Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

Opublikowany

G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.

Twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube mogą liczyć nie tylko na profesjonalną opiekę managerską, ale również na wsparcie ze strony całego zespołu, który na co dzień odpowiada m.in. za opracowywanie strategii, kreację i realizację współprac oraz optymalizację i pozycjonowanie kanałów. Współpraca z  siecią partnerską daje youtuberom gwarancję nieustannego rozwoju i możliwość tworzenia kampanii z polskimi i globalnymi markami.

Cieszymy się, że możemy wspierać tak ambitne projekty, jak G.F. Darwin, które udowadniają, że na YouTube jest miejsce na bardzo wartościowe rozrywkowe treści. W LifeTube zależy nam przede wszystkim na tym, by reprezentować najlepszych youtuberów i wspierać ich w wszechstronnym rozwoju. Dlatego dbamy nie tylko o kanały na YouTube i profile w social media, ale przede wszystkim o ich twórców i to ich chcemy najsilniej wspierać

- komentuje Anna Mikołajczak, senior account manager w LifeTube, nowa managerka G.F. Darwin.

Bardzo się cieszymy i mamy nadzieje na super współpracę, która zaowocuje naprawdę fajnymi, wartościowymi projektami!

- komentuje Marek Hucz, jeden z założycieli G.F. Darwi.

Na YouTube jest miejsce na jakościowy content

Grupa Filmowa Darwin to najbardziej profesjonalny kanał rozrywkowy na polskim YouTube. Produkowane treści cechuje ogromna dbałość o szczegóły i jakość, za którą odpowiedzialna jest kilkunastoosobowa ekipa operatorów, scenarzystów oraz charakteryzatorów. Ich kanał subskrybuje niemal 550 tysięcy widzów, którzy tworzą bardzo lojalną i zaangażowaną społeczność. Nie tylko biorą czynny udział w nowych projektach twórców, ale również wspierają ich działania przez wpłaty w serwisie crowdfundingowym Patronite.
Publikowane treści wysokiej jakości w połączeniu z wierną publicznością i profesjonalnym wizerunkiem to również najbardziej pożądane cechy dla reklamodawców. Z punktu widzenia klienta istotne jest bowiem to, aby oprócz organicznego zasięgu gwarantowanego przez influencera, zawartość kanału wpisywała się w prezentowane przez markę wartości, a sam twórca potrafił być świadomym ambasadorem produktu.

Od pierwszego wideo do pół miliona widzów

Grupa Filmowa Darwin została powołana do życia w 2012 roku przez Marka Hucza i Jana Jurkowskiego, studentów krakowskiej PWST. Początek ich youtubowej twórczości to szesnastoodcinkowa seria “Mistrz Motyl”. Po niej przyszedł czas na “Wielkie pytania”, którym czoła stawiał Ludwik Montgomery - postać wykreowana przez Jana.
Jednak największą popularność przyniosły im Wielkie Konflikty oraz Shorty Darwina. W tych pierwszych Marek grał już m.in. Rafała-Boga, Babę Jagę i Juliusza Słowackiego, a Jan Jezusa, Sławka-Lucyfera oraz Adama Mickiewicza. Rafał i Sławek - niegdyś pracownicy C.H.A.O.S.u, z którego zrodziło się N.I.E.B.O. a w jego następstwie Piekło 2.0, są ulubieńcami tysięcy fanów, którzy ostatecznego finału ich perypetii wyczekiwali niemal 1,5 roku!

G.F. Darwin współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 430 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

GF Darwin.jpg

grafika | 189 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.