LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

Opublikowany

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

W LifeTube od kilku lat odbywają się cykliczne, zamknięte szkolenia Boosters, których celem jest szerzenie wiedzy wśród twórców zrzeszonych w sieci m.in. na temat nowych narzędzi oraz funkcjonalności wprowadzanych przez YouTube. Podczas spotkań poruszane są także istotne dla twórców zagadnienia z zakresu optymalizacji kanału, zwiększania zarobków na YouTube, prawa autorskiego oraz budowania marki własnej, czy storytellingu. Do tej pory część spotkań odbywała się stacjonarnie, w siedzibie LifeTube, a część była prowadzona w postaci streamów live.

Ekspercka wiedza na wyciągnięcie ręki

22 lutego o godzinie 17:30 w lokalu Tusz Tusz Bistro startuje nowa odsłona szkoleń Boosters -  temat przewodni najbliższego wydarzenia to Żródła inspiracji, czyli jak radzić sobie z brakiem weny. 
Wszystkie spotkania będą miały charakter otwarty i zostaną skierowane do twórców - nie tylko zrzeszonych w sieci. Celem szkoleń jest edukacja youtuberów oraz tworzenie pola do dyskusji na tematy istotne z punktu widzenia wszystkich osób tworzących treści w internecie.

Jako certyfikowany partner YouTube systematycznie poszerzamy naszą wiedzę dotyczącą działań na tej platformie, śledzimy trendy i wprowadzamy w życie najnowsze funkcjonalności. Jesteśmy też w stałym kontakcie z naszymi twórcami, znamy więc ich potrzeby i chcemy jak najlepiej na nie odpowiadać. Postanowiliśmy, że do stworzonej dla nich przestrzeni edukacyjnej zaprosimy ludzi z branży, których doświadczenie będzie cennym wkładem w agendę Boostersów.  Zwiększymy tym samym zakres poruszanych tematów i zasięg przekazywanych informacji

- komentuje Łukasz Głombicki, head of communication LifeTube.

Jednym z prelegentów pierwszego szkolenia będzie Marco Kubiś, który podczas wystąpienia "200% kreatywności, czyli o tym jak mieć dużo pomysłów i nigdy się nie wypalić", podzieli się z uczestnikami sprawdzonymi sposobami na stawianie czoła coraz to nowym wyzwaniom, jakim w codziennej pracy musi sprostać internetowy twórca.

Patronami otwartych szkoleń LifeTube Boosters zostali: Uniwersytet SWPS, Maciej Budzich - autor bloga mediafun.pl, poświęconego social media, marketingowi i reklamie oraz Radio Eska - największa sieć lokalnych rozgłośni radiowych i lider pod względem słuchalności wśród młodzieży oraz dwudziestolatków. Pod marką ESKA działają także: telewizja muzyczna ESKA TV, portal muzyczno-rozrywkowy Eska.pl, platforma rozrywki eskaGO.pl, serwis informacyjny eskaINFO.pl, baza gier eskagames.pl oraz serwis filmowy ESKAcinema.pl.

Cykliczne spotkania będą organizowane w samym centrum Warszawy, w lokalu Tusz Tusz Bistro. Dwugodzinne sesje z udziałem ekspertów zakończone będą częścią networkingową. Wszystkie materiały dotyczące omawianych zagadnień będą zamieszczane na stronie internetowej LifeTube.

Internetowych twórców, zainteresowanych udziałem w szkoleniu, zapraszamy do udziału i rejestracji tutaj. Szczegółowe informacje o agendzie dostępne są na stronie wydarzenia.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece