Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!
1. YouTube nie przestaje rosnąć.
Szacuje się, że przychody z reklam na platformie wzrosły na przestrzeni ubiegłego roku o 30% i sięgnęły około 5,6 miliarda dolarów w ostatnim kwartale 2016. Czytaj więcej >>>
2. Instagram podgryza Snapa.
W sierpniu 2016 roku świat obiegła informacja o kopii snapchatowych Stories na Instagramie. Dziś widzimy, że był to strzał w dziesiątkę dla serwisu Facebook'a. Dzienna liczba widzów Snapchat Stories, na przestrzeni pięciu miesięcy, spadła ze 150 tys. do 90 tys., a Instagram Stories stale rośnie. Czytaj więcej >>>
3. Facebook inwestuje
Jak informuje Business Insider - dla Facebooka nadchodzi reklamowe spowolnienie. Czego możemy spodziewać się po wynikach finansowych? Jakie kluczowe inwestycje gigant planuje w bieżącym roku? Czytaj więcej >>>
4. Bonus! Snapchat szykuje się na giełdę!
Snap Inc., firma, do której należy Snapchat, zgłosiła się do pierwszej oferty publicznej na giełdzie, czyli do IPO (ang. Initial Public Offering). W związku z tym musiała opublikować wiele danych dotyczących swojego funkcjonowania. Najciekawsze?
- Ze Snapchata korzysta dziennie 158 milionów ludzi. Dane pochodzą z czwartego kwartału 2016 roku.
- Snap Inc. podał, że w 2016 firma osiągnęła 404,4 mln dol. przychodu. W 2015 było to zaledwie 58,6 mln dol. Wzrost jest ponad sześciokrotny.
- Spółka chce wejść na giełdę w marcu, a jej wycena może wtedy wzrosnąć do 25 miliardów dolarów.
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.