Dominik Wałęga dołącza do Lifetube w roli Head of Performance Influencer Marketing. Odpowiada za rozwój oferty pozwalającej zwiększać efektywność marketingu realizowanego we współpracy z twórcami. Dodatkowo wspiera zespół MCN Lifetube w lepszej monetyzacji powierzchni reklamowej na kanałach YouTube należących do sieci Lifetube. Nowa propozycja skierowana jest zarówno do agencji, jak i klientów bezpośrednich.
Dołączenie Dominika to ważny krok dla Lifetube i potwierdzenie, że konsekwentnie rozwijamy się w stronę wykorzystywania technologii i danych do zwiększania efektywności influencer marketingu. Jego praktyka w dziedzinie komunikacji performance i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań pozwala nam jeszcze skuteczniej łączyć świat rozwiązań nastawionych na efekty z twórcami i dostarczać partnerom biznesowym mierzalne rezultaty – mówi Marcin Jeziorski, prezes Lifetube
Kierunek zgodny z potrzebami rynku
Nowa oferta Lifetube odpowiada na oczekiwania marek, które coraz częściej wymagają od kampanii z twórcami nie tylko kreatywności, ale także precyzyjnych wskaźników efektywności i rozliczeń opartych na wynikach. Dzięki połączeniu technologii z danymi z blisko 1500 kampani realizowanych rocznie oraz doświadczenia w performance marketingu Lifetube tworzy usługi, które pozwalają efektywniej inwestować w realizacje z twórcami.
Doświadczenie Dominika Wałęgi
Dominik Wałęga to ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach. Karierę zaczynał w Publicis Groupe, gdzie przez ponad 16 lat odpowiadał m.in. za rozwój kompetencji w obszarze SEM i SEO. Następnie pełnił funkcję Chief Digital Officer w Havas Media Group Poland, a później Media & E-commerce Director w Performance Media. Jest twórcą innowacyjnych rozwiązań martech, takich jak voicebot Lydia oraz platforma Persometrics oparta na danych third-party. Oba projekty zostały docenione w branży, zdobywając m.in. 2× SAR Innovation Golden Award, Golden Arrow oraz MixAwards.
Lifetube w liczbach
Agencja Lifetube to część polskiej prywatnej grupy inwestycyjnej Mediacap (właściciel Freundschaft, IQS, Lifetube, Relatable). Jest wiodącą agencją influencer marketingu i ekonomii twórców w Polsce.
Twórcy zrzeszeni w Lifetube łącznie posiadają niemal 130 mln subskrypcji i w 2024 roku wygenerowali 6 053 310 876 wyświetleń, przy łącznym watchtime 552 805 502 godzin. W skład Grupy Lifetube wchodzi również agencja gaming marketingu Gameset.
Twórcy zrzeszeni w Lifetube łącznie posiadają niemal 130 mln subskrypcji i w 2024 roku wygenerowali 6 053 310 876 wyświetleń, przy łącznym watchtime 552 805 502 godzin. W skład Grupy Lifetube wchodzi również agencja gaming marketingu Gameset.