Topowy Gamer będzie komentował mecze dla Eurosportu. Nielsen chce monitorować YouTube'a. Minuta w Internecie [infografika]. Tips&Tricks jak wybić się na YT.

Topowy Gamer będzie komentował mecze dla Eurosportu. Nielsen chce monitorować YouTube'a. Minuta w Internecie [infografika]. Tips&Tricks jak wybić się na YT.

Opublikowany

Co warto wiedzieć? 

90 % danych w sieci powstało w ciągu ostatnich dwóch lat

Zastanawialiście się kiedyś, co dzieje się w social mediach w ciągu minuty? Sprawdźcie ilu użytkowników publikuje treści na Instagramie, czy Snapchacie i ile kursów realizuje w tym czasie Uber!
Czytaj więcej >>>

minuta.png
Nielsen włącza do badań oglądalności YouTube TV 

Nielsen włącza do swojej oferty skierowanej dla reklamodawców raitingi streamingowych serwisów telewizyjnych- Hulu i YouTube TV. Do tej pory w badaniach były uwzględniane tradycyjne kanały.  Rozszerzenie oferty nie powinno dziwić. Jest to naturalny krok podyktowany globalnymi zmianami w konsumpcji treści. Nielsen zapowiada sukcesywne powiększanie pakietu dla reklamodawców.  
Czytaj więcej >>>

Farmer i myśliwy na YouTube

Każdy kto chce osiągnąć sukces na YouTube, musi obowiązkowo zapoznać się z prezentacją Kamila Bolka, którą po raz pierwszy można było zobaczyć na See Bloggers w Gdyni. Jak znaleźć swoją niszę, jak wypromować swoje treści i kiedy zacząć współpracę z markami? To tylko 3 z wielu pytań, na które znajdziecie odpowiedź w tej pigułce wiedzy!

Czytaj więcej >>>
PLKD komentatorem na Audi Cup w Eurosporcie 1

1 sierpnia PLKD dołącza do ekipy komentatorskiej Eurosportu!  Będzie członkiem składu komentatorskiego na inauguracyjnym, wtorkowym meczu Napoli kontra Atletico.
Czytaj więcej >>>
Z Facebooka korzysta już 2 miliardy użytkowników

Facebook pochwalił się wynikami za drugi kwartał 2017 roku. Jak informują, przychód serwisu sięgnął w tym okresie 9,32 miliarda dolarów. To o 45% lepszy wyniki w porównaniu do tego kwartału w roku ubiegłym. Co ważne, 87% całego przychodu z reklam zapewniły urządzenia mobilne. Rośnie też liczba aktywnych użytkowników (ponad 2 miliardy osób) oraz liczba osób odwiedzających serwis codziennie.
Czytaj więcej >>>

Udostępnij

Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

Twórcy programu “Matura To Bzdura” - popularnego kanału YouTube zrzeszonego w sieci LifeTube - wyszli naprzeciw oczekiwaniom fanów i stworzyli miejsce, w którym każdy może poczuć się jak bohater odcinka na ich kanale! To pierwsza taka aplikacja stworzona przez youtuberów - nowe miejsce dla fanów i zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców.