LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

Opublikowany

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.

Do LifeTube dołączyło ponad 10 streamerów, m.in. Kromka, Bungo, Tips, Łosiu oraz Kycu, jednak z czasem ich liczba będzie rosła. Twórcy zostaną objęci opieką managerską, otrzymają wsparcie wizerunkowe, komunikacyjne oraz pomoc techniczną. Sieć będzie odpowiedzialna za monetyzację wszelkich działań, w tym za angażowanie influencerów w kampanie reklamowe. Te, dzięki połączeniu sił z portalem JaRock, wyjdą poza standardową ofertę i będą prowadzone nie tylko na platformie streamingowej, ale również w formie publikacji na łamach portalu.

Współpraca z JaRock.pl, czyli Remigiuszem Maciaszkiem i Adamem Zientarskim, to tak naprawdę scementowanie naszej ponad 4-letniej wspólnej działalności. Do tej pory mieliśmy okazję zrealizować kilka świetnych projektów livestreamowych - zarówno komercyjnych, jak i charytatywnych. Współpraca od początku układała nam się bardzo dobrze, ponieważ stanowiła naturalne połączenie i dopełnienie naszych biznesów. Jestem bardzo zadowolony z tej decyzji, dzięki niej wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów i twórców, rozszerzając ofertę i realizując projekty m.in. na platformie Twitch.tv.

- komentuje Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming w sieci LifeTube

Coraz więcej internetowych twórców inwestuje w projekty biznesowe powiązane z rynkiem influencer marketingu, czego doskonały przykład stanowi Radek Kotarski i jego wydawnictwo Altenberg. LifeTube chętnie wspiera wszystkie przedsięwzięcia współtworzone przez zrzeszonych w sieci influencerów. W ramach planowanej współpracy zostanie partnerem znanych eventów, które organizuje zespół JaRock - takich jak Ja, Paczka!, projekt Ja, Rock!, czy charytatywnego streamu dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Zacieśnienie współpracy z grupą streamerską Ja, Rock! z jednej strony pozwoli LifeTube na poszerzenie doświadczenia w dziedzinie streamingu, z drugiej zaś otworzy nowe możliwości sprzedażowe zasięgów streamerów poza gaming. Prowadzimy już pierwsze rozmowy z klientami w sprawie Ligi Akademickiej, której ambasadorem jest Ja, Rock.

- mówi Tomasz Miecznikowski, Account Manager w LifeTube

Gamingowe emocje w prawdziwym życiu

Przykładem eventów, które dotychczas współtworzył LifeTube i JaRock, jest realizacja przygotowana z x-kom oraz Lenovo. Uczestniczący w przedsięwzięciu influencerzy osadzili grę Playerunknown's Battlegrounds w rzeczywistości. Sieć koordynowała działania oraz zagwarantowała udział znanych twórców gamingowych. Ekipa JaRock czuwała nad przebiegiem transmisji,  oferowała zaplecze prasowe oraz dbała o zespół komentatorski. Impreza miała dwie edycje i będzie kontynuowana w przyszłości.  
Za powstanie portalu JaRock.pl odpowiedzialny jest Remigiusz Maciaszek oraz Adam Zientarski. Rock do LifeTube dołączył 4 lata temu, jest jednym z najpopularniejszych youtuberów zasilających #teamgaming. Z youtube’owym światem gier związany jest od 2010 roku.

Bardzo cieszy mnie fakt, że JaRock.pl i LifeTube nawiązują oficjalną współpracę. Firma JaRock.pl, choć nie należy już do mnie, wyrosła z moich pomysłów na to, jak powinna wyglądać współpraca między internetowymi twórcami. LifeTube natomiast od wielu lat był dla mnie nie tylko wyśmienitym partnerem na YouTubie, ale i w biznesie poza kanałem. Na jednej i drugiej firmie zawsze mogę polegać, oczywiście z wzajemnością.
Wierzę, że ten związek zaowocuje dalszym rozwojem obu firm i dostarczy mnóstwa nowych okazji do współpracy dla mnie i pozostałych twórców związanych tak z JaRock.pl, jak i z LifeTube.

- komentuje Remigiusz Maciaszek, założyciel JaRock.pl i twórca internetowy

Od 2012 roku nieustannie rozwijamy się jako firma i jako portal jarock.pl. Sporo czasu poświęcamy na rozwój własnych mediów czy produktów, dbając jednocześnie o systematyczne poszerzanie wiedzy na temat rynku gamingu i technologii. Przy tej pracy od 4 lat towarzyszy nam LifeTube, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni i chcemy tę współpracę wynieść na wyższy poziom. Poszerza nam to możliwości biznesowe na rynku i możemy poświęcić więcej czasu na dopieszczanie wspólnych projektów. Bez wątpienia razem dostarczymy dużo nowości i ciekawych inicjatyw, a samą współpracę uważam za miły początek czegoś wielkiego.

- dodaje Adam Zientarski, współzałożyciel JaRock.pl

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Ponad 21 milionów użytkowników serwisu YouTube w Polsce! Zobacz, jak Łukasz Jakóbiak i Dulux odświeżyli słynną kawalerkę

Jest poniedziałek, jest prasówka!