Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka
Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka

Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka

Opublikowany

Szparagi - jeden z największych kanałów kobiecych na polskim YouTube - słynie z profesjonalnych produkcji muzycznych i niestandardowych, autorskich formatów. SzpaRAP, czyli bitwy na słowa, w których youtuberki osadzają postaci z bajek i celebrytów, jest najbardziej wyczekiwaną przez fanów serią. Po niemal roku milczenia, zrzeszony w LifeTube duet, powraca z nowym nagraniem.

Wywodząca się z uniwersum DC Harley Quinn i królowa Daenerys Targaryan z Gry o Tron to bohaterki najnowszego SzpaRAPu. Wybór dwóch, pochodzących z różnych światów blondynek, nie jest przypadkowy. Harley, w którą wcieliła się Karolina, to odpowiedź na liczne prośby widzów. Zaś odegrana przez Natalię Daenerys to ukłon w stronę starszej publiczności.

Wyjątkowy prezent z okazji Dnia Dziecka

SzpaRAP to ukochany format naszych widzów. Dlatego uznałyśmy, że dzień dziecka to idealna data na publikację po przerwie. Każdy z nas jest wewnętrznie dzieckiem i potrzebuje rozrywki. My ją zapewniamy. Wkraczamy z nową jakością muzyczną i jeszcze większą liczbą pomysłów na piosenki. A SzpaRAPów będzie tyle, ile postaci do sparodiowania!

- MÓWI NATALIA SZYMANIEC

Nad produkcją pracowało nam się jak zawsze świetnie. SzpaRAP to nie tylko ulubiony format naszych widzów. Dla nas również ma ogromne znaczenie. To przede wszystkim duże wyzwanie aktorskie i produkcyjne. Całymi miesiącami analizujemy postacie, ich ruchy, kultowe teksty historie, które potem wykorzystujemy w tworzeniu piosenki. Jesteśmy też odpowiedzialne za wizualną część Szparapu. Kompletujemy stroje, które ostatnio staramy się odwzorowywać 1:1, szukamy lokacji i rozmawiamy o teledysku jako całości. Wymaga to dużo pracy, ale też sprawia nam mnóstwo radości. Wyświetlenia sprawiają, że wiemy po co to robimy, a komentarze czytamy z największą przyjemnością

- DODAJE KAROLINA PIELESIAK

Muzykę wyprodukował Aleksander Kowalski. Autorkami tekstu są Szparagi, zaś teledysk powstał we współpracy z Adamem Andrzejewskim.

Szparagi współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. LifeTube aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

SzpaRAP_Natalia_Szymaniec.jpg

grafika | 4,87 MB

Pobierz
SzpaRAP.png

grafika | 3,62 MB

Pobierz
SzpaRAP_Karolina_Pielesiak.jpg

grafika | 457 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.