Na Robloxie pojawiła się już nowa edycja Biedronka Simulator z Gangiem Biedroniaków. Podobnie jak w zeszłym roku, gracze mogą zdobyć dodatkową naklejkę do aplikacji Moja Biedronka, która przybliża do odebrania wymarzonego Biedroniaka. Sama gra została też rozbudowana o nowe strefy i moduły - w tym nowe punkty logistyczne z ciężarówkami i systemem dostaw, kasy samoobsługowe czy nowe zadania dla klientów i pracowników. Tym razem postaci Gangu obecne w grze mają znacznie większą, interaktywną rolę - można je wybrać jako swoich towarzyszy, którzy dają bonusy w grze.
W wyjątkowym roku dla Biedronki, która świętuje 30-lecie swojej działalności, nie mogło zabraknąć naszej obecności również w świecie wirtualnym, w którym zadebiutowaliśmy rok temu. Najliczniejszy w historii Gang Biedroniaków, składający się aż z 19 bohaterów, ma jeszcze większą niż poprzednio, interaktywną rolę. Maskotki stają się naszymi towarzyszami, które pomagają nam w realizacji zadań i zdobywaniu bonusów w grze. Druga edycja „Biedronka Simulator” w ramach naszej najnowszej akcji lojalnościowej, to jeszcze więcej świetnej zabawy, która zamienia zakupy w przygodę, a przygoda w wirtualnym sklepie to kolejny poziom, na który zabieramy naszych klientów" - mówi Paulina Bodnar, Menedżer ds. Marketingu Cyfrowego w sieci Biedronka.
Biedronka Simulator hitem wśród graczy
Jeszcze nie było brandowej gry wśród polskich projektów na Robloxie o tak szybkim wzroście. Przez chwilę znaleźliśmy się w gronie 1000 najpopularniejszych gier na Robloxie na całym świecie – to ustawia nam tegoroczną poprzeczkę bardzo wysoko. Biedronka Simulator w tym roku również staje się rozszerzeniem kampanii Gangu Biedroniaków, ale przygotowując drugi sezon zadbaliśmy o wprowadzenie funkcjonalności, które będą procentowały jeszcze długo po kampanii i budują z gry nowy kanał interakcji marki z klientami.” – mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales Gameset.
Za koncepcję, strategię i realizację odpowiada Gameset (Grupa Lifetube).