Sylwia Chada w zarządzie lidera influencer marketingu i ekonomii Twórców.
Lifetube, największa agencja influencer marketingu i ekonomii twórców w Europie Środkowo-Wschodniej, rozwija obszar analityki i danych jako kluczowy element strategii wzrostu. Powołanie Sylwii Chady na stanowisko Chief Growth Officer to kolejny krok w realizacji tej wizji, łączący kompetencje w obszarze cyfrowej sprzedaży, produktów, danych i innowacji biznesowych.
„Lifetube konsekwentnie umacnia swoją pozycję, stawiając na dane i analitykę jako fundament skutecznego influencer marketingu – mówi Marcin Jeziorski, prezes Lifetube - Sylwia Chada wnosi unikatowe doświadczenie w sprzedaży produktów cyfrowych i zarządzaniu danymi, co pozwala nam wyznaczać nowe standardy efektywności, wzmacniać naszą rolę lidera i otwierać nowe możliwości dla naszych klientów oraz partnerów biznesowych”
„Od lat koncentruję się na wdrażaniu strategii, które łączą innowacyjne podejście do danych z realnymi korzyściami dla biznesu. Lifetube to organizacja, która nie tylko dostosowuje się do zmian rynkowych, ale je wyznacza, stawiając na profesjonalizację influencer marketingu i precyzyjne zarządzanie danymi. Dołączam do zespołu z entuzjazmem i gotowością do dalszego wzmacniania tej strategii” – mówi Sylwia Chada.
Lifetube jest częścią grupy Mediacap (właściciel Freundschaft, IQS, Lifetube, Relatable). Twórcy zrzeszeni w Lifetube łącznie posiadają niemal 130 mln subskrypcji i w 2024 roku wygenerowali 6 mld wyświetleń, przy łącznym czasie oglądania wynoszącym blisko 553 mln godzin.
Pełniła rolę CEO TikTok Central Europe i była odpowiedzialna za rozwój tej platformy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Z sukcesem wprowadziła firmę na rynki europejskie i jako CEO TikTok Central Europe, przekształciła tę platformę w najszybciej rosnący region EMEA, osiągając wzrost o 15% miesiąc do miesiąca i generując przychody warte setek milionów USD. Karierę budowała na kluczowych stanowiskach w takich firmach jak Httpool CEE (CEO i Managing Director), Onet-RASP Group, AtMedia czy Metro AG. Wzmacniała pozycję organizacji w branży oraz kreowała innowacyjne rozwiązania w obszarze reklamy cyfrowej i AI.
Jako inspirująca mówczyni i ekspertka, Sylwia Chada dzieli się swoją wiedzą na temat roli kobiet w biznesie, przywództwa oraz wpływu nowych technologii na rozwój handlu i angażowanie klientów. Najbliższe są jej tematy związane z zarządzaniem talentami, komunikacją z pokoleniem Gen Z oraz przełamywaniem barier w świecie korporacji.Jest absolwentką Stanford University (MBA w zakresie międzynarodowego handlu), University of Management Warsaw oraz Politechniki Warszawskiej.