Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka
Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka

Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka

Opublikowany

Szparagi - jeden z największych kanałów kobiecych na polskim YouTube - słynie z profesjonalnych produkcji muzycznych i niestandardowych, autorskich formatów. SzpaRAP, czyli bitwy na słowa, w których youtuberki osadzają postaci z bajek i celebrytów, jest najbardziej wyczekiwaną przez fanów serią. Po niemal roku milczenia, zrzeszony w LifeTube duet, powraca z nowym nagraniem.

Wywodząca się z uniwersum DC Harley Quinn i królowa Daenerys Targaryan z Gry o Tron to bohaterki najnowszego SzpaRAPu. Wybór dwóch, pochodzących z różnych światów blondynek, nie jest przypadkowy. Harley, w którą wcieliła się Karolina, to odpowiedź na liczne prośby widzów. Zaś odegrana przez Natalię Daenerys to ukłon w stronę starszej publiczności.

Wyjątkowy prezent z okazji Dnia Dziecka

SzpaRAP to ukochany format naszych widzów. Dlatego uznałyśmy, że dzień dziecka to idealna data na publikację po przerwie. Każdy z nas jest wewnętrznie dzieckiem i potrzebuje rozrywki. My ją zapewniamy. Wkraczamy z nową jakością muzyczną i jeszcze większą liczbą pomysłów na piosenki. A SzpaRAPów będzie tyle, ile postaci do sparodiowania!

- MÓWI NATALIA SZYMANIEC

Nad produkcją pracowało nam się jak zawsze świetnie. SzpaRAP to nie tylko ulubiony format naszych widzów. Dla nas również ma ogromne znaczenie. To przede wszystkim duże wyzwanie aktorskie i produkcyjne. Całymi miesiącami analizujemy postacie, ich ruchy, kultowe teksty historie, które potem wykorzystujemy w tworzeniu piosenki. Jesteśmy też odpowiedzialne za wizualną część Szparapu. Kompletujemy stroje, które ostatnio staramy się odwzorowywać 1:1, szukamy lokacji i rozmawiamy o teledysku jako całości. Wymaga to dużo pracy, ale też sprawia nam mnóstwo radości. Wyświetlenia sprawiają, że wiemy po co to robimy, a komentarze czytamy z największą przyjemnością

- DODAJE KAROLINA PIELESIAK

Muzykę wyprodukował Aleksander Kowalski. Autorkami tekstu są Szparagi, zaś teledysk powstał we współpracy z Adamem Andrzejewskim.

Szparagi współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. LifeTube aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

SzpaRAP_Natalia_Szymaniec.jpg

grafika | 4,87 MB

Pobierz
SzpaRAP.png

grafika | 3,62 MB

Pobierz
SzpaRAP_Karolina_Pielesiak.jpg

grafika | 457 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.