Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
Współpraca z JaRock.pl, czyli Remigiuszem Maciaszkiem i Adamem Zientarskim, to tak naprawdę scementowanie naszej ponad 4-letniej wspólnej działalności. Do tej pory mieliśmy okazję zrealizować kilka świetnych projektów livestreamowych - zarówno komercyjnych, jak i charytatywnych. Współpraca od początku układała nam się bardzo dobrze, ponieważ stanowiła naturalne połączenie i dopełnienie naszych biznesów. Jestem bardzo zadowolony z tej decyzji, dzięki niej wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów i twórców, rozszerzając ofertę i realizując projekty m.in. na platformie Twitch.tv.
- komentuje Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming w sieci LifeTube
Zacieśnienie współpracy z grupą streamerską Ja, Rock! z jednej strony pozwoli LifeTube na poszerzenie doświadczenia w dziedzinie streamingu, z drugiej zaś otworzy nowe możliwości sprzedażowe zasięgów streamerów poza gaming. Prowadzimy już pierwsze rozmowy z klientami w sprawie Ligi Akademickiej, której ambasadorem jest Ja, Rock.
- mówi Tomasz Miecznikowski, Account Manager w LifeTube
Gamingowe emocje w prawdziwym życiu
Bardzo cieszy mnie fakt, że JaRock.pl i LifeTube nawiązują oficjalną współpracę. Firma JaRock.pl, choć nie należy już do mnie, wyrosła z moich pomysłów na to, jak powinna wyglądać współpraca między internetowymi twórcami. LifeTube natomiast od wielu lat był dla mnie nie tylko wyśmienitym partnerem na YouTubie, ale i w biznesie poza kanałem. Na jednej i drugiej firmie zawsze mogę polegać, oczywiście z wzajemnością.
Wierzę, że ten związek zaowocuje dalszym rozwojem obu firm i dostarczy mnóstwa nowych okazji do współpracy dla mnie i pozostałych twórców związanych tak z JaRock.pl, jak i z LifeTube.
- komentuje Remigiusz Maciaszek, założyciel JaRock.pl i twórca internetowy
Od 2012 roku nieustannie rozwijamy się jako firma i jako portal jarock.pl. Sporo czasu poświęcamy na rozwój własnych mediów czy produktów, dbając jednocześnie o systematyczne poszerzanie wiedzy na temat rynku gamingu i technologii. Przy tej pracy od 4 lat towarzyszy nam LifeTube, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni i chcemy tę współpracę wynieść na wyższy poziom. Poszerza nam to możliwości biznesowe na rynku i możemy poświęcić więcej czasu na dopieszczanie wspólnych projektów. Bez wątpienia razem dostarczymy dużo nowości i ciekawych inicjatyw, a samą współpracę uważam za miły początek czegoś wielkiego.
- dodaje Adam Zientarski, współzałożyciel JaRock.pl
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.