Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa influencer marketingu w Polsce podsumowuje rok 2020 i zdradza, ile średnio kosztuje jedna kampania z influencerem oraz jaki czas widzowie spędzają na oglądaniu filmów youtuberów.
Rok 2020 może nie pozwolił nam rozwinąć nowych inwestycji, które mieliśmy w planach, ale dzięki ciężkiej pracy całego zespołu udało nam się utrzymać pozycję lidera, jak również po raz kolejny pokazać, że siła influencer marketingu sukcesywnie się umacnia - na przekór niektórym komentarzom. Podczas tego roku udowodniliśmy, że autentyczność, bliska więź z widzami i konkretne wyniki, które daje współpraca z profesjonalnymi twórcami internetowymi, to wartości, których jeszcze mocniej szukają reklamodawcy
- komentuje Paweł Stano, CEO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset).
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wchodząca w skład holdingu Mediacap. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.