LifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE. "Profesjonalne raporty z kampanii dla wszystkich klientów"

LifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE. "Profesjonalne raporty z kampanii dla wszystkich klientów"

Opublikowany

LifeTube – największa w Europie Środkowo-Wschodniej sieć wielokanałowa YouTube (MCN) podjęła współpracę strategiczną z firmą Gunhed, twórcą platformy MUSE i narzędzi do analityki social video. 

W ramach wspólnych działań klientom sieci zostaną udostępnione specjalistyczne narzędzia, pozwalające na profesjonalne raportowanie wyników kampanii.
Początek współpracy został zakomunikowany podczas LifeTube Inspirations – spotkania poświęconego trendom z zakresu influencer i wideo content marketingu oraz wynikom badań na temat efektywności kampanii realizowanych z udziałem Twórców internetowych. W czasie spotkania gościom zaprezentowane zostało nowe narzędzie autorstwa MUSE i LifeTube, automatyzujące proces tworzenia profesjonalnych raportów z kampanii.
W ich obszarze LifeTube wygeneruje dla marek i twórców informacje oraz statystyki, dotyczące kampanii realizowanych na kilku płaszczyznach. Nowe narzędzie wykorzystuje dane z YouTube'a, Facebooka, Instagrama oraz Snapchata i za pomocą kilku kliknięć pozwala na uzyskanie specjalistycznych raportów. Jest to jedyne narzędzie na polskim rynku o tak szybkim i szerokim polu profesjonalnego uzyskiwania danych z kampanii realizowanych na wielu kanałach.

W LifeTube stawiamy przede wszystkim na realizację efektywnych kampanii i tworzenie wysokiej jakości treści. Od początku istnienia zabiegamy o rozwój i profesjonalizację rynku reklamy video. Wiąże się z tym również wdrażanie i ulepszanie narzędzi analitycznych, dzięki którym możemy przekazywać naszym klientom rzetelne informacje dotyczące wyników każdej kampanii. Z MUSE działamy już od dłuższego czasu i wielokrotnie przekonaliśmy się o ich profesjonalizmie i jakości pracy. Jestem pewien, że w tym układzie zaproponujemy klientom znakomite narzędzie

– mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.

Raporty z kluczowymi faktami dla kampanii

Współpraca dwóch silnych podmiotów, specjalizujących się w wideo, przyniesie nowy standard raportowania wyników kampanii w polskiej branży digital.

Cieszymy się niezmiernie z partnerstwa z LifeTube - dla MUSE jest to kolejny dowód na słuszność przyjętej strategii rozwoju. Możliwość pracy z największym polskim MCN’em, europejskim liderem mającym doświadczenia w kampaniach z tysiącami marek to dla nas szansa na zdobycie cennego doświadczenia. Od samego początku działalności w kampaniach realizowanych w ramach MUSE opieramy się na weryfikowalnych danych i to chcemy nadal rozwijać. Dzięki wspólnym działaniom z LifeTube stworzymy nowy standard rynkowych raportów i analityki co przyda się wszystkim graczom w branży. Bycie “ramieniem technologicznym” LifeTube pasuje nam do wizji rozwoju MUSE jak i całego rynku influencer marketingu w Polsce

- dodaje Artur Kurasiński, prezes Gunhed / MUSE.

Narzędzie analityczne Muse

Narzędzie analityczne Muse

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Paweł_Stano

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Artur_Kurasiński

grafika | 1,03 MB

Pobierz
LifeTube_Logo

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Muse_Logo

grafika | 59,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.