LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

Opublikowany

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.

Do LifeTube dołączyło ponad 10 streamerów, m.in. Kromka, Bungo, Tips, Łosiu oraz Kycu, jednak z czasem ich liczba będzie rosła. Twórcy zostaną objęci opieką managerską, otrzymają wsparcie wizerunkowe, komunikacyjne oraz pomoc techniczną. Sieć będzie odpowiedzialna za monetyzację wszelkich działań, w tym za angażowanie influencerów w kampanie reklamowe. Te, dzięki połączeniu sił z portalem JaRock, wyjdą poza standardową ofertę i będą prowadzone nie tylko na platformie streamingowej, ale również w formie publikacji na łamach portalu.

Współpraca z JaRock.pl, czyli Remigiuszem Maciaszkiem i Adamem Zientarskim, to tak naprawdę scementowanie naszej ponad 4-letniej wspólnej działalności. Do tej pory mieliśmy okazję zrealizować kilka świetnych projektów livestreamowych - zarówno komercyjnych, jak i charytatywnych. Współpraca od początku układała nam się bardzo dobrze, ponieważ stanowiła naturalne połączenie i dopełnienie naszych biznesów. Jestem bardzo zadowolony z tej decyzji, dzięki niej wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów i twórców, rozszerzając ofertę i realizując projekty m.in. na platformie Twitch.tv.

- komentuje Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming w sieci LifeTube

Coraz więcej internetowych twórców inwestuje w projekty biznesowe powiązane z rynkiem influencer marketingu, czego doskonały przykład stanowi Radek Kotarski i jego wydawnictwo Altenberg. LifeTube chętnie wspiera wszystkie przedsięwzięcia współtworzone przez zrzeszonych w sieci influencerów. W ramach planowanej współpracy zostanie partnerem znanych eventów, które organizuje zespół JaRock - takich jak Ja, Paczka!, projekt Ja, Rock!, czy charytatywnego streamu dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Zacieśnienie współpracy z grupą streamerską Ja, Rock! z jednej strony pozwoli LifeTube na poszerzenie doświadczenia w dziedzinie streamingu, z drugiej zaś otworzy nowe możliwości sprzedażowe zasięgów streamerów poza gaming. Prowadzimy już pierwsze rozmowy z klientami w sprawie Ligi Akademickiej, której ambasadorem jest Ja, Rock.

- mówi Tomasz Miecznikowski, Account Manager w LifeTube

Gamingowe emocje w prawdziwym życiu

Przykładem eventów, które dotychczas współtworzył LifeTube i JaRock, jest realizacja przygotowana z x-kom oraz Lenovo. Uczestniczący w przedsięwzięciu influencerzy osadzili grę Playerunknown's Battlegrounds w rzeczywistości. Sieć koordynowała działania oraz zagwarantowała udział znanych twórców gamingowych. Ekipa JaRock czuwała nad przebiegiem transmisji,  oferowała zaplecze prasowe oraz dbała o zespół komentatorski. Impreza miała dwie edycje i będzie kontynuowana w przyszłości.  
Za powstanie portalu JaRock.pl odpowiedzialny jest Remigiusz Maciaszek oraz Adam Zientarski. Rock do LifeTube dołączył 4 lata temu, jest jednym z najpopularniejszych youtuberów zasilających #teamgaming. Z youtube’owym światem gier związany jest od 2010 roku.

Bardzo cieszy mnie fakt, że JaRock.pl i LifeTube nawiązują oficjalną współpracę. Firma JaRock.pl, choć nie należy już do mnie, wyrosła z moich pomysłów na to, jak powinna wyglądać współpraca między internetowymi twórcami. LifeTube natomiast od wielu lat był dla mnie nie tylko wyśmienitym partnerem na YouTubie, ale i w biznesie poza kanałem. Na jednej i drugiej firmie zawsze mogę polegać, oczywiście z wzajemnością.
Wierzę, że ten związek zaowocuje dalszym rozwojem obu firm i dostarczy mnóstwa nowych okazji do współpracy dla mnie i pozostałych twórców związanych tak z JaRock.pl, jak i z LifeTube.

- komentuje Remigiusz Maciaszek, założyciel JaRock.pl i twórca internetowy

Od 2012 roku nieustannie rozwijamy się jako firma i jako portal jarock.pl. Sporo czasu poświęcamy na rozwój własnych mediów czy produktów, dbając jednocześnie o systematyczne poszerzanie wiedzy na temat rynku gamingu i technologii. Przy tej pracy od 4 lat towarzyszy nam LifeTube, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni i chcemy tę współpracę wynieść na wyższy poziom. Poszerza nam to możliwości biznesowe na rynku i możemy poświęcić więcej czasu na dopieszczanie wspólnych projektów. Bez wątpienia razem dostarczymy dużo nowości i ciekawych inicjatyw, a samą współpracę uważam za miły początek czegoś wielkiego.

- dodaje Adam Zientarski, współzałożyciel JaRock.pl

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.