Prawie 8 milionów więcej niż w ubiegłym roku wypłaciła swoim twórcom sieć partnerska LifeTube. Spółka zanotowała równocześnie wzrost przychodów na poziomie 38%. 1,5 miliona złotych kosztowała najdroższa przeprowadzona w 2018 roku kampania z youtuberami. Agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube udowadnia, że branża digital influencerów dopiero rozwija skrzydła! Rok na YouTube we wspólnym filmie podsumowują też twórcy i eksperci.
Tak dobrych efektów finansowych nie udałoby się osiągnąć, gdyby nie twórcy oraz wyjątkowe, tworzone przez nich kampanie. W 2018 takich współprac marek z youtuberami zrzeszonymi w LifeTube było aż 1359 (1 współpraca oznacza pakiet świadczeń 1 influencera w 1 kampanii). Oznacza to, że zespół agencji wraz z twórcami realizował średnio 5,4 kampanii dziennie (w dni robocze, rzecz jasna!). Najdroższa kampania zrealizowana przez LifeTube kosztowała 1,5 miliona złotych, a średni koszt jednej kampanii to 9,5 tysiąca.
Nasze wyniki są również zasługą współpracy z zaprzyjaźnionymi podmiotami, takimi jak Gamellon, DDOB czy Fantasy Expo. W przyszłym roku zamierzamy jeszcze więcej czerpać z synergii partnerskich działań, a naszym wspólnym celem jest umacnianie rynku i realizowanie coraz lepszych projektów. Mam nadzieję, że rok 2019 będzie rokiem profesjonalnych i ciekawych współprac branży influencer marketingu.
- dodaje Paweł Stano, prezes LifeTube.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.