Dzieci marzą o karierze na YouTube, a serwis ulepsza Studio Twórców. 

Dzieci marzą o karierze na YouTube, a serwis ulepsza Studio Twórców. 

Opublikowany

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów! 

YouTube zmienia się dla twórców

Jeśli publikujesz treści na YouTube, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość: wkrótce otrzymasz zestaw wskaźników, które pomogą lepiej zrozumieć widownię, a w konsekwencji przyczynią się do wzrostu zasięgów. Nowy pulpit nawigacyjny to: obszerne statystyki dot. wyświetleń, CTR oraz unikalni użytkownicy. Kolejnym rozwiązaniem będą spersonalizowane porady i rekomendacje, pochodzące od ambasadorów Akademii Twórców YouTube.

Czytaj więcej>>>
Gdy dorosnę, zostanę gwiazdą sieci

Dziś mały Wojtuś nie marzy już o tym, aby w przyszłości zostać strażakiem albo policjantem. Wojtuś chce dogonić PewDiePie i rozpocząć karierę youtubera -  wynika z brytyjskich badań, według których 1 na 3 uczniów tamtejszych szkół (7 - 17 lat) deklaruje, że swoją przyszłość wiąże z pełnoetatową pracą nad kanałem. Zapał mogą studzić badania Mathiasa Bärtla, profesora Uniwersytetu Offenburga, według którego 96,5% spośród wszystkich twórców w USA nie zdoła zarobić wystarczającej sumy, by wyjść poza granicę tamtejszego ubóstwa. A może co kontynent to inne możliwości?

Czytaj więcej>>>

Rozwiązania szyte na miarę

Tkanina i nić to nie jedyne, czego potrzebuje branża fashion, aby z pełnym powodzeniem szyć na miarę nowe projekty. Do rozwijania własnych marek oraz monetyzowania kolekcji niezbędna jest przede wszystkim wiedza ekspercka z zakresu e-commerce i marketingu. 22 marca, podczas powiązanej z powyższymi zagadnieniami konferencji, specjaliści skupią się na skutecznej komunikacji oraz budowaniu marki osobistej. Będziemy tam i my! Łukasz Głombicki - head of communication w LifeTube - połączy branżę mody z influencer marketingiem.

Do zobaczenia w Łodzi!
Wideo-case, który warto znać: Mówiąc Inaczej i Kameralnie dla Circle K.

Sieć stacji paliw Statoil stała się Circle K. Z rebrandingiem przyszedł czas na komunikowanie zmiany dotychczasowym oraz potencjalnym klientom. Marka zaangażowała do współpracy dwóch influencerów. Mówiąc Inaczej,  jako specjalistka od języka polskiego, wyjaśniła widzom wątpliwości dotyczące wymowy nowej nazwy. Kameralnie - twórca motoryzacyjny - pokazał, jak stacje “Circle K” wyglądają od wewnątrz. Łączny zasięg świadczeń to prawie milion wyświetleń! Poniżej przedstawiamy wam jeden z materiałów - poradnik dla łaknących wiedzy o mowie (nie do końca) ojczystej. :)

Mówiąc Inaczej i Kameralnie współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Wyruszcie z nami na youtube'owy szczyt! 

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!