LifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE. "Profesjonalne raporty z kampanii dla wszystkich klientów"

Kopiuj tekst

LifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE. "Profesjonalne raporty z kampanii dla wszystkich klientów"

Opublikowany

LifeTube – największa w Europie Środkowo-Wschodniej sieć wielokanałowa YouTube (MCN) podjęła współpracę strategiczną z firmą Gunhed, twórcą platformy MUSE i narzędzi do analityki social video. 

W ramach wspólnych działań klientom sieci zostaną udostępnione specjalistyczne narzędzia, pozwalające na profesjonalne raportowanie wyników kampanii.
Początek współpracy został zakomunikowany podczas LifeTube Inspirations – spotkania poświęconego trendom z zakresu influencer i wideo content marketingu oraz wynikom badań na temat efektywności kampanii realizowanych z udziałem Twórców internetowych. W czasie spotkania gościom zaprezentowane zostało nowe narzędzie autorstwa MUSE i LifeTube, automatyzujące proces tworzenia profesjonalnych raportów z kampanii.
W ich obszarze LifeTube wygeneruje dla marek i twórców informacje oraz statystyki, dotyczące kampanii realizowanych na kilku płaszczyznach. Nowe narzędzie wykorzystuje dane z YouTube'a, Facebooka, Instagrama oraz Snapchata i za pomocą kilku kliknięć pozwala na uzyskanie specjalistycznych raportów. Jest to jedyne narzędzie na polskim rynku o tak szybkim i szerokim polu profesjonalnego uzyskiwania danych z kampanii realizowanych na wielu kanałach.

W LifeTube stawiamy przede wszystkim na realizację efektywnych kampanii i tworzenie wysokiej jakości treści. Od początku istnienia zabiegamy o rozwój i profesjonalizację rynku reklamy video. Wiąże się z tym również wdrażanie i ulepszanie narzędzi analitycznych, dzięki którym możemy przekazywać naszym klientom rzetelne informacje dotyczące wyników każdej kampanii. Z MUSE działamy już od dłuższego czasu i wielokrotnie przekonaliśmy się o ich profesjonalizmie i jakości pracy. Jestem pewien, że w tym układzie zaproponujemy klientom znakomite narzędzie

– mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.

Raporty z kluczowymi faktami dla kampanii

Współpraca dwóch silnych podmiotów, specjalizujących się w wideo, przyniesie nowy standard raportowania wyników kampanii w polskiej branży digital.

Cieszymy się niezmiernie z partnerstwa z LifeTube - dla MUSE jest to kolejny dowód na słuszność przyjętej strategii rozwoju. Możliwość pracy z największym polskim MCN’em, europejskim liderem mającym doświadczenia w kampaniach z tysiącami marek to dla nas szansa na zdobycie cennego doświadczenia. Od samego początku działalności w kampaniach realizowanych w ramach MUSE opieramy się na weryfikowalnych danych i to chcemy nadal rozwijać. Dzięki wspólnym działaniom z LifeTube stworzymy nowy standard rynkowych raportów i analityki co przyda się wszystkim graczom w branży. Bycie “ramieniem technologicznym” LifeTube pasuje nam do wizji rozwoju MUSE jak i całego rynku influencer marketingu w Polsce

- dodaje Artur Kurasiński, prezes Gunhed / MUSE.

Narzędzie analityczne Muse

Narzędzie analityczne Muse

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Paweł_Stano

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Artur_Kurasiński

grafika | 1,03 MB

Pobierz
LifeTube_Logo

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Muse_Logo

grafika | 59,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

temu

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.
LifeTube Video Fest i T-Mobile Warsaw Games Week łączą siły. Już w październiku odbędzie się wielkie święto rozrywki, jakiego Warszawa nie widziała!

temu

Połączenie sił T-Mobile Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, zaowocuje możliwością uczestnictwa w dwóch imprezach, na które odwiedzający dostaną się w cenie 1 biletu. Właśnie ruszyła ich sprzedaż! 
Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

temu

Twórcy programu “Matura To Bzdura” - popularnego kanału YouTube zrzeszonego w sieci LifeTube - wyszli naprzeciw oczekiwaniom fanów i stworzyli miejsce, w którym każdy może poczuć się jak bohater odcinka na ich kanale! To pierwsza taka aplikacja stworzona przez youtuberów - nowe miejsce dla fanów i zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców.
PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1

temu

Najwięksi gracze na rynku tradycyjnych mediów coraz częściej korzystają z siły gwiazd Internetu. PLKD - znany youtuber z sieci LifeTube - dołączy do ekipy komentatorskiej Eurosportu na czas turnieju Audi Cup.

Busem Przez Świat ruszają w podróż przez 3 Ameryki i szukają chętnych!

Autorzy bloga i vloga “Busem Przez Świat” w lipcu tego roku wyruszają w kolejną podróż - Busem przez 3 Ameryki. Swoim kolorowym busem odwiedzili już ponad 50 państw na 5 kontynentach, ale wyprawa przez 3 Ameryki będzie największą podróżą w historii ich projektu.