Co masz zrobić w nocy, rozpocznij gdy się wyśpisz. LifeTube Boosters i lekcja kreatywności
Co masz zrobić w nocy, rozpocznij gdy się wyśpisz. LifeTube Boosters i lekcja kreatywności

Co masz zrobić w nocy, rozpocznij gdy się wyśpisz. LifeTube Boosters i lekcja kreatywności

Opublikowany

Pierwsza edycja otwartych szkoleń LifeTube Boosters upłynęła pod znakiem szeroko pojętej kreatywności. Zaproszeni do udziału prelegenci - youtuber Marco Kubiś oraz dr Ewa Jarczewska-Gerc - opowiedzieli o metodach wspomagających efektywną pracę twórczą.

“Źródła inspiracji, czyli jak sobie radzić z brakiem weny” to temat, który przyświecał lutowej odsłonie szkolenia. Zebrani w Tusz Tusz Bistro goście mieli okazję dowiedzieć się, w jaki sposób zadbać o siebie i swoje otoczenie, by nie tylko cieszyć się większą energią, ale również nauczyć się wytrwałości w dążeniu do obranego celu.
Wnioski płynące z prezentacji prelegentów były ze sobą tożsame - zarówno Marco Kubiś, doświadczony internetowy twórca, jak i dr Ewa Jarczewska-Gerc - specjalizująca się w psychologii społecznej, zwracali uwagę słuchaczy na to, że o sukcesie nigdy nie decyduje rozpoczęcie działania, a podtrzymywanie procesu.
Duża część dyskusji została poświęcona symulacji mentalnej. Podczas wykonywania obowiązków zawodowych lepiej być aktywnym optymistą niż wierzyć w ślepe szczęście. Wizualizowanie pozytywnego efektu zazwyczaj kończy się porażką - fantazjowanie zatrzymuje nas na etapie “chcę”, zamiast przyspieszać fazę działania. Wiele zależy również od synchronizowania godzin pracy z największą wydajnością organizmu. Dlatego gdy tuż przed snem w naszej głowie pojawia się złota myśl lepiej przygotować na jej podstawie notatki niż zmuszać się do szybkiego zaśnięcia.

Ze szkolenia wyniosłem to, żeby nie poddawać się zbyt wcześnie, wytrwale próbować osiągnąć cel, wykorzystując do tego wiele metod i rezygnować dopiero wtedy, kiedy każda z nich zawiedzie

mówi Damian Krupa, twórca kanału Hadesiak

Jeśli nie mieliście okazji wziąć udziału w spotkaniu, przygotowaliśmy transmisję, którą możecie obejrzeć na naszym kanale na YouTube. Kolejne szkolenie odbędzie się 22 marca. Eksperci i twórcy skupią się na budowaniu społeczności na YouTube. Szczegółowe informacje dostępne będą tutaj.

LifeTube Boosters - dzielimy się wiedzą!

LifeTube Boosters to cykliczne szkolenia, których celem jest szerzenie wiedzy wśród twórców zrzeszonych w sieci m.in. na temat nowych narzędzi oraz funkcjonalności wprowadzanych przez YouTube. Podczas spotkań poruszane są także istotne dla twórców zagadnienia z zakresu optymalizacji kanału, zwiększania zarobków na YouTube, prawa autorskiego oraz budowania marki własnej, czy storytellingu. Do tej pory część spotkań odbywała się stacjonarnie, w siedzibie LifeTube, a część była prowadzona w postaci streamów live.
Patronami otwartych szkoleń LifeTube Boosters zostali: Uniwersytet SWPS, Maciej Budzich - autor bloga mediafun.pl, poświęconego social media, marketingowi i reklamie oraz Radio Eska - największa sieć lokalnych rozgłośni radiowych i lider pod względem słuchalności wśród młodzieży oraz dwudziestolatków. Pod marką ESKA działają także: telewizja muzyczna ESKA TV, portal muzyczno-rozrywkowy Eska.pl, platforma rozrywki eskaGO.pl, serwis informacyjny eskaINFO.pl, baza gier eskagames.pl oraz serwis filmowy ESKAcinema.pl.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Marki premium otwierają się na YouTube: Mercedes-Benz rusza z kampanią z udziałem youtuberów

temu

Mercedes-Benz wprowadził niedawno na rynek nowy model umożliwiający interakcję słowną kierowcy z samochodem. Nową Klasę A z “ludzką duszą” i głosem promują youtuberzy: Paulina Mikuła “Mówiąc Inaczej”, Piotr Latała “Ziemniak” i Patryk Brzozowski “Kameralnie”. Za kampanię odpowiadają agencje LifeTube i LiquidThread.  
Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami – zrealizują wspólnie 365 planów! Rusza kampania LifeTube, Lettly i Isobar

temu

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto – co łączy te plany? Są niebanalne, śmiałe, różnorodne… Tak jak osoby, które będą je realizować, czyli twórcy z sieci LifeTube - Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka popularnych influencerów jako pierwsza podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: 365 planów w 365 dni. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.
YouTube bardziej angażujący od Facebooka [wyniki analizy LifeTube]

temu

YouTube to obecnie nie tylko najpopularniejsza platforma wideo, druga co do wielkości wyszukiwarka internetowa, ale także jedno z najważniejszych mediów społecznościowych. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez LifeTube - sieci partnerskiej zrzeszającej youtuberów i agencji influencer marketingu - serwis Google’a angażuje odbiorców ponad 2 razy bardziej od Facebooka.
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.

YouTube oznacza treści sponsorowane ze środków publicznych, Pan Pov będzie miał własny dom, a my widzimy się na Absolvent Talent Days!

Zapraszamy na kolejny, szybki przegląd prasy!