Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

Opublikowany

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.

Projekt Wedel Up! zadebiutował podczas Intel Extreme Masters w Katowicach, czyli na największym wydarzeniu e-sportowym w Polsce - tegoroczna edycja przyciągnęła 169 000 uczestników oraz tysiące widzów, którzy na bieżąco śledzili relacje. E. Wedel to pierwsza marka słodyczowa, która dostrzegła ogromny potencjał branży gamingowej i zdecydowała się na współpracę z najpopularniejszymi gamerami i streamerami w kraju.
Na potrzeby stoiska marka przygotowała 300kg, czekoladową rzeźbę automatu do gier oraz stanowiska, na których uczestnicy mogli zmierzyć się w CS:GO, PES czy Project CARS 2. W myśl hasła projektu - zagrajmy inaczej - gry zostały zaprezentowane w niestandardowym wydaniu. Obrandowane mpy CS:GO gracze pokonywali przy użyciu pada, a gole w Pro Evolution Soccer zdobywali z zaamkniętymi oczami.

Obecność Wedla na Intel Extreme Masters to oficjalne rozpoczęcie działań marki w obszarze e-sportu, którego rosnąca ranga przechyla szalę na stronę rywalizacji, odciągając uczestników od czystej radości z grania. Na stoisku Wedel Up! zagraliśmy inaczej, a do wspólnej zaprosiliśmy e-sportowców oraz czterech gamerów – Kalucha, Dealereqa, RoxMb i PLKD – którzy w strefie Wedel Up! wraz z uczestnikami brali udział w niecodziennych rozgrywkach. Dzięki temu przypomnieliśmy graczom, że granie to przede wszystkim zabawa. Strefa Wedel Up! pozwoliła uczestnikom spuścić nieco powietrza i powygłupiać się bez stresującej rywalizacji.

- mówi Maciej Kluk, Digital Manager w LOTTE Wedel

Zaangażowanie w projekt czterech popularnych influencerów, którzy trafiają do różnych społeczności, pozwoliło również zaktywizować nieobecną w Spodku widownię. Dzięki transmisji na Instagramie fani mieli okazję uczestniczyć w zorganizowanym na miejscu Wielkim Quizie jako drużyna youtuberów.

To świetne rozpoczęcie roku i zaznaczenie obecności marki E. Wedel w świecie e-sportu i gamingu. Dla nas jest to również jeden z ważniejszych projektów, dlatego tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy wspierać markę na Intel Extreme Masters. Już na pierwszym spotkaniu briefującym agencja Walk poprosiła nas o zaproponowanie popularnych Youtuberów związanych z gamingiem. Bardzo dokładnie dobraliśmy twórców. We współpracy z Agencją Walk powstał szczegółowy harmonogram prac, skupiający się nie tylko na samym wydarzeniu, ale także na działaniach przed IEM. Dzięki temu około 4 miliony subskrybentów RoxMB, Dealera, PLKD i Kalucha dowiedziało się o tym, że ich idole pojawią się na strefie Wedel Up! Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, przyciągnęli tłumy.

- mówi Izabela Malinowska, Account Manager w LifeTube

Ogromne emocje i świetne wyniki - kampania w liczbach

Specjaliści z sieci LifeTube byli odpowiedzialni za dobór influencerów, aktywacje konkursowe, a także wspierali działania związane z realizacją świadczeń na kanałach społecznościowych twórców.

Całość współpracy miała bardzo spójny charakter ze względu na markę i dobranych influencerów. Twórcy dalej tworzyli materiały w grach, które znali ich widzowie, a marka była wpasowana w nie naturalnie. Najważniejszym claimem tej współpracy było hasło Zagrajmy Inaczej, które nawiązuje bezpośrednio do gamingu i miało odzwierciedlenie w strefie Wedlel Up! podczas Intel Extreme Masters. Na stoisku twórcy oraz widzowie mogli pograć w gry, które znają, ale na inny sposób. To w połączeniu z jakościowymi i popularnymi influencerami zapewniło tłumy na strefie marki przez cały weekend. W połączeniu z agencją Walk i Wedlem udało nam się przeprowadzić kampanię, która miała świetny odzew od widzów (ponad 98% pozytywnych reakcji pod materiałami na YouTube).

- dodaje Karol Suchodolski, Senior Account Manager w LifeTube

Łącznie youtuberzy opublikowali 33 posty, których liczba wyświetleń przekroczyła 1,7 miliona, a widzowie zostawili 175 tys. pozytywnych reakcji (97% wszystkich ocen). Dodatkową aktywnością były zorganizowane przed eventem konkursy, w których udział wzięło kilka tysięcy osób. Akcja trwała od 15 lutego do 8 marca.

Udostępnij

Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.