Influencerzy pokażą Igrzyska Olimpijskie na Snapchacie, LinkedIn sprzyja kreatywnemu wideo, a Ubisoft rozpoczyna ogromną kampanię we współpracy z LifeTube!

Influencerzy pokażą Igrzyska Olimpijskie na Snapchacie, LinkedIn sprzyja kreatywnemu wideo, a Ubisoft rozpoczyna ogromną kampanię we współpracy z LifeTube!

Opublikowany

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!

Igrzyska Olimpijskie zobaczysz u influencerów... na Snapchacie

Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu będą relacjonowali influencerzy. Discovery Communications poinformowało, że weszło we współpracę ze Snapchatem, w ramach której odbiorcy otrzymają dwa rodzaje treści: publikacje internautów w zakładce “Our Stories” oraz “Publisher stories”, nad którą będą pracowali przedstawiciele mediów. Influencerzy wezmą również udział w dedykowanych rozgrywkach e-sportowych, stanowiących zapowiedź wydarzenia.

Czytaj więcej>>>
Opowiedz o firmie przy użyciu wideo

W lipcu LinkedIn umożliwił użytkownikom dodawanie wideo z poziomu aplikacji mobilnej. Długość filmów umieszczanych w serwisie nie może przekraczać 10 minut, choć jak przyznają sami przedstawiciele, najbardziej efektywne treści mieszczą się w granicach od 30 sekund do 3 minut. Obecnie ta forma komunikacji zyskuje na coraz większej popularności. W jaki sposób wykorzystać wideo, by skutecznie opowiadać o firmie i docierać do nowego grona klientów? Koniecznie przeczytajcie poradnik od AdWeek!

Czytaj więcej>>>
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

Ruszyła promocja najgłośniejszej premiery growej 2017 roku – Assassin’s Creed Origins! Kampania powstała we współpracy Ubisoft i LifeTube. Wyjątkowość przedsięwzięcia opiera się na zaangażowaniu Influencerów – Tivolta, Kalucha oraz NRGeeka, przed którymi postawiono niecodzienne zadania związane między innymi z przygotowaniem konkursów dla fanów. W ramach jednego z nich Tivolt nagra serię filmów, w których ukryje easter eggi. Odnalezienie wszystkich przybliży was do zwycięstwa. Bądźcie czujni!

Czytaj więcej>>>
Wideo-case, który warto znać - “Świat osób głuchych”

Jak wygląda codzienność osób głuchych? Czy istnieje uniwersalny język migowy? Huyen Pham i Marcin Nguyen, twórcy kanału emce, brali udział w ubiegłorocznej kampanii społecznej “Polska zamienia się w słuch”. W materiale przygotowanym wraz z Iwoną Cichosz przybliżyli widzom fakty i mity na temat niesłyszących. Film został nagrodzony w Grand Video Awards 2017  w kategorii “Publicystyka i wideorozmowa”. Miłego oglądania!

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.