki czemu odwiedzający stronę mogą w łatwy sposób zapoznać się z listą twórców powiązanych z daną dziedziną.
baza.png
Wprowadzona “Baza Twórców YouTube” to jedno z wielu narzędzi rozwijanych aktualnie w LifeTube. Wkrótce na rynku pojawi się również zautomatyzowane narzędzie do raportowania kampanii, ekosystem do zarządzania relacjami z influencerami i aplikacja umożliwiająca mniejszym kanałom monetyzowanie swoich działań.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.