LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

Opublikowany

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

W LifeTube od kilku lat odbywają się cykliczne, zamknięte szkolenia Boosters, których celem jest szerzenie wiedzy wśród twórców zrzeszonych w sieci m.in. na temat nowych narzędzi oraz funkcjonalności wprowadzanych przez YouTube. Podczas spotkań poruszane są także istotne dla twórców zagadnienia z zakresu optymalizacji kanału, zwiększania zarobków na YouTube, prawa autorskiego oraz budowania marki własnej, czy storytellingu. Do tej pory część spotkań odbywała się stacjonarnie, w siedzibie LifeTube, a część była prowadzona w postaci streamów live.

Ekspercka wiedza na wyciągnięcie ręki

22 lutego o godzinie 17:30 w lokalu Tusz Tusz Bistro startuje nowa odsłona szkoleń Boosters -  temat przewodni najbliższego wydarzenia to Żródła inspiracji, czyli jak radzić sobie z brakiem weny. 
Wszystkie spotkania będą miały charakter otwarty i zostaną skierowane do twórców - nie tylko zrzeszonych w sieci. Celem szkoleń jest edukacja youtuberów oraz tworzenie pola do dyskusji na tematy istotne z punktu widzenia wszystkich osób tworzących treści w internecie.

Jako certyfikowany partner YouTube systematycznie poszerzamy naszą wiedzę dotyczącą działań na tej platformie, śledzimy trendy i wprowadzamy w życie najnowsze funkcjonalności. Jesteśmy też w stałym kontakcie z naszymi twórcami, znamy więc ich potrzeby i chcemy jak najlepiej na nie odpowiadać. Postanowiliśmy, że do stworzonej dla nich przestrzeni edukacyjnej zaprosimy ludzi z branży, których doświadczenie będzie cennym wkładem w agendę Boostersów.  Zwiększymy tym samym zakres poruszanych tematów i zasięg przekazywanych informacji

- komentuje Łukasz Głombicki, head of communication LifeTube.

Jednym z prelegentów pierwszego szkolenia będzie Marco Kubiś, który podczas wystąpienia "200% kreatywności, czyli o tym jak mieć dużo pomysłów i nigdy się nie wypalić", podzieli się z uczestnikami sprawdzonymi sposobami na stawianie czoła coraz to nowym wyzwaniom, jakim w codziennej pracy musi sprostać internetowy twórca.

Patronami otwartych szkoleń LifeTube Boosters zostali: Uniwersytet SWPS, Maciej Budzich - autor bloga mediafun.pl, poświęconego social media, marketingowi i reklamie oraz Radio Eska - największa sieć lokalnych rozgłośni radiowych i lider pod względem słuchalności wśród młodzieży oraz dwudziestolatków. Pod marką ESKA działają także: telewizja muzyczna ESKA TV, portal muzyczno-rozrywkowy Eska.pl, platforma rozrywki eskaGO.pl, serwis informacyjny eskaINFO.pl, baza gier eskagames.pl oraz serwis filmowy ESKAcinema.pl.

Cykliczne spotkania będą organizowane w samym centrum Warszawy, w lokalu Tusz Tusz Bistro. Dwugodzinne sesje z udziałem ekspertów zakończone będą częścią networkingową. Wszystkie materiały dotyczące omawianych zagadnień będą zamieszczane na stronie internetowej LifeTube.

Internetowych twórców, zainteresowanych udziałem w szkoleniu, zapraszamy do udziału i rejestracji tutaj. Szczegółowe informacje o agendzie dostępne są na stronie wydarzenia.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece