Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu.  LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.

Obecnie wiele firm opiera działania employer brandingowe na komunikacji w mediach społecznościowych. Dobrze prowadzony fanpage na Facebooku czy konto na Instagramie “z życia firmy” to podstawowe kanały sprzyjające budowaniu silnej pozycji wśród pracodawców. Taką wizytówkę ma dzisiaj prawie każdy. Znacznie rzadziej pracodawcy komunikują się jednak z potencjalnymi pracownikami za pośrednictwem YouTube’a. Błąd! YouTube to świetna przestrzeń do budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Jak zaangażować influencerów do kampanii employer brandingowej i wykorzystać znany i sprawdzony youtube'owy format w procesie rekrutacji?

Najpierw do studia zaprosiliśmy twórców, których zapytaliśmy, czym zajmują się poszczególne działy w naszej firmie, jak wygląda nasz typowy dzień i praca - tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube. Następnie pokazaliśmy nagrania pracownikom tych działów i... zarejestrowaliśmy ich reakcje - wyjaśnia.

Efekt? Youtube’owy format “commentary video / react to” w employer brandingowej formie. Zobaczcie!
W materiale wystąpili: Łukasz Jakóbiak (20m2), Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Bartłomiej Ratoń (Tivolt), Piotr Latała (Ziemniak), Zuzanna Matejkowska (lamakeupebella) oraz pracownicy LifeTube.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.