Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka
Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka

Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka

Opublikowany

Szparagi - jeden z największych kanałów kobiecych na polskim YouTube - słynie z profesjonalnych produkcji muzycznych i niestandardowych, autorskich formatów. SzpaRAP, czyli bitwy na słowa, w których youtuberki osadzają postaci z bajek i celebrytów, jest najbardziej wyczekiwaną przez fanów serią. Po niemal roku milczenia, zrzeszony w LifeTube duet, powraca z nowym nagraniem.

Wywodząca się z uniwersum DC Harley Quinn i królowa Daenerys Targaryan z Gry o Tron to bohaterki najnowszego SzpaRAPu. Wybór dwóch, pochodzących z różnych światów blondynek, nie jest przypadkowy. Harley, w którą wcieliła się Karolina, to odpowiedź na liczne prośby widzów. Zaś odegrana przez Natalię Daenerys to ukłon w stronę starszej publiczności.

Wyjątkowy prezent z okazji Dnia Dziecka

SzpaRAP to ukochany format naszych widzów. Dlatego uznałyśmy, że dzień dziecka to idealna data na publikację po przerwie. Każdy z nas jest wewnętrznie dzieckiem i potrzebuje rozrywki. My ją zapewniamy. Wkraczamy z nową jakością muzyczną i jeszcze większą liczbą pomysłów na piosenki. A SzpaRAPów będzie tyle, ile postaci do sparodiowania!

- MÓWI NATALIA SZYMANIEC

Nad produkcją pracowało nam się jak zawsze świetnie. SzpaRAP to nie tylko ulubiony format naszych widzów. Dla nas również ma ogromne znaczenie. To przede wszystkim duże wyzwanie aktorskie i produkcyjne. Całymi miesiącami analizujemy postacie, ich ruchy, kultowe teksty historie, które potem wykorzystujemy w tworzeniu piosenki. Jesteśmy też odpowiedzialne za wizualną część Szparapu. Kompletujemy stroje, które ostatnio staramy się odwzorowywać 1:1, szukamy lokacji i rozmawiamy o teledysku jako całości. Wymaga to dużo pracy, ale też sprawia nam mnóstwo radości. Wyświetlenia sprawiają, że wiemy po co to robimy, a komentarze czytamy z największą przyjemnością

- DODAJE KAROLINA PIELESIAK

Muzykę wyprodukował Aleksander Kowalski. Autorkami tekstu są Szparagi, zaś teledysk powstał we współpracy z Adamem Andrzejewskim.

Szparagi współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. LifeTube aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

SzpaRAP_Natalia_Szymaniec.jpg

grafika | 4,87 MB

Pobierz
SzpaRAP.png

grafika | 3,62 MB

Pobierz
SzpaRAP_Karolina_Pielesiak.jpg

grafika | 457 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.