Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki w regionie CEE. W pierwszej kolejności są to Czechy, Słowacja, Węgry oraz Bałkany. Wśród klientów lokalnych są już takie marki jak: Hasbro, Huawei, Samsung i Kaufland. Na czele międzynarodowego rozwoju grupy stanęła Lidija Vukić, członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset).
Rozwój działań międzynarodowych był wpisany w strategię TalentMedia, a potem grupy LTTM od początku. Biura w Bułgarii oraz Rumunii potwierdziły, że to dobry i potrzebny kierunek, a nasze eksperckie doświadczenie jest doceniane również za granicą. W Bułgarii skupiamy 80% twórców obecnych na tamtejszym rynku, tworzymy kilka kanałów marek na YouTube i prowadzimy brandowe profile na TikToku. Jesteśmy więc liderem nie tylko w Polsce, ale też w Bułgarii, a to dopiero świetny początek. Moim celem jest rozwój działań newbizowych na nowych zagranicznych rynkach. Zaczynamy od Czech, Słowacji, Węgrzech i Bałkanów, ale mogę już zapowiedzieć, że to dopiero początek. Niedługo ogłosimy otwarcie kolejnego biura w regionie CEE
komentuje Lidija Vukić, członek zarządu grupy LTTM.
Lidija Vukić, Członek Zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wchodząca w skład holdingu Mediacap. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.