LifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE. "Profesjonalne raporty z kampanii dla wszystkich klientów"

Kopiuj tekst

LifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE. "Profesjonalne raporty z kampanii dla wszystkich klientów"

Opublikowany

LifeTube – największa w Europie Środkowo-Wschodniej sieć wielokanałowa YouTube (MCN) podjęła współpracę strategiczną z firmą Gunhed, twórcą platformy MUSE i narzędzi do analityki social video. 

W ramach wspólnych działań klientom sieci zostaną udostępnione specjalistyczne narzędzia, pozwalające na profesjonalne raportowanie wyników kampanii.
Początek współpracy został zakomunikowany podczas LifeTube Inspirations – spotkania poświęconego trendom z zakresu influencer i wideo content marketingu oraz wynikom badań na temat efektywności kampanii realizowanych z udziałem Twórców internetowych. W czasie spotkania gościom zaprezentowane zostało nowe narzędzie autorstwa MUSE i LifeTube, automatyzujące proces tworzenia profesjonalnych raportów z kampanii.
W ich obszarze LifeTube wygeneruje dla marek i twórców informacje oraz statystyki, dotyczące kampanii realizowanych na kilku płaszczyznach. Nowe narzędzie wykorzystuje dane z YouTube'a, Facebooka, Instagrama oraz Snapchata i za pomocą kilku kliknięć pozwala na uzyskanie specjalistycznych raportów. Jest to jedyne narzędzie na polskim rynku o tak szybkim i szerokim polu profesjonalnego uzyskiwania danych z kampanii realizowanych na wielu kanałach.

W LifeTube stawiamy przede wszystkim na realizację efektywnych kampanii i tworzenie wysokiej jakości treści. Od początku istnienia zabiegamy o rozwój i profesjonalizację rynku reklamy video. Wiąże się z tym również wdrażanie i ulepszanie narzędzi analitycznych, dzięki którym możemy przekazywać naszym klientom rzetelne informacje dotyczące wyników każdej kampanii. Z MUSE działamy już od dłuższego czasu i wielokrotnie przekonaliśmy się o ich profesjonalizmie i jakości pracy. Jestem pewien, że w tym układzie zaproponujemy klientom znakomite narzędzie

– mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.

Raporty z kluczowymi faktami dla kampanii

Współpraca dwóch silnych podmiotów, specjalizujących się w wideo, przyniesie nowy standard raportowania wyników kampanii w polskiej branży digital.

Cieszymy się niezmiernie z partnerstwa z LifeTube - dla MUSE jest to kolejny dowód na słuszność przyjętej strategii rozwoju. Możliwość pracy z największym polskim MCN’em, europejskim liderem mającym doświadczenia w kampaniach z tysiącami marek to dla nas szansa na zdobycie cennego doświadczenia. Od samego początku działalności w kampaniach realizowanych w ramach MUSE opieramy się na weryfikowalnych danych i to chcemy nadal rozwijać. Dzięki wspólnym działaniom z LifeTube stworzymy nowy standard rynkowych raportów i analityki co przyda się wszystkim graczom w branży. Bycie “ramieniem technologicznym” LifeTube pasuje nam do wizji rozwoju MUSE jak i całego rynku influencer marketingu w Polsce

- dodaje Artur Kurasiński, prezes Gunhed / MUSE.

Narzędzie analityczne Muse

Narzędzie analityczne Muse

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Paweł_Stano

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Artur_Kurasiński

grafika | 1,03 MB

Pobierz
LifeTube_Logo

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Muse_Logo

grafika | 59,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

Busem Przez Świat ruszają w podróż przez 3 Ameryki i szukają chętnych!

Autorzy bloga i vloga “Busem Przez Świat” w lipcu tego roku wyruszają w kolejną podróż - Busem przez 3 Ameryki. Swoim kolorowym busem odwiedzili już ponad 50 państw na 5 kontynentach, ale wyprawa przez 3 Ameryki będzie największą podróżą w historii ich projektu.