LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

Opublikowany

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.

Do LifeTube dołączyło ponad 10 streamerów, m.in. Kromka, Bungo, Tips, Łosiu oraz Kycu, jednak z czasem ich liczba będzie rosła. Twórcy zostaną objęci opieką managerską, otrzymają wsparcie wizerunkowe, komunikacyjne oraz pomoc techniczną. Sieć będzie odpowiedzialna za monetyzację wszelkich działań, w tym za angażowanie influencerów w kampanie reklamowe. Te, dzięki połączeniu sił z portalem JaRock, wyjdą poza standardową ofertę i będą prowadzone nie tylko na platformie streamingowej, ale również w formie publikacji na łamach portalu.

Współpraca z JaRock.pl, czyli Remigiuszem Maciaszkiem i Adamem Zientarskim, to tak naprawdę scementowanie naszej ponad 4-letniej wspólnej działalności. Do tej pory mieliśmy okazję zrealizować kilka świetnych projektów livestreamowych - zarówno komercyjnych, jak i charytatywnych. Współpraca od początku układała nam się bardzo dobrze, ponieważ stanowiła naturalne połączenie i dopełnienie naszych biznesów. Jestem bardzo zadowolony z tej decyzji, dzięki niej wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów i twórców, rozszerzając ofertę i realizując projekty m.in. na platformie Twitch.tv.

- komentuje Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming w sieci LifeTube

Coraz więcej internetowych twórców inwestuje w projekty biznesowe powiązane z rynkiem influencer marketingu, czego doskonały przykład stanowi Radek Kotarski i jego wydawnictwo Altenberg. LifeTube chętnie wspiera wszystkie przedsięwzięcia współtworzone przez zrzeszonych w sieci influencerów. W ramach planowanej współpracy zostanie partnerem znanych eventów, które organizuje zespół JaRock - takich jak Ja, Paczka!, projekt Ja, Rock!, czy charytatywnego streamu dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Zacieśnienie współpracy z grupą streamerską Ja, Rock! z jednej strony pozwoli LifeTube na poszerzenie doświadczenia w dziedzinie streamingu, z drugiej zaś otworzy nowe możliwości sprzedażowe zasięgów streamerów poza gaming. Prowadzimy już pierwsze rozmowy z klientami w sprawie Ligi Akademickiej, której ambasadorem jest Ja, Rock.

- mówi Tomasz Miecznikowski, Account Manager w LifeTube

Gamingowe emocje w prawdziwym życiu

Przykładem eventów, które dotychczas współtworzył LifeTube i JaRock, jest realizacja przygotowana z x-kom oraz Lenovo. Uczestniczący w przedsięwzięciu influencerzy osadzili grę Playerunknown's Battlegrounds w rzeczywistości. Sieć koordynowała działania oraz zagwarantowała udział znanych twórców gamingowych. Ekipa JaRock czuwała nad przebiegiem transmisji,  oferowała zaplecze prasowe oraz dbała o zespół komentatorski. Impreza miała dwie edycje i będzie kontynuowana w przyszłości.  
Za powstanie portalu JaRock.pl odpowiedzialny jest Remigiusz Maciaszek oraz Adam Zientarski. Rock do LifeTube dołączył 4 lata temu, jest jednym z najpopularniejszych youtuberów zasilających #teamgaming. Z youtube’owym światem gier związany jest od 2010 roku.

Bardzo cieszy mnie fakt, że JaRock.pl i LifeTube nawiązują oficjalną współpracę. Firma JaRock.pl, choć nie należy już do mnie, wyrosła z moich pomysłów na to, jak powinna wyglądać współpraca między internetowymi twórcami. LifeTube natomiast od wielu lat był dla mnie nie tylko wyśmienitym partnerem na YouTubie, ale i w biznesie poza kanałem. Na jednej i drugiej firmie zawsze mogę polegać, oczywiście z wzajemnością.
Wierzę, że ten związek zaowocuje dalszym rozwojem obu firm i dostarczy mnóstwa nowych okazji do współpracy dla mnie i pozostałych twórców związanych tak z JaRock.pl, jak i z LifeTube.

- komentuje Remigiusz Maciaszek, założyciel JaRock.pl i twórca internetowy

Od 2012 roku nieustannie rozwijamy się jako firma i jako portal jarock.pl. Sporo czasu poświęcamy na rozwój własnych mediów czy produktów, dbając jednocześnie o systematyczne poszerzanie wiedzy na temat rynku gamingu i technologii. Przy tej pracy od 4 lat towarzyszy nam LifeTube, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni i chcemy tę współpracę wynieść na wyższy poziom. Poszerza nam to możliwości biznesowe na rynku i możemy poświęcić więcej czasu na dopieszczanie wspólnych projektów. Bez wątpienia razem dostarczymy dużo nowości i ciekawych inicjatyw, a samą współpracę uważam za miły początek czegoś wielkiego.

- dodaje Adam Zientarski, współzałożyciel JaRock.pl

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Ponad 21 milionów użytkowników serwisu YouTube w Polsce! Zobacz, jak Łukasz Jakóbiak i Dulux odświeżyli słynną kawalerkę

Jest poniedziałek, jest prasówka!