LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

Opublikowany

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

W LifeTube od kilku lat odbywają się cykliczne, zamknięte szkolenia Boosters, których celem jest szerzenie wiedzy wśród twórców zrzeszonych w sieci m.in. na temat nowych narzędzi oraz funkcjonalności wprowadzanych przez YouTube. Podczas spotkań poruszane są także istotne dla twórców zagadnienia z zakresu optymalizacji kanału, zwiększania zarobków na YouTube, prawa autorskiego oraz budowania marki własnej, czy storytellingu. Do tej pory część spotkań odbywała się stacjonarnie, w siedzibie LifeTube, a część była prowadzona w postaci streamów live.

Ekspercka wiedza na wyciągnięcie ręki

22 lutego o godzinie 17:30 w lokalu Tusz Tusz Bistro startuje nowa odsłona szkoleń Boosters -  temat przewodni najbliższego wydarzenia to Żródła inspiracji, czyli jak radzić sobie z brakiem weny. 
Wszystkie spotkania będą miały charakter otwarty i zostaną skierowane do twórców - nie tylko zrzeszonych w sieci. Celem szkoleń jest edukacja youtuberów oraz tworzenie pola do dyskusji na tematy istotne z punktu widzenia wszystkich osób tworzących treści w internecie.

Jako certyfikowany partner YouTube systematycznie poszerzamy naszą wiedzę dotyczącą działań na tej platformie, śledzimy trendy i wprowadzamy w życie najnowsze funkcjonalności. Jesteśmy też w stałym kontakcie z naszymi twórcami, znamy więc ich potrzeby i chcemy jak najlepiej na nie odpowiadać. Postanowiliśmy, że do stworzonej dla nich przestrzeni edukacyjnej zaprosimy ludzi z branży, których doświadczenie będzie cennym wkładem w agendę Boostersów.  Zwiększymy tym samym zakres poruszanych tematów i zasięg przekazywanych informacji

- komentuje Łukasz Głombicki, head of communication LifeTube.

Jednym z prelegentów pierwszego szkolenia będzie Marco Kubiś, który podczas wystąpienia "200% kreatywności, czyli o tym jak mieć dużo pomysłów i nigdy się nie wypalić", podzieli się z uczestnikami sprawdzonymi sposobami na stawianie czoła coraz to nowym wyzwaniom, jakim w codziennej pracy musi sprostać internetowy twórca.

Patronami otwartych szkoleń LifeTube Boosters zostali: Uniwersytet SWPS, Maciej Budzich - autor bloga mediafun.pl, poświęconego social media, marketingowi i reklamie oraz Radio Eska - największa sieć lokalnych rozgłośni radiowych i lider pod względem słuchalności wśród młodzieży oraz dwudziestolatków. Pod marką ESKA działają także: telewizja muzyczna ESKA TV, portal muzyczno-rozrywkowy Eska.pl, platforma rozrywki eskaGO.pl, serwis informacyjny eskaINFO.pl, baza gier eskagames.pl oraz serwis filmowy ESKAcinema.pl.

Cykliczne spotkania będą organizowane w samym centrum Warszawy, w lokalu Tusz Tusz Bistro. Dwugodzinne sesje z udziałem ekspertów zakończone będą częścią networkingową. Wszystkie materiały dotyczące omawianych zagadnień będą zamieszczane na stronie internetowej LifeTube.

Internetowych twórców, zainteresowanych udziałem w szkoleniu, zapraszamy do udziału i rejestracji tutaj. Szczegółowe informacje o agendzie dostępne są na stronie wydarzenia.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.