Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

Kopiuj tekst

Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

Opublikowany

G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.

Twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube mogą liczyć nie tylko na profesjonalną opiekę managerską, ale również na wsparcie ze strony całego zespołu, który na co dzień odpowiada m.in. za opracowywanie strategii, kreację i realizację współprac oraz optymalizację i pozycjonowanie kanałów. Współpraca z  siecią partnerską daje youtuberom gwarancję nieustannego rozwoju i możliwość tworzenia kampanii z polskimi i globalnymi markami.

Cieszymy się, że możemy wspierać tak ambitne projekty, jak G.F. Darwin, które udowadniają, że na YouTube jest miejsce na bardzo wartościowe rozrywkowe treści. W LifeTube zależy nam przede wszystkim na tym, by reprezentować najlepszych youtuberów i wspierać ich w wszechstronnym rozwoju. Dlatego dbamy nie tylko o kanały na YouTube i profile w social media, ale przede wszystkim o ich twórców i to ich chcemy najsilniej wspierać

- komentuje Anna Mikołajczak, senior account manager w LifeTube, nowa managerka G.F. Darwin.

Bardzo się cieszymy i mamy nadzieje na super współpracę, która zaowocuje naprawdę fajnymi, wartościowymi projektami!

- komentuje Marek Hucz, jeden z założycieli G.F. Darwi.

Na YouTube jest miejsce na jakościowy content

Grupa Filmowa Darwin to najbardziej profesjonalny kanał rozrywkowy na polskim YouTube. Produkowane treści cechuje ogromna dbałość o szczegóły i jakość, za którą odpowiedzialna jest kilkunastoosobowa ekipa operatorów, scenarzystów oraz charakteryzatorów. Ich kanał subskrybuje niemal 550 tysięcy widzów, którzy tworzą bardzo lojalną i zaangażowaną społeczność. Nie tylko biorą czynny udział w nowych projektach twórców, ale również wspierają ich działania przez wpłaty w serwisie crowdfundingowym Patronite.
Publikowane treści wysokiej jakości w połączeniu z wierną publicznością i profesjonalnym wizerunkiem to również najbardziej pożądane cechy dla reklamodawców. Z punktu widzenia klienta istotne jest bowiem to, aby oprócz organicznego zasięgu gwarantowanego przez influencera, zawartość kanału wpisywała się w prezentowane przez markę wartości, a sam twórca potrafił być świadomym ambasadorem produktu.

Od pierwszego wideo do pół miliona widzów

Grupa Filmowa Darwin została powołana do życia w 2012 roku przez Marka Hucza i Jana Jurkowskiego, studentów krakowskiej PWST. Początek ich youtubowej twórczości to szesnastoodcinkowa seria “Mistrz Motyl”. Po niej przyszedł czas na “Wielkie pytania”, którym czoła stawiał Ludwik Montgomery - postać wykreowana przez Jana.
Jednak największą popularność przyniosły im Wielkie Konflikty oraz Shorty Darwina. W tych pierwszych Marek grał już m.in. Rafała-Boga, Babę Jagę i Juliusza Słowackiego, a Jan Jezusa, Sławka-Lucyfera oraz Adama Mickiewicza. Rafał i Sławek - niegdyś pracownicy C.H.A.O.S.u, z którego zrodziło się N.I.E.B.O. a w jego następstwie Piekło 2.0, są ulubieńcami tysięcy fanów, którzy ostatecznego finału ich perypetii wyczekiwali niemal 1,5 roku!

G.F. Darwin współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 430 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

GF Darwin.jpg

grafika | 189 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

YouTube króluje wśród aplikacji mobilnych! Quiz House wkracza w nowy rok z nominacją do prestiżowej nagrody, a emce uczy o chorobach nowotworowych

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!