Co czeka marketing w najbliższym roku? LifeTube podsumowuje 2017, a Ziemniak goli brodę... w trakcie lotu balonem!

Co czeka marketing w najbliższym roku? LifeTube podsumowuje 2017, a Ziemniak goli brodę... w trakcie lotu balonem!

Opublikowany

Początek roku to czas podsumowań - tych nie zabraknie w poniedziałkowym przeglądzie prasy!

Jakie trendy zawładną marketingiem w 2018 roku?

Zdaniem ekspertów, ten rok będzie należał do botów oraz wizualizacji treści ze wskazaniem na wideo marketing. Zyska konsument, ponieważ marketerzy więcej uwagi poświęcą szeroko pojmowanej personalizacji i customer experience. Zmianie ulegnie również forma współpracy z influencerami, którzy coraz częściej będą osadzani w roli ambasadora marki. Wszystkie wypowiedzi, w tym prognozy Kamila Bolka - dyrektora marketingu w LifeTube, przeczytacie w artykule opracowanym przez sprawny.marketing.

Czytaj więcej>>>
Podsumowanie LifeTube: 2017 w liczbach!

Koniec roku to również czas podsumowań dla LifeTube. Podczas grudniowej konferencji prasowej przedstawiliśmy wyniki finansowe spółki, opowiedzieliśmy o trendach rynkowych na 2018 rok oraz planach związanych z dalszym rozwojem. W 2017 roku zrealizowaliśmy 939 kampanii dla 321 klientów (co daje prawie 3 kampanie zrealizowane we współpracy z jednym klientem!), pozyskaliśmy 140 nowych twórców (obecnie zrzeszamy 427 kanałów) i wypłaciliśmy im ponad 15 mln złotych. Cały artykuł przeczytacie tutaj. Poniżej prezentujemy infografikę:
LifeTube_infografika.png
Wideo-case, który warto znać: Czy da się ogolić w balonie? [Ziemniak i Wilkinson]

Piotr Latała, znany youtube’owej publiczności jako Ziemniak, to człowiek dysponujący zarostem nie mniej dostojnym niż jego piękny, głęboki głos, którym czaruje prawie półmilionową widownię swojego kanału. Nie dziwi więc, że jeśli już sięga po maszynkę, okazja musi być naprawdę wyjątkowa. Wyzwanie podjęła marka Wilkinson, a Ziemniak - po pierwszych testach w zaciszu studia - spakował do plecaka otrzymaną maszynkę i ogolił się podczas lotu balonem! W ramach tej współpracy Ziemniak zrealizował na rzecz marki 5 świadczeń (w tym 2 w formie wideo).  Łączna liczba wyświetleń przekroczyła 300 tysięcy.


Ziemniak współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 400 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij