LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]
LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]

LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]

Opublikowany

Zapowiadana podczas ostatniej konferencji prasowej LifeTube “Baza Twórców YouTube” jest już dostępna. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które odpowiada na rosnące potrzeby rynku. Obecnie w katalogu znajduje się kilkuset influencerów zrzeszonych w sieci LifeTube oraz część twórców współpracujących z Fantasy Expo. Firma zapowiada jednak, że z czasem w bazie pojawią się także youtuberzy spoza sieci.

Baza Twórców jest częścią strategii LifeTube nastawionej na profesjonalizację całej branży influencer marketingu i edukację rynku. Zawiera szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych kanałów: opisy, statystyki dot. zasięgu, demografii widowni oraz działalności influencerów poza kanałem YouTube. Ponadto to precyzyjna wyszukiwarka, która pozwala katalogować twórców za pomocą przypisanych im kategorii oraz specjalnych tagów. Istotny — szczególnie z punktu widzenia reklamodawców — jest również mechanizm funkcjonowania statystyk. Informacje dotyczące subskrypcji, średniej wyświetleń wideo oraz liczby fanów na Facebooku i Instagramie aktualizowane są w czasie rzeczywistym.
26972882_1704197286268608_2123132171_o.png

Na polskim YouTubie funkcjonują setki twórców wideo, którzy codziennie publikują wartościowe dla swoich widzów treści. Tylko w sieci LifeTube skupionych jest 430 kanałów - a liczba ta stale rośnie. Dlatego tak często słyszymy pytanie o to, w jaki sposób wyszukiwać youtuberów do współpracy i skąd czerpać o nich wiedzę. Dla naszych klientów każdorazowo dobieramy influencerów do kampanii - korzystamy z wewnętrznych analiz, doświadczenia i naszego know-how. Na rynku brakowało jednak zweryfikowanego “katalogu” youtuberów dostępnego dla wszystkich. Mamy nadzieję, że dzięki dzieleniu się danymi pomożemy agencjom i marketerom odnajdować odpowiednich youtuberów do współpracy. A influencerzy - zarówno ci popularni, jak i niszowi - będą mogli profesjonalnie zaprezentować się reklamodawcom

- tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube.

Bazę zasila obecnie ponad 400 kanałów współpracujących z LifeTube i kilkudziesięciu influencerów, którzy pozostają pod opieką Fantasy Expo. Wśród nich znajdują się zarówno niszowi influencerzy, jak i najbardziej popularni twórcy. Wprowadzone do bazy wizytówki uporządkowane są według kategorii (m.in. edukacja, beauty, lifestyle) i specjalnych tagów, dzięki czemu odwiedzający stronę mogą w łatwy sposób zapoznać się z listą twórców powiązanych z daną dziedziną.
baza.png
Wprowadzona “Baza Twórców YouTube” to jedno z wielu narzędzi rozwijanych aktualnie w LifeTube. Wkrótce na rynku pojawi się również zautomatyzowane narzędzie do raportowania kampanii, ekosystem do zarządzania relacjami z influencerami i aplikacja umożliwiająca mniejszym kanałom monetyzowanie swoich działań.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.