LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

Opublikowany

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

- Według naszych wspólnych analiz rynek influencer marketingu w Polsce w roku 2017 był wart około 55 mln zł i rok do roku dynamicznie rośnie. Dzięki naszej współpracy i wypracowanej synergii przejmiemy około 60 proc. tego rynku. Pozwoli nam to wprowadzić spójne i profesjonalne standardy na większości rynku i lepiej dopasować się do potrzeb klientów 

- mówi Paweł Stano, prezes LifeTube

571 influencerów, 103 mln subskrypcji, 800 mln emisji wideo

Pobierz infografikę >>>

Długofalowa współpraca z Gamellon jest elementem strategii LifeTube dot. konsolidacji rynku influencer marketingu w Polsce. Obie spółki nie wykluczają jeszcze mocniejszego jej zacieśnienia w przyszłości. W tej chwili 571 twórców zrzeszonych w obu sieciach ma łącznie ponad 103 miliony subskrypcji i 800 milionów emisji wideo miesięcznie. W 2017 roku łączny watchtime filmów stworzonych przez twórców obu sieci wyniósł ponad 65 tysięcy lat, spółki obsłużyły 404 klientów i 1060 kampanii.
Wśród celów strategicznych spółek są m.in. współpraca z największymi i najbardziej profesjonalnymi podmiotami oraz wspieranie innowacyjnych pomysłów, projektów, koncepcji biznesowych i rozwiązań technologicznych.
Zdaniem zarządzających oboma podmiotami współpraca ma przynieść korzyści zarówno dla klientów, jak i twórców zrzeszonych w obu sieciach. Klienci otrzymają lepszą, znacznie szerszą ofertę i dostęp do twórców 571 kanałów na YouTube, w tym do co drugiego kanału z listy 100 najpopularniejszych w Polsce. To zaś oznacza lepszą dostępność i pełne portfolio twórców z każdej kategorii. Celem spółek jest również standaryzacja działań, profesjonalizacja twórców, podniesienie jakości treści i samych procesów prowadzenia kampanii.

- Połączenie potencjału dwóch największych podmiotów na rynku da nam ogromną siłę, zmieni się skala naszych działań, będziemy w stanie tworzyć jeszcze lepszą ofertę i proponować kompleksowe działania nie tylko jako sieci, ale również jako wyspecjalizowane w influencer marketingu agencje. Planujemy współpracę na wszystkich możliwych polach. Nasze spółki mają osobne tożsamości, ale łączą sprzedaż twórców, usługi, komunikację i know-how 

- tłumaczy Adam Semik, CEO & co-owner Gamellon

Z kolei twórcy zrzeszeni w obu sieciach mogą liczyć na więcej zróżnicowanych współprac, które przełożą się na wzrost przychodów, wymianę know-how, wspólne inicjatywy, szkolenia, eventy, itp. Takie połączenie da youtuberom lepsze warunki do produkowania treści, wpłynie na ich profesjonalizację, uspójni komunikację, pozwoli na lepszą współpracę z mediami i wymianę know-how z zewnętrznymi podmiotami.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LifeTube_logo.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Gamellon_logo.png

grafika | 377 KB

Pobierz
Gamellon_czarne.png

grafika | 101 KB

Pobierz
Gamellon_białe.png

grafika | 98,3 KB

Pobierz
LTiGL3.PNG

grafika | 123 KB

Pobierz
LTiGL2.PNG

grafika | 63 KB

Pobierz
LTiGL1.PNG

grafika | 50 KB

Pobierz
infografika_LTiGL.png

grafika | 977 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
Profesjonalizacja youtuberów - LifeTube rozwija i specjalizuje kolejne działy

temu

Nowe działy i 4 nowych pracowników w LifeTube. - To nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, profesjonalizację twórców i zmiany zachodzące na YouTube - przekonuje prezes spółki, Paweł Stano.  
YouTube: Magic of Y z globalnymi ambicjami. Y zmienia strategię kanału.

temu

Magik Y, autor największego w Polsce kanału o magii i iluzji, zmienia strategię i otwiera się na rynek zagraniczny. Jako pierwszy polski twórca YouTube, działający od początku w rodzimym języku, zdecydował się na całkowite tworzenie w języku angielskim. Nowe działania rozpoczyna od współpracy przy globalnej akcji marki Coca-Cola.

Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.