LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]
LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]

LIFETUBE URUCHAMIA BAZĘ YOUTUBERÓW [WYSZUKIWARKA, KATEGORIE, TAGI, STATYSTYKI I WIELE WIĘCEJ]

Opublikowany

Zapowiadana podczas ostatniej konferencji prasowej LifeTube “Baza Twórców YouTube” jest już dostępna. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które odpowiada na rosnące potrzeby rynku. Obecnie w katalogu znajduje się kilkuset influencerów zrzeszonych w sieci LifeTube oraz część twórców współpracujących z Fantasy Expo. Firma zapowiada jednak, że z czasem w bazie pojawią się także youtuberzy spoza sieci.

Baza Twórców jest częścią strategii LifeTube nastawionej na profesjonalizację całej branży influencer marketingu i edukację rynku. Zawiera szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych kanałów: opisy, statystyki dot. zasięgu, demografii widowni oraz działalności influencerów poza kanałem YouTube. Ponadto to precyzyjna wyszukiwarka, która pozwala katalogować twórców za pomocą przypisanych im kategorii oraz specjalnych tagów. Istotny — szczególnie z punktu widzenia reklamodawców — jest również mechanizm funkcjonowania statystyk. Informacje dotyczące subskrypcji, średniej wyświetleń wideo oraz liczby fanów na Facebooku i Instagramie aktualizowane są w czasie rzeczywistym.
26972882_1704197286268608_2123132171_o.png

Na polskim YouTubie funkcjonują setki twórców wideo, którzy codziennie publikują wartościowe dla swoich widzów treści. Tylko w sieci LifeTube skupionych jest 430 kanałów - a liczba ta stale rośnie. Dlatego tak często słyszymy pytanie o to, w jaki sposób wyszukiwać youtuberów do współpracy i skąd czerpać o nich wiedzę. Dla naszych klientów każdorazowo dobieramy influencerów do kampanii - korzystamy z wewnętrznych analiz, doświadczenia i naszego know-how. Na rynku brakowało jednak zweryfikowanego “katalogu” youtuberów dostępnego dla wszystkich. Mamy nadzieję, że dzięki dzieleniu się danymi pomożemy agencjom i marketerom odnajdować odpowiednich youtuberów do współpracy. A influencerzy - zarówno ci popularni, jak i niszowi - będą mogli profesjonalnie zaprezentować się reklamodawcom

- tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube.

Bazę zasila obecnie ponad 400 kanałów współpracujących z LifeTube i kilkudziesięciu influencerów, którzy pozostają pod opieką Fantasy Expo. Wśród nich znajdują się zarówno niszowi influencerzy, jak i najbardziej popularni twórcy. Wprowadzone do bazy wizytówki uporządkowane są według kategorii (m.in. edukacja, beauty, lifestyle) i specjalnych tagów, dzięki czemu odwiedzający stronę mogą w łatwy sposób zapoznać się z listą twórców powiązanych z daną dziedziną.
baza.png
Wprowadzona “Baza Twórców YouTube” to jedno z wielu narzędzi rozwijanych aktualnie w LifeTube. Wkrótce na rynku pojawi się również zautomatyzowane narzędzie do raportowania kampanii, ekosystem do zarządzania relacjami z influencerami i aplikacja umożliwiająca mniejszym kanałom monetyzowanie swoich działań.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.