Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

Opublikowany

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.

Projekt Wedel Up! zadebiutował podczas Intel Extreme Masters w Katowicach, czyli na największym wydarzeniu e-sportowym w Polsce - tegoroczna edycja przyciągnęła 169 000 uczestników oraz tysiące widzów, którzy na bieżąco śledzili relacje. E. Wedel to pierwsza marka słodyczowa, która dostrzegła ogromny potencjał branży gamingowej i zdecydowała się na współpracę z najpopularniejszymi gamerami i streamerami w kraju.
Na potrzeby stoiska marka przygotowała 300kg, czekoladową rzeźbę automatu do gier oraz stanowiska, na których uczestnicy mogli zmierzyć się w CS:GO, PES czy Project CARS 2. W myśl hasła projektu - zagrajmy inaczej - gry zostały zaprezentowane w niestandardowym wydaniu. Obrandowane mpy CS:GO gracze pokonywali przy użyciu pada, a gole w Pro Evolution Soccer zdobywali z zaamkniętymi oczami.

Obecność Wedla na Intel Extreme Masters to oficjalne rozpoczęcie działań marki w obszarze e-sportu, którego rosnąca ranga przechyla szalę na stronę rywalizacji, odciągając uczestników od czystej radości z grania. Na stoisku Wedel Up! zagraliśmy inaczej, a do wspólnej zaprosiliśmy e-sportowców oraz czterech gamerów – Kalucha, Dealereqa, RoxMb i PLKD – którzy w strefie Wedel Up! wraz z uczestnikami brali udział w niecodziennych rozgrywkach. Dzięki temu przypomnieliśmy graczom, że granie to przede wszystkim zabawa. Strefa Wedel Up! pozwoliła uczestnikom spuścić nieco powietrza i powygłupiać się bez stresującej rywalizacji.

- mówi Maciej Kluk, Digital Manager w LOTTE Wedel

Zaangażowanie w projekt czterech popularnych influencerów, którzy trafiają do różnych społeczności, pozwoliło również zaktywizować nieobecną w Spodku widownię. Dzięki transmisji na Instagramie fani mieli okazję uczestniczyć w zorganizowanym na miejscu Wielkim Quizie jako drużyna youtuberów.

To świetne rozpoczęcie roku i zaznaczenie obecności marki E. Wedel w świecie e-sportu i gamingu. Dla nas jest to również jeden z ważniejszych projektów, dlatego tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy wspierać markę na Intel Extreme Masters. Już na pierwszym spotkaniu briefującym agencja Walk poprosiła nas o zaproponowanie popularnych Youtuberów związanych z gamingiem. Bardzo dokładnie dobraliśmy twórców. We współpracy z Agencją Walk powstał szczegółowy harmonogram prac, skupiający się nie tylko na samym wydarzeniu, ale także na działaniach przed IEM. Dzięki temu około 4 miliony subskrybentów RoxMB, Dealera, PLKD i Kalucha dowiedziało się o tym, że ich idole pojawią się na strefie Wedel Up! Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, przyciągnęli tłumy.

- mówi Izabela Malinowska, Account Manager w LifeTube

Ogromne emocje i świetne wyniki - kampania w liczbach

Specjaliści z sieci LifeTube byli odpowiedzialni za dobór influencerów, aktywacje konkursowe, a także wspierali działania związane z realizacją świadczeń na kanałach społecznościowych twórców.

Całość współpracy miała bardzo spójny charakter ze względu na markę i dobranych influencerów. Twórcy dalej tworzyli materiały w grach, które znali ich widzowie, a marka była wpasowana w nie naturalnie. Najważniejszym claimem tej współpracy było hasło Zagrajmy Inaczej, które nawiązuje bezpośrednio do gamingu i miało odzwierciedlenie w strefie Wedlel Up! podczas Intel Extreme Masters. Na stoisku twórcy oraz widzowie mogli pograć w gry, które znają, ale na inny sposób. To w połączeniu z jakościowymi i popularnymi influencerami zapewniło tłumy na strefie marki przez cały weekend. W połączeniu z agencją Walk i Wedlem udało nam się przeprowadzić kampanię, która miała świetny odzew od widzów (ponad 98% pozytywnych reakcji pod materiałami na YouTube).

- dodaje Karol Suchodolski, Senior Account Manager w LifeTube

Łącznie youtuberzy opublikowali 33 posty, których liczba wyświetleń przekroczyła 1,7 miliona, a widzowie zostawili 175 tys. pozytywnych reakcji (97% wszystkich ocen). Dodatkową aktywnością były zorganizowane przed eventem konkursy, w których udział wzięło kilka tysięcy osób. Akcja trwała od 15 lutego do 8 marca.

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.
Profesjonalizacja youtuberów - LifeTube rozwija i specjalizuje kolejne działy

temu

Nowe działy i 4 nowych pracowników w LifeTube. - To nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, profesjonalizację twórców i zmiany zachodzące na YouTube - przekonuje prezes spółki, Paweł Stano.  

Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.