Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu.  LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

Opublikowany

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.

Obecnie wiele firm opiera działania employer brandingowe na komunikacji w mediach społecznościowych. Dobrze prowadzony fanpage na Facebooku czy konto na Instagramie “z życia firmy” to podstawowe kanały sprzyjające budowaniu silnej pozycji wśród pracodawców. Taką wizytówkę ma dzisiaj prawie każdy. Znacznie rzadziej pracodawcy komunikują się jednak z potencjalnymi pracownikami za pośrednictwem YouTube’a. Błąd! YouTube to świetna przestrzeń do budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Jak zaangażować influencerów do kampanii employer brandingowej i wykorzystać znany i sprawdzony youtube'owy format w procesie rekrutacji?

Najpierw do studia zaprosiliśmy twórców, których zapytaliśmy, czym zajmują się poszczególne działy w naszej firmie, jak wygląda nasz typowy dzień i praca - tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube. Następnie pokazaliśmy nagrania pracownikom tych działów i... zarejestrowaliśmy ich reakcje - wyjaśnia.

Efekt? Youtube’owy format “commentary video / react to” w employer brandingowej formie. Zobaczcie!

Jak wygląda praca w LifeTube? Pytamy youtuberów!

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Co to jest haul zakupowy? Czy wideo popularnonaukowe są popularniejsze od gamingu? Który case z influencerami w Polsce jest najlepiej zbadany? - LIFETUBE BĘDZIE EDUKOWAŁ O YOUTUBIE I INFLUENCER MARKETINGU

temu

Przegląd tematyczny i wideo-wizytówki polskich influencerów, najpopularniejsze formaty na YouTubie, case studies najefektywniejszych kampanii, najlepsze praktyki i eksperckie analizy – to tylko część materiałów, które będą od teraz regularnie publikowane na youtube’owym kanale sieci partnerskiej LifeTube. Start kanału zbiega się również w czasie z otwarciem Bazy Wiedzy na stronie internetowej agencji. Oba wydarzenia są częścią działań edukacyjnych realizowanych z myślą o rozwoju rynku influencer marketingu w Polsce.
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.

YouTube bardziej angażujący od Facebooka [wyniki analizy LifeTube]

YouTube to obecnie nie tylko najpopularniejsza platforma wideo, druga co do wielkości wyszukiwarka internetowa, ale także jedno z najważniejszych mediów społecznościowych. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez LifeTube - sieci partnerskiej zrzeszającej youtuberów i agencji influencer marketingu - serwis Google’a angażuje odbiorców ponad 2 razy bardziej od Facebooka.